יש לי בקשה קטנה ממי שהיה ביום שישי
יש לי בקשה קטנה ממי שהיה ביום שישי
במוזיאון (עם חתוך הגג). ברצוני להתעדכן בשלום האוטובוסים שהם חלק מזכרון ילדותי (מלשון ילדות. חוץ מהלילנד הנפוצים) הרי הם "מולדת" של ליילנד. הסקאניה הממוזגת (האדומה). והוספה (305) של מרצדס (שהיא מהראשונות של הרומן (שמתמשך עד היום) של אגד ומרצדס (אני מסלולארי ואין לי אפשרות לראות תמונות. אז מי שיוכל להשקיע קצת בשבילי ולכתוב כאן עדכון על האוטובוסים הנ"ל אודה לו):
יש לי בקשה קטנה ממי שהיה ביום שישי
במוזיאון (עם חתוך הגג). ברצוני להתעדכן בשלום האוטובוסים שהם חלק מזכרון ילדותי (מלשון ילדות. חוץ מהלילנד הנפוצים) הרי הם "מולדת" של ליילנד. הסקאניה הממוזגת (האדומה). והוספה (305) של מרצדס (שהיא מהראשונות של הרומן (שמתמשך עד היום) של אגד ומרצדס (אני מסלולארי ואין לי אפשרות לראות תמונות. אז מי שיוכל להשקיע קצת בשבילי ולכתוב כאן עדכון על האוטובוסים הנ"ל אודה לו):