יש לי איחור של 12 יום במחזור
אני שעון שוויצרי מהלך... אני אפילו יודעת מתי אני מבייצת, מרגישה את השחלות.... ועכשיו איחור ארוך,שלפי שלוש בדיקות הריון שעשיתי- שלילי... לא מעצבן? כאילו ההורמונים בחרו להתעסק איתי... כולי עצבנית... וכמובן יש את התקווה הקטנה בלב שאולי עוד לא רואים בבדיקות...
אני שעון שוויצרי מהלך... אני אפילו יודעת מתי אני מבייצת, מרגישה את השחלות.... ועכשיו איחור ארוך,שלפי שלוש בדיקות הריון שעשיתי- שלילי... לא מעצבן? כאילו ההורמונים בחרו להתעסק איתי... כולי עצבנית... וכמובן יש את התקווה הקטנה בלב שאולי עוד לא רואים בבדיקות...