יש לי בעיה....

bercko21

New member
יש לי בעיה....

לחבר שלי יש מחשב, עם כרטיס מסך Riva TNT 2 מתוצרת Milkystar. יש לו מחשב דוראון 850 עם Windows XP. ניסיתי להריץ לו על המחשב את Wolfenstein החדש, וקיבלתי הודעה ש: could not load openGL subsystem מאיפה לעזאזל משיגים דרייבר לכרטיס המעפ-עפן הזה?!? כרגע הוא עובד עם הדרייבר שבה עם XP ל Riva TNT 2, ומשום מה זה לא תומך בOpenGL. בתודה מראש.
 

bercko21

New member
כן אבל...

תמיד עדיף דרייבר של יצרן הכרטיס עצמו. מישהו שמע בכלל פעם על Milkystar?
 

moonsun

New member
בכרטיסים עם צ´יפסט של NVIDIA

עדיף דרייבר של NVIDIA ולא של היצרנים... (פרט לטובים כמו ASUS וכו) מה גם שרוב הייצרנים שולחים אותך לאתר של NVIDIA.....
 

נועם22

New member
דווקא לי יש של אסוס אבל..

באתר שלהם אין שום לינק לדרייבר לכרטיסי מסך אז גלשתי לאתר של NVIDIA שאגב לא כ"כ אוהב את הדרייברים החדשים שהוציאו לXP יש איזו תוכנה שמשנה כל מיני דברים בתצוגה ומשתלטת על הXP
 

moonsun

New member
מה?????

איש פשוט תוריד דרייברים אחרונים ותנסה.... אם למשחק יש איזושהי קונפיגורציה של וידאו תבדוק רק שהוא לא מכוון על VOODOO ....
 

נועם22

New member
שאלה

יש לי את הכרטיס Asus nvidia geforce2 mx 400 v7100 pro - agp 64mb מערכת WIN XP PRO הדרייברים שהיו בסידי לא מתאימים לXP הדרייברים מ NVIDIA לא נוחים ומציקים לי עם התוכנה החדשה שלהם ויש בעיות עם תאימות עם עברית. ובלינק שרשמת פה - יש דרייברים מתאימים ל XP ?
 

The Liquid

New member
תראה, אם יש לך WIN XP PRO

אז יש לך תאימות שפות בדרייברים , אתה יכול לסמן אופציה בהגדרות אזוריות שתוכנות ודרייברים מסויימים יהיו תואמי שפת ממשק WIN. ובקשר לכל הת´רד, ע"פ מבדקים , הדרייברים של NVIDIA פשוט מציגים תוצאות טובות יותר מאחרים , וזה נוגע כמובן לחדש ה DETONATOR ולקודמיו, אבל אין קשר לטובים כמו ASUS כי מי שמכיר את הצ´יפסט הכי טוב זאת NVIDIA. בקיצור Nvidia Detonator XP הוא הדרייבר האוניבסלי לג´יפורסים.
 
למעלה