יש לי בעיה עם האייפוד. פשוט משתגעת!

the blak angel

New member
יש לי בעיה עם האייפוד. פשוט משתגעת!

היי.. אני חייבת עזרה עם האייפוד שלי כי אני כבר ממש לא יודעת מה לעשות. אז ככה: שלחו לי מארה"ב ipod shuffle. התקנתי את התוכנה,הטענתי את האייפוד כבר 24 שעות (לפחות!),שמתי בו שירים,והכל. כשאני מנתקת את האייפוד מהמחשב,אני לוחצת פליי,ואז הנורה הקטנה של האייפוד,מהבהבת לי בצהוב ואז בכתום. ככה מהבהבת כמה שניות. ואי אפשר לשמוע שירים. כשאני מחברת אותו שוב למחשב אני רואה שיש שירים,ויש לו טעינה. אז מה לעזאזל הבעיה איתו?! אני שוברת את הראש כבר יותר מחודשיים. יש תמונה של האייפוד,זה האייפוד ההכי קטן בלי מסך. עזרה? מישהו? זה נורא דחוף לי. תודה רבה, שירה.
 

uriler

New member
תני לי לנחש - העתקת שירים בגרירה

דרך "המחשב שלי".... אם אני טועה - מתנצל. אם אני צודק - היית צריכה לשאול פה קודם (או לפחות לקרוא את המדריך למשתמש של המכשיר
). אייפוד מחייב העברת שירים דרך תוכנת האייטונס. תקראי את "המדריך לאייפודיסט המתחיל - בלי פאניקה" בטאגליינס של הפורום. ואגב - הבהובים ירוק/כתום מצביעים על אחת משתי בעיות: 1. תקלה בבסיס הנתונים של האייפוד (ואם זו הבעיה אצלך - הסבר בהמשך). 2. אין שירים במכשיר (שאם צדקתי בהנחתי שהעברת בגרירה - זו הסיבה אצלך).
 
יש לך ויסטה במקרה?

לי זה קרה בסביבות יוני ולא הצלחתי לתקן את זה.. גם לא הצלחתי לעשות לזה ריסטרט או ריסטור או כלום. בסוף הייתי צריך ללכת לחנות של אפל שיעשו לזה משהו (לא בטוח) ופתאום עכשיו זה עובד.
 
למעלה