יש לי בעיה רצינית

יש לי בעיה רצינית

הי לכולם, (כלומר למי שיכול לענות, לא באמת לכולם, טוב לא משנה אני מקווה שהבנתם למה התכוונתי) טוב, כמו שאמרתי יש לי בעיה רצינית (אני חושב) אני סטודנט שנה 7 (למי ששואל איך זה כי מדובר בתואר שני, וגררתי שנה אחת אז יוצא לי 7 במקום 6) בכל אופן לפני שנה (בשנה החמישית של התואר) פגשתי בחורה חמודה במסדרון של הפקולטה (הפקולטה שלה לא שלי, בדיוק הייתי בהפסקת אוכל והלכתי לשם) שאלתי אותה אם היא מסכימה לצאת איתי, אז היא לא ידעה מה לענות, אז אמרתי לה שלא חייבים, והלכתי משם. אחרי איזה שעה שוב פעם יצאתי מהשיעור, ועוד פעם ראיתי אותה, אמרתי לה, אהלן, את מוכרת לי מאיפה שהוא, אז היא אמרה כן, קודם התחלת איתי, קיצר יצאתי מה זה מפגר. אז שאלתי אותה עוד פעם אם היא מוכנה, אז היא שאלה מה מוכנה? אז אמרתי לצאת איתי. אני אקצר בדברים ואגיד שבסוף היא הסכימה. יצאנו איזה פעמיים, וכל פעם היה נדמה לי כאילו משהו מפריע לה, לא היה לי מושג מה. בכל אופן בפעם השניה, המשכנו אחרי זה לדירה שלה, היא שאלה אותי אם אני רוצה קפה, והתחלתי לריב איתה, אמרתי לה שזהי לא בסדר!! כבר מלפני איזה שעה אמרתי לה שאני שונא קפה, והראתי לה שהיא לא מקשיבה לשום מילה. השותף שלה גם היה שם. הוא היה נמוך כזה והסתכל עלי במן מבט מוזר, כאילו שאני מוזר, בסוף לא יכולתי ואמרתי לו שיפסיק להסתכל עלי במבט מוזר, כאילו שאני מוזר, מספיק יש לי חברה שלא מקשיבה לסיפורים שאני אומר לה. זה גם הזכיר לי שכשהייתי יותר קטן אז איזה חייל ששירת איתי אמר לי שאני מדבר הרבה דברים ובסוף קשה להקשיב לי. אז יכול להיות שפיתחתי רגישות כל שהיא לנושא. בקיצור חזרתי הביתה, ובדרך אמרתי לעצמי שאולי כשהיא הציעה קפה זה היה מתוך נימוס, או בתור ביטוי. אין לי מושג, הייתי כל כך מתוסכל שהחלטתי לעשות מקלחת. התחלתי להעביר את המיים בצורה מאוד נעימה על הגוף וחפפתי טוב טוב כל מקום ומקום, בסוף גם הגעתי לאזור המפשעה , היה לי מאוד מאוד נעים והתחיל לעמוד לי, זו היתה פעם ראשונה שאני מתקלח בדירה הזו. וזה נחמד כי יש שם מראה גדולה בצד ואפשר לראות מה קורה. קיצר אמרתי וואלה, אולי יש פה עוד מראות בסוף מצאתי מראה קטנה מהפודרה של שותפה שלי. הצמדתי אותה לפי הטבעת והתבוננתי, פתאום ראיתי שזה יותר בולט (פי הטבעת שלי) מאשר אצל חבר שלי. השאלה שלי, האם זה מסוכן, האם יכול להיות שיש לי טחורים, זה גם טיפה אדמומי, האם יש צורך בבדיקה? התקשרתי לחבר שלי ושאלתי אותו אם הוא הבחין בזה אצלי, הוא אמר שכן. רבתי איתו על זה שהוא לא אמר לי. עכשיו אני בריב עם כולם. מה לעשות??
 
אז מה לעשות...

אני אגיד לך מה לעשות. לטפל עכשיו ומייד בטחורים, אלא מה?? אחרת, עוד תגיע ללידה (מזל טוב לך ולחבר..) וזה רק ילך ויחמיר ועוד תכעס על התינוק ותאשים אותו וגם איתו תריב, ישר על ההתחלה וזה לא טוב. לא טוב. ולך תדע מתי אמא שלך תכנס לסיפור ומה לה יהיה להגיד וזה רק ילך ויסתבך. אז זו עצתי לך. לטפל בטחורים. וכמו שאומרים כאן... בהצלחה.. ואל תשכח לעדכן.
 

rasta girl

New member
וואיי...אני מתה../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

נחנקתי מהפסק זמן... ואני עדיין לא יכולה לההההפסיק לצחוק
 

neuron

New member
../images/Emo26.gif אני חושב ש... ../images/Emo26.gif

...הצלחתי לעקוב אחרי קו המחשבה שלך, ולכן העיצה שלי אליך היא כזו: קודם כל אני חושב שאתה צריך לשדך בין ההיא שיצאת איתה לבין החייל ששירת איתך ושאמר לך שאתה מדבר הרבה דברים ובסוף קשה להקשיב לך (מוזר, אבל אני התרשמתי ממך לגמרי אחרת). שנית, השותף של ההיא שיצאת איתה ושהסתכל עליך במבט מוזר אז זה בסדר, הוא עושה ככה לכולם וזה לא קשור בכלל לזה שיש לך אדום בפי הטבעת ...ובכלל, איך הוא יכול לדעת שיש לך אדום בפי הטבעת כשכמעט ולא ניתן להשיג באינטרנט את התמונות שהשותפה שלך צילמה כשישנת. דרך אגב זה בסדר, גם השותפה שלך משתמשת במראה של הפודרה בכדי להסתכל על פי הטבעת (לא רק שלך) כשהיא מפדרת את ישבניה בקפידה. עוד דבר- על תירצח את הקנגרו ותקפיד לצחצח שיניים לפחות שלוש פעמים ביום. זהו לבינתיים.
 

Treker

New member
../images/Emo132.gifתנשום עמוק ותרגע

מה אתה רוצה? רק שני דייטים ואתה כבר רוצה שהיא תזכור הכל? לא הגזמת? אתה שכחת שהזמנת אותה אחרי שעה, אתה רוצה שהיא תזכור שאתה לא שותה קפה אחרי 4 שעות ביחד? האדמומיות באחוריך שזה רק אשליה, הרי ידוע שמראת פודרה מגדילה ולכן נדמה היה לך שהחור של התחת שלך (פי הטבעת נדמה לי) אדום. עכשיו בהיותך הפסיבי זה יכול להוות הסבר נוסף. עושה רושם שממש קולטים עליך שאתה הפאסיבי כי גם השותף שלה קלט אותך מייד. עצתי לך ברווזי יקר הוא שתתחיל להיות יותר אסרטיבי, פחות פסיבי ויותר אקטיבי אחר לא תצטרך מראת פודרה כדי לדעת שפתחו לך את התחת
 

HotGod

New member
ברווזי יקר

משום מה אתה מזכיר לי מישהו שהכרתי לפני שנים רבות. אני חושב שזה היה בטירונות שלנו. חזרנו אותו לילה עייפים, רטובים מזיעה ומאובקים. דני שהיה ידוע בכינויו דניאל "בזנ"ט" קורי נכנס ראשון למקלחת ופתאום נשמעה צרחה. כל המחלקה רצה למקלחת ונדהמנו לגלות את דני בזנ"טי ערום, כורע מעל מראה ששבר מהקיר והוא כולו נרגש. "יש לי טחורים" הוא אמר, "אני חושב שיש לי טחורים, אני לא בטוח אבל אחותי מרים אמרה לי שזה יקרה, היא אמרה לי שטירונות בצנחנים תגרום לי לטחורים. אני לא מאמין! יש לי טחורים!" הרגענו את דני והוא סיפר לנו על איך שאחותו עושה את זה עם כל מה שזז ושהחבר הראשון שלה היה אלרגי לפודרה ושכל פעם שהוא התקרב לפודרה, אפילו אם היה לבוש, החלה פריחה אדמומית לגרת לו סביב הרקטום. אני לא בטוח שהיה לזה הסבר רפואי אבל בכל זאת היה קשר, לפחות סיבתי, בין התקרבות לפודרה ובין אדמומיות באיזור בו השמש לא זורחת. אז אתה מבין ברווז, אתה לא היחידי שמקרב פודרה לישבנו ומגלה כי מופיעה אדמומיות. אני מציע לך להזמין את החברה הזו שוב לדייט. תשתו קפה, תדברו על אה ודה ותשתפו חחוויות. אני משוכנע שהיא תבין את שאירע בפעם הקודמת ואני משוכנע שהיא תביע תמיכה ותיפתח אליך. תרשה לי לנבא כי בפגישה השלישית היא אפילו תראה לך את הרקטום שלה ותוכלו לבצע ניסויים שונים עם פודרות מסוגים שונים. הטירונות הזו היתה סיוט, לקח לי שנים להתגבר על הטירונות הזו. לקח לי שנים לשכוח שלדני בזנט"י לא היו טחורים ושבאותו לילה הוא התיישב על נשל של נחש. לקח לי שנים של טיפולים להבין כי לפעמים לא מדובר בטחורים אלא בנשל של נחש.
 

neuron

New member
../images/Emo12.gif ...יונתן../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

יונתן המגיסט??? מה קורה איתך אחי?!
 

HotGod

New member
רינה המכי"ת?

לא! לא יתכן. האם זו את אחרי כל השנים? מה עשית? איפה היית? האם התגברת על המחלה ההיא? אשמח לשמוע עוד פרטים ורכילויות על אברם "בורי" כהן.
 

neuron

New member
../images/Emo98.gif איך זיהית אותי איך?!...

זו באמת אני. מה עשיתי? איפה הייתי? ...כן, התגברתי על המחלה ההיא. רק חבל שכמה מחברי הפלוגה נדבקו ממני לפני שבכלל הבנתי מה קורה. מרביתם נשארו בחיים, אך לרבים מהם נותרו תופעות לואי שמתבטאות באדמומיות בפי הטבעת שלהם. ובנוגע לאברם... ...אני ואברם התחתנו ופתחנו ביחד מסעדת דגים בעכו. מה איתך תגיד? התגברת על הניתוח לשינוי מין של אישתך והילדים?
 

HotGod

New member
רינה! רינה! רינה!

השם שלך מזכיר לי פעמונים ברוח, איוושת מאוורר בליל קיץ חמים, קול מקרר נפתח לרעש מאג צפון, צליל של זרזוחית החורש עת הענפים נשברים תחת לחץ חיילי היחידה הפורצים לעוד בית של מבוקש. לגבי הילדים, אני מניח שהתכוונת לילדות. הן חמודות מאוד ואני מברך את האל כל פעם שאני מביט בחיוכן הממיס לבבות עת הן הולכות לשירותים (אני תמיד כועס עליהן שהן לא מורידות את האסלה חזרה). רינה, אני ממש רוטט עת אני כותב מסר זה. היה נחמד לשמוע ממך ולהבין מדוע רוב המחלקה לא עונים לי לאימיילים.
 

neuron

New member
יהההה

אתה ואישתך (בעלך) מוזמן עם הילדים (ילדות) לביקור אצלנו במסעדה. שמחה לשמוע שהכל הסתדר אצלך יופי! ביי נשמה. לעולם לא אשכח את הלילה ההוא שעברנו יחד במגדל שמירה.
 

HotGod

New member
נחמד לשמוע שאת זוכרת את אותו הלילה

לא נעים לי לגלות אבל אחד הילדות הוא שלך. (יש לה את אותו החיוך שאת מרבה להראות בעיקר למראה עוף בתנור, לוף ומשחת נעליים אדומה) מה שם המסעדה שלכם?
 

yogo18

New member
אתה יודע מה תעשה?

תשכור פסיכולוג צמוד או שתחייה עם הכאב איך לעזאזל מגיעים בסיפור כלשהוא מהתחלה עם בחורה לחור של התחת?!?!?!? עושה רושם שזה סיפור חרא...
 

yogo18

New member
חחח

כן אבל עד שנתגייס זה הסיפור... 23 למרץ חירמ"כ כבודדד נקווה לעוקץ!
 
למעלה