הכוונה הלוא עם האגוזים. אני נורא אוהבת אותו מצד אחד, מצד שני האגוזים כל הזמן נדבקרים לי לשיניים. נסיתי לשטוף עם ברנדי, לא הולך. יש עצות? (ואל תגידו לי לצחצח שיניים כי אני מגיעה הביתה רק בלילה)
פשוט כי אני לא אוהב אותו, יש לו טעם לוואי לדעתי. כדי לנקות את השיניים אני מציע לך לשפוך קצת בנזין ולהדליק, הבעירה תשרוף את האגוזים שבין שינייך ואז מה שנותר לך בסוף הבעירה זה לירוק או לשטוף במים. בהצלחה.