Mister Disk
New member
יש לי בעיה מעצבנת רצח...ב ICQ
כשהאיי סיי קיו על סטנד ביי וכשאני מתחבר לאינטרנט האיי סיי קיו קופץ לי לאמצע המסך בדיוק ואני לא רוצה שיקפוץ ככה כי הסמלים על שולחן העבודה זזים לי שמאלה !!!!!! אני רוצה לשים אותו דבוק לצד ימין ניסיתי שהאיי סיי קיו לא יפעל יחד עם המחשב ניסיתי להזיז וזה עדיין לא עוזר יש למישהו פתרון ??...
כשהאיי סיי קיו על סטנד ביי וכשאני מתחבר לאינטרנט האיי סיי קיו קופץ לי לאמצע המסך בדיוק ואני לא רוצה שיקפוץ ככה כי הסמלים על שולחן העבודה זזים לי שמאלה !!!!!! אני רוצה לשים אותו דבוק לצד ימין ניסיתי שהאיי סיי קיו לא יפעל יחד עם המחשב ניסיתי להזיז וזה עדיין לא עוזר יש למישהו פתרון ??...