יש לי בעיה רצינית עם שוקולד קדבורי

יש לי בעיה רצינית עם שוקולד קדבורי

הכוונה הלוא עם האגוזים. אני נורא אוהבת אותו מצד אחד, מצד שני האגוזים כל הזמן נדבקרים לי לשיניים. נסיתי לשטוף עם ברנדי, לא הולך. יש עצות? (ואל תגידו לי לצחצח שיניים כי אני מגיעה הביתה רק בלילה)
 

דן צ

New member
לי אין שום בעיה עם שוקולד קדבורי

פשוט כי אני לא אוהב אותו, יש לו טעם לוואי לדעתי. כדי לנקות את השיניים אני מציע לך לשפוך קצת בנזין ולהדליק, הבעירה תשרוף את האגוזים שבין שינייך ואז מה שנותר לך בסוף הבעירה זה לירוק או לשטוף במים. בהצלחה.
 

nutmeg

New member
לפי ההודעה שלך

ניתן להבין שהפעם אלוהים נתן אגוזים למי שיש לה שיניים. אני במקומך הייתי שותקת ומפסיקה להתלונן תיכף ומיד!
 
למעלה