יש לי בעיה מעצבנת רצח...ב ICQ

Mister Disk

New member
יש לי בעיה מעצבנת רצח...ב ICQ

כשהאיי סיי קיו על סטנד ביי וכשאני מתחבר לאינטרנט האיי סיי קיו קופץ לי לאמצע המסך בדיוק ואני לא רוצה שיקפוץ ככה כי הסמלים על שולחן העבודה זזים לי שמאלה !!!!!! אני רוצה לשים אותו דבוק לצד ימין ניסיתי שהאיי סיי קיו לא יפעל יחד עם המחשב ניסיתי להזיז וזה עדיין לא עוזר יש למישהו פתרון ??...
 
למעלה