יש לגור תמונות חדשות (תרוץ לתזכורת)

רֵעוּת

New member
יש לגור תמונות חדשות (תרוץ לתזכורת)

לפני4.5 שבועות הגיעו אל הוטרינר שלי שתי ילדות עם גור כלבים בן 3 שבועות, הם סיפרו לו שאחד השכנים בבנין שלהן זרק את הגור מקומה רביעית. הוטרינר בדק אותו וראה שבנס הגור כמעט ולא נפגע מלבד פגיעה באגן שגרמה לחולשה זמנית ברגליים האחוריות בזכות הטיפול המסור של הוטרינר ושל גל השכנה שלי שלקחה אותו בינתיים לביתה הוא התחיל להתרוצץ על 4 רגליים מהר מאד. היום הוא כבר קופץ ורץ בקלות, כמעט ואין זכר לפגיעה והוטרינר אומר שנראה שהוא יחלים לחלוטין. הגיע הזמן למצא לגור בית חם. מדובר בגור שובב ומקסים. יליד תחילת מרץ 2004 יהיה כלב גדול הגור כבר התחיל לקבל חיסונים תמונות נוספות יש באתר http://www.geocities.com/galwitz/puppy/puppy.htm אמנם הוא הופרד בברוטאליות מאימו בגיל צעיר, אבל אין סכנה שזה ישאיר אצלו משקעים, הוא חי כרגע עם שתי "אמהות מאמצות" אחת פינצרית (כבר יותר קטנה ממנו) שמשתוללת איתו המון אבל יודעת להראות לו את הגבולות ולתקן אותו אם הוא עובר אותם. והשניה פירניאית עייפה שמלמדת אותו הדרת כבוד לזקנים מהי. חוץ מזה הוא מסתובב עם שתי חתולות ועם צביקה הכלב, כך שמדובר בכלב שבאמת עבר תהליך סוציאליזציה בריא וימשיך להיות חברותי גם כשיגדל. כדי להבטיח לו חיים מושלמים ככול הניתן יש לנו כמה תנאים למסירה- הוא לא ימסר לילדים מתחת לגיל 18, המבוגר האחראי עליו הוא זה שיאמץ אותו, אוהב אותו, ורוצה בטובתו. הוא ימסר תמורס 300 ש"ח-סכום שיופקד אצל וטרינר (שלכם או שאנחנו נמצא) וישמש לכיסוי החיסונים הנוספים, ועוד פיקדון שישאר לזכותכם אצל הוטרינר . (תנאי חשוב! מטרתו להראות לנו שאתם מודעים לזה שהחזקת כלב כרוכה בהוצאות ושאתם לא מהססים לפתוח את הארנק למענו-זה לא הרבה כסף יחסית להוצאות על כלב גדול ובכל מקרה זה כסף שרק אתם תשתמשו בו למען גור כך שזה הוצאה שבמילא תוציאו בקרוב לאותה מטרה) .צרו קשר עם גל ב [email protected] תודה, רעות
 
למעלה