יש לי בעיה...

יש לי בעיה...

שלום לכולם אני חדשה פה.... כולכם נראים כ"כ מבינים במוזיקה (ואני חשבתי שאני מבינה משו...) אז כנראה שיש עוד אנשים שאוהבים לנגן (וטוב שכך היה קשה למצוא אנשים כאלה...) טוב אז ככה כשיש שיר שאני מאוד אוהבת אני הולכת לפסנתר ומנסה למצוא את התווים, הבעיה שלי היא שאני יודעת למצוא רק את התווים שהזמר שר (אני לא יודעת אם זה נובע מהעובדה שהפסקתי לנגן או כי אין לי שמיעה מוזיקלית מלאה או שאולי אני לא מצליחה להפריד בין הצלילים השונים בשיר...) אין לי בעיה למצוא את התווים הבעיה היא שלנגן את השיר רק ביד ימין זה מאוד מונוטוני (מקווה שהבנתם אני לא בטוחה שהשתמשתי נכון במילה) וזה לא נשמע יפה. אז בעיקרון חיפשתי תווים לשירים והיחידים שמוצעים באינטרנט בחינם הם טאבים לגיטרה שזה לא ממש עוזר לי. אז אם יש איזה אתר של שירים חדשים בעברית שמישו מכיר זה יהיה נהדר או שאולי אפשר לשאול אתכם ויהיו לכם תווים... אז אם למישו יש פתרון בשבילי בבקשה תעזרו לי אני מתה לנגן!!!!
 
לא צריך לבד..

יש את האתר www.mp3music.co.il יש שם אקורדים לשירים ישראליים חדשים וישנים, אם את יודעת אקורדים כמו שצריך לא תהיה לך בעייה.
 

katzofer

New member
תראי,

אם קל לך למצוא את התווים ביד ימין, את יכולה לחפש את הבאסים של הליווי ואז לבדוק אם זה מינור\מז'ור\מוגדל\מוקטן\וכו'.. וככה למצוא את האקורדים... עם הזמן את תזהי עוד לפני שאת מנגנת מהלכים ותוכלי לעשות את זה במהירות...
 
האקורדים באתר הזה

הם לגמרי לא מדויקים ותמיד יש בהם שגיאות,עדיף ללכת לחוברת של שירים לגיטרה ולמצוא שם אקורדים.
 

Eurogirl

New member
האקורדים של הגיטרה דווקא יעזרו לך

תנגני אותם ביד שמאל, ואת המנגינה ביד ימין (כמו שאת כבר מצליחה). עם הזמן תדעי להתאים לבד אקורדים, לכל שיר שתרצי.
 
למעלה