יש לי איחור של 12 יום במחזור

ויצמנית

New member
יש לי איחור של 12 יום במחזור

אני שעון שוויצרי מהלך... אני אפילו יודעת מתי אני מבייצת, מרגישה את השחלות.... ועכשיו איחור ארוך,שלפי שלוש בדיקות הריון שעשיתי- שלילי... לא מעצבן? כאילו ההורמונים בחרו להתעסק איתי... כולי עצבנית... וכמובן יש את התקווה הקטנה בלב שאולי עוד לא רואים בבדיקות...
 

kinsti

New member
הי ../images/Emo13.gif

(קודם כל הלוואי הלוואי אמן אמן
). מה עם לעשות מחר על הבוקר בדיקת דם ולדעת לכאן או לכאן?
 

noabl

New member
מחזיקה אצבעות...

מסכימה עם קינסטי לגבי בדיקת דם בהצלחה נועה
 

מקוםבלב

New member
בוקר טוב ויצמנית,

הכי טוב זה לעשות בדיקת דם. נותן את התשובה הכי מהימנה. מקווה שזה אכן הריון. תעדכני. יום נפלא
 

kinsti

New member
אם הדימום לא מתגבר הייתי עושה בדיקת דם

בכל זאת. מחזיקה בכל אופן אצבעות לחודש הבא כבר מעכשיו
 

kinsti

New member
תראי....

לי בהריון הזה היו הכתמות במשך יומיים בזמן שהייתי צריכה לקבל ואחר כך ממש דימום בשבוע 8, לאחותי היה דימום מאוד דומה למחזור בזמן שהיא הייתה צריכה לקבל (והייתה בעצם בהריון), זה לא חריג שיש הכתמות/דימומים בתחילת הריון. את מכירה הכי טוב את אופי המחזור. אם זה כן מחזור האם בשלב הזה הוא כבר היה אמור להתחזק או שזה נורמלי? הרי גם מאחר לך בשבועיים.....למה לא לעשות בדיקת דם? תעשי לפני הסופ"ש.
 
למעלה