יש כבוד לפותנה?

ahgadol

New member
יש כבוד לפותנה?

עם כל הכבוד לפותנה, אין לי כבוד אליה. היא מנסה להציג את זה כאילו לא היתה לה ברירה, אז היא הצביעה לאיילה. אבל היתה לה ברירה, היא יכלה להעמיד את עצמה!! אם באמת היא היתה אוהבת את כולם, ולא היה לה מי להעמיד יש לה תמיד אופציה להעמיד את עצמו. כמו שהיא טוענת כל הזמן שהיא רוצה ללכת הביתה, ואין לה בעיה עם זה- היתה יכולה להעמיד את עצמה להדחה. פותנה עכשיו בוכה לא כי כואב לאיילה, ולא כי העמידה אותה להדחה, אלא העובדה שזה התגלה וזה לא נראה יפה שהיא כאילו חברה טובה שלה, והעמידה אותה להדחה. כל הזמן מעידה על עצמה כל כך נכונה, כל כך אמיתית, כל כך נגד עימותים, מגעיל. פותנה הביתה.
 
פותנה כבר ממש אבל ממש מגזימה

היא יכולה לשחק בסרט ערבי בוכה כאילו מישהו מת יאללה אז הצבעת לאיילה,מי ישמע מה קרה!!! זה כולה משחק,אתם לא תישארו שם לנצח איך היא אוהבת תשומי הפותנה הזאת,היא מתה על זה שמרחמים עליה.
 
ארז מפתיע אותי כל הזמן מחדש ולטובה

איזה רגישות בשיחה שלו עם אלירז. אלירז התנפל עליו והלחיץ אותו בדרך האופינית לו וארז ענה לו בכזו רגישות והזדהות. למות עליו ארז למיליון!!!!
 

רותי167

Well-known member
ahgadol ,כתבתי זאת אמש,למה לא העמידה את עצמה

הרי כל שני וחמישי היא רוצה הביתה,צבועה!
 

ahgadol

New member
כן,

בעונה הקודמת היו מספר פעמים שאנשים העמידו את עצמם.
 

ahgadol

New member
נכון,

תכלס, אני חושבת שאם היתי בבית דיירת , אם לא היה לי באמת מישהו שאני שונאת היתי מעמידה את עצמי לבד נראה לי שהאנשים שהיו הכי הרבה מועמדים להדחה והרגישו את התמיכה של הקהל זאת ההרגשה הבאמת הכי טובה. נראה לי מאוד מבאס להשאר עד לגמר ולא להיות מועמד ולא להרגיש מה קורה בחוץ זה כמו לחיות בבועה (שגם ככה הם חיים בבועה) נניח גואל יגיע איכשהו לגמר, הוא בטוח יהיה מקום 5 אז איזה הרגשה נוראית זאת שהוא לא יודע האם הוא היה עף בשלב המוקדם של המשחק?
 
למעלה