יש לי בקשה קטנה ממי שהיה ביום שישי

מצב
הנושא נעול.

0 8 9

New member
יש לי בקשה קטנה ממי שהיה ביום שישי

יש לי בקשה קטנה ממי שהיה ביום שישי
במוזיאון (עם חתוך הגג). ברצוני להתעדכן בשלום האוטובוסים שהם חלק מזכרון ילדותי (מלשון ילדות. חוץ מהלילנד הנפוצים) הרי הם "מולדת" של ליילנד. הסקאניה הממוזגת (האדומה). והוספה (305) של מרצדס (שהיא מהראשונות של הרומן (שמתמשך עד היום) של אגד ומרצדס (אני מסלולארי ואין לי אפשרות לראות תמונות. אז מי שיוכל להשקיע קצת בשבילי ולכתוב כאן עדכון על האוטובוסים הנ"ל אודה לו):
 

0 8 9

New member
אני רואה שמשום מה

יש לי בקשה קטנה ממי שהיה ביום שישי
במוזיאון (עם חתוך הגג). ברצוני להתעדכן בשלום האוטובוסים שהם חלק מזכרון ילדותי (מלשון ילדות. חוץ מהלילנד הנפוצים) הרי הם "מולדת" של ליילנד. הסקאניה הממוזגת (האדומה). והוספה (305) של מרצדס (שהיא מהראשונות של הרומן (שמתמשך עד היום) של אגד ומרצדס (אני מסלולארי ואין לי אפשרות לראות תמונות. אז מי שיוכל להשקיע קצת בשבילי ולכתוב כאן עדכון על האוטובוסים הנ"ל אודה לו):
אני רואה שמשום מה
שאין יחס להודעה הזאת אז אני בועט אותה למעלה בתקווה שמישהו יראה אותה ויענה:
 
אני לא חושב שמישהו היה ביום שישי

יש לי בקשה קטנה ממי שהיה ביום שישי
במוזיאון (עם חתוך הגג). ברצוני להתעדכן בשלום האוטובוסים שהם חלק מזכרון ילדותי (מלשון ילדות. חוץ מהלילנד הנפוצים) הרי הם "מולדת" של ליילנד. הסקאניה הממוזגת (האדומה). והוספה (305) של מרצדס (שהיא מהראשונות של הרומן (שמתמשך עד היום) של אגד ומרצדס (אני מסלולארי ואין לי אפשרות לראות תמונות. אז מי שיוכל להשקיע קצת בשבילי ולכתוב כאן עדכון על האוטובוסים הנ"ל אודה לו):
אני לא חושב שמישהו היה ביום שישי
במוזיאון... בכל מקרה הסקאניה האדומה לא נוסעת בגלל שהגיר שלה לא תקין.
 

0 8 9

New member
תודה רבה על העדכון הזה. אבל למתי

אני לא חושב שמישהו היה ביום שישי
במוזיאון... בכל מקרה הסקאניה האדומה לא נוסעת בגלל שהגיר שלה לא תקין.
תודה רבה על העדכון הזה. אבל למתי
נכון העדכון הזה מלפני כמה זמן?
 
ניסינו, יש שם בעיה עם החיבורים../images/Emo4.gif

והאם אי אפשר להשתיל לו את הגיר של
הסקאניה העגולה?
ניסינו, יש שם בעיה עם החיבורים
 

gsx750f

New member
כולם עסוקים בהכשרת 6 המכונות

יש לי בקשה קטנה ממי שהיה ביום שישי
במוזיאון (עם חתוך הגג). ברצוני להתעדכן בשלום האוטובוסים שהם חלק מזכרון ילדותי (מלשון ילדות. חוץ מהלילנד הנפוצים) הרי הם "מולדת" של ליילנד. הסקאניה הממוזגת (האדומה). והוספה (305) של מרצדס (שהיא מהראשונות של הרומן (שמתמשך עד היום) של אגד ומרצדס (אני מסלולארי ואין לי אפשרות לראות תמונות. אז מי שיוכל להשקיע קצת בשבילי ולכתוב כאן עדכון על האוטובוסים הנ"ל אודה לו):
כולם עסוקים בהכשרת 6 המכונות
שיוצאות לרודוס בשבוע הבא הספארי חזרה למקומה וה 918 יוצאת מחר לצילומים של שיחזור אוטובוס הדמים בצומת גלילות ok דרור רגב
 
ה- 305 רחוקים מלהיות הראשונים באגד!

יש לי בקשה קטנה ממי שהיה ביום שישי
במוזיאון (עם חתוך הגג). ברצוני להתעדכן בשלום האוטובוסים שהם חלק מזכרון ילדותי (מלשון ילדות. חוץ מהלילנד הנפוצים) הרי הם "מולדת" של ליילנד. הסקאניה הממוזגת (האדומה). והוספה (305) של מרצדס (שהיא מהראשונות של הרומן (שמתמשך עד היום) של אגד ומרצדס (אני מסלולארי ואין לי אפשרות לראות תמונות. אז מי שיוכל להשקיע קצת בשבילי ולכתוב כאן עדכון על האוטובוסים הנ"ל אודה לו):
ה- 305 רחוקים מלהיות הראשונים באגד!
לפניהם נוסו ונרכשו ה- 302 התיירותיים ולפני ה- 302 כבר נוסו מנועי O346של מרצדס באוטובוסי טייגר שונים. מנוע המרצדס הראשון באגד כבר נסע בשנת 1969...אוטובוס ה- 305 הראשון בישראל היה 666-226 והוא עלה על הכביש רק ביום 13.05.1973.
 
והאגדה אומרת

ה- 305 רחוקים מלהיות הראשונים באגד!
לפניהם נוסו ונרכשו ה- 302 התיירותיים ולפני ה- 302 כבר נוסו מנועי O346של מרצדס באוטובוסי טייגר שונים. מנוע המרצדס הראשון באגד כבר נסע בשנת 1969...אוטובוס ה- 305 הראשון בישראל היה 666-226 והוא עלה על הכביש רק ביום 13.05.1973.
והאגדה אומרת
שהורידו מהם את הסמל של מרצדס כדי לא להחריף את העובדה שבירושלים נוסעים אוטובוסים מתוצרת גרמניה... מעניין אם זה נכון
 

0 8 9

New member
אני מתפלא עליך, אני כתבתי בהודעה

ה- 305 רחוקים מלהיות הראשונים באגד!
לפניהם נוסו ונרכשו ה- 302 התיירותיים ולפני ה- 302 כבר נוסו מנועי O346של מרצדס באוטובוסי טייגר שונים. מנוע המרצדס הראשון באגד כבר נסע בשנת 1969...אוטובוס ה- 305 הראשון בישראל היה 666-226 והוא עלה על הכביש רק ביום 13.05.1973.
אני מתפלא עליך, אני כתבתי בהודעה
מהראשונים ולא הראשונים כי אינני יודע בדיוק מי קדם למי:
 
אז אני מדייק בשבילך. 3 אוטובוסי

אני מתפלא עליך, אני כתבתי בהודעה
מהראשונים ולא הראשונים כי אינני יודע בדיוק מי קדם למי:
אז אני מדייק בשבילך. 3 אוטובוסי
המרצדס הראשונים היו בארץ כבר בשנות ה- 30. אחד מהם מפורסם במיוחד עת תמונותיו עם קרונוע קיטור בעת התנגשות ברכבת העמק, פורסמו במקומות רבים.
 

0 8 9

New member
בשנות השלושים אגד הייתה בחיתולים

אז אני מדייק בשבילך. 3 אוטובוסי
המרצדס הראשונים היו בארץ כבר בשנות ה- 30. אחד מהם מפורסם במיוחד עת תמונותיו עם קרונוע קיטור בעת התנגשות ברכבת העמק, פורסמו במקומות רבים.
בשנות השלושים אגד הייתה בחיתולים
והמדינה הייתה בחלומות... אני מתכוון הראשונים מקום המדינה:
 
מה הקשר ??? אצלי בארכיון רשומים

בשנות השלושים אגד הייתה בחיתולים
והמדינה הייתה בחלומות... אני מתכוון הראשונים מקום המדינה:
מה הקשר ??? אצלי בארכיון רשומים
462 אוטובוסים בארץ ישראל בשנת 1933 ואגב אגד נולד ביום 21.03.1933 כמובן ! זה אומר שבאותה עת היו בארץ 462 אוטובוסים בדיוק נמרץ. אגד לא היה הקואופרטיב הראשון בארץ והי רבים מאוד לפניו. רשימה מלאה שלהם כולל תאריך הקמה מדוייק נמצאת בארכיון אביתר-דני.
 

0 8 9

New member
מי אני שאחלוק על המומחה? <:

מה הקשר ??? אצלי בארכיון רשומים
462 אוטובוסים בארץ ישראל בשנת 1933 ואגב אגד נולד ביום 21.03.1933 כמובן ! זה אומר שבאותה עת היו בארץ 462 אוטובוסים בדיוק נמרץ. אגד לא היה הקואופרטיב הראשון בארץ והי רבים מאוד לפניו. רשימה מלאה שלהם כולל תאריך הקמה מדוייק נמצאת בארכיון אביתר-דני.
מי אני שאחלוק על המומחה? <:
 

צחקן3

New member
טוב - אשתו מוציטאה אותו בתור

אני רק בן-אדם. מי אני שאחשוב אחרת?
תודה על המחמאה אבל לא צריך להגזים...כולה אני מס' 2 בבית. מפחד מהאשה......
טוב - אשתו מוציטאה אותו בתור
ב"ה שפן מהכובע, באמצע ההדרכה/שיעור (היא כמדומני מורה, לא?) הנה התמונה :
(אביתר הוא השפן)
 

0 8 9

New member
מצטער אני מסלולארי ולא יכול לראות:

טוב - אשתו מוציטאה אותו בתור
ב"ה שפן מהכובע, באמצע ההדרכה/שיעור (היא כמדומני מורה, לא?) הנה התמונה :
(אביתר הוא השפן)
מצטער אני מסלולארי ולא יכול לראות:
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה