יש כאן נשים מלאות?

נועה37

New member
יש כאן נשים מלאות?

איפה אתן קונות בגדים? איזה סגנון אתן מעדיפות.... צמוד/ לא צמוד? מה דעתכן על שמלות? קונות בתחילת עונה/סוף עונה? עונה... אני מעדיפה בדרך כלל צמוד, אבל אוהבת גם שמלות, ובדרך כלל קונה בתחילת עונה - למרות שגם אוהבת מבצעים. החנות המועדפת עלי - בורדו בכפר מלל - אם אתן מכירות - אני ממש נהנת שם... ו.. שכחתי להזכיר.. אני מלאה מאוודד.. דרך אגב - יופי של פורום . בהצלחה למנהלת נועה
 
אופנה מלאה

אני בטוחה שיש כאן גם נשים מלאות. ופתאום אני שואלת את עצמי, החל מאיזה מידה אישה מוגדרת מלאה? אני חושבת שזו הגדרה לא ברורה. לדעתי לנשים מלאות מחמיאה יותר צמוד, אבל לא צמוד מידי. כמו כן ישנה חשיבות לאורח הרגלים ופרופורציות הגוף כשמתאימים בגדים. המלצה שתתאים לך לא בהכרח תתאים למישהי אחרת, אפילו אם שניכן "מלאות". תודה וכייף לקבל מחמאות, מה דעתך על מקומות כמו מתאים לי? אישה אישה? עונות?
 

tudu

New member
תראו כמה חזק נתפס השם מתאים לי..

אני במקרה מתחום השיווק, וסייענו לרשת 'מתאים לי' שהוציאה מליוני שקלים לשנות את המיתוג ל ML במחקרים גילו שנשים שהיו קונות שם (בימי מתאים לי) היו מתביישות ללכת עם השקיות שלהם.. ולכן היו הולכות לקניות עם סט שקיות נוסף שהיו מביאות מהבית - כדי לא להסתובב בקניון עם שקיות של מתאים לי.. עברו כבר 5 שנים.. עוד מליונים נשפכו על פרסומות.. ML, ML לגברים המידות שלהן מתחילות כבר ב40/42 - שזה רחוק מאד מנשים מלאות.. להפך 40/42 זה המידה לנשים אמיתיות, ולא לדחלילים שמוכרים לנו כנשים. אבל 'מתאים לי' נשאר 'מתאים לי'... (כמו פלאפון של סלקום..)
 
הוצאת את המילים ממקלדת

באשר להמידות שלהן מתחילות כבר ב40/42 - שזה רחוק מאד מנשים מלאות.. להפך 40/42 זה המידה לנשים אמיתיות, ולא לדחלילים שמוכרים לנו כנשים.
 

tudu

New member
משום מה משהוא החליט שלראות את העצמות - זה יפה

נעזוב את ההרואין שיק.. שזה ממש חולה. אני באמת חושב שקצת מסובבים לנשים את הראש לגבי אידיאל הנשי. תשאלו את הגברים, תראו שהם שוב ושוב יגידו (בשפתנו הבוטה והציורית..) שרוצים קצת 'בשר' 'שיהיה מה לתפוס'.
 
לי נמאס לראות קולבים

אז אמרתי לעצמי תהיי הכי מיוחדת בשביל עצמך ולא בשביל שכול מה שאת רואה בחנות לקולביות יעלה עליך. בחורה צריכה לאהוב את עצמה איך שהיא ,אבל אל לה להזניח את עצמה.
 

tudu

New member
אן אין בעיניי קשר בין משקל/היקף לאסתטיקה..

בחורה יכולה להיות מגניבה ומהנה וכייפית - ולהראות מצויין, בלי להראות רעבה. אני חושב למשל ששפרה בבית האח הגדול (אתמול ישבתי לצפות על מה כל המהומה..) מ ד ה י מ ה בעיני, כי היא עם גוף כל כך נשי, ומראה מאד יפה, שבכלל לא מעניין איזה מידה היא לובשת. אבל תראי את הפרדוקס.. אני חושב שישלה גוף מדהים, אשתי כל הזמן מוסיפה "היא קצת צ'אבי".. אני רואה אישה סקסית. אשתי רואה את ההקפים.
 
ככה זה נשים

 

דינוסיק

New member
אשתך חושבת שהיא צ'אבי?!

לא רק שבטלויזיה היא נראית בחורה רזה, אני בטוחה שבמציאות היא עוד יותר רזה. תמיד תלוי למה משווים, אם זה לרנין אז כל אחת ניראת שמנה.
 

tudu

New member
האידיאל הנשי (בעיני נשים) הוא כמעט בלתי אפשרי

שפרה לא 'קולב' היא נשית ועסיסית, רנין מידה קטנה וחתיכה, אבל זה לא נותן לה שום יתרון משמעותי על שפרה (מבחינת מראה הגוף)
 
תכנסי לראות

מה כותבים עליה בפורום האח הגדול. בפייסבוק נפתחה קבוצה שפרה ללרדת בגדול!
 
לגבי שפרה

וגם לגבי עינב- למרות שלכאורה אם אני מבינה נכון, מדובר פה ב2 "מחנות". יצא לי להציץ כמה פעמים בפורום של האח הגדול- רוב ההתבטאויות כנגד שפרה ועינב קשורות בדרך כזו או אחרת למשקל שלהן. לדעתי זה דוחה ולא מתאים בכלל. הביטוים בהמה, חזירה, וכו' חוזרים עליהם ללא הרף. לא מבינה מדוע אנשים נכנסים לאנשים לקיבה לא באשר הם.
 
נשמע מעניין אבל...

אני מבינה שהמיתוג מחדש הצליח. אבל כולם יודעים ש ML= למתאים לי, אז מה בכל זאת ההבדל?
 

tudu

New member
הו הו.. הבדל משמעותי !!

ראשית תדמיתית.. ML נתפסת היום רשת לנשים ולא לילדות בניגוד לקסטרו/פוקס שמוכרים לנערות. (ולא בהכרח רק לנשים שמנות) נשים יוצאות בגאווה היום עם שקית של ML, בלי שזה ממתג אותן 'שמנות'. ML מספקים ליין לגברים - גבריים ! כמו בפרסומת שהיתה להם. ולא לגברים שמנים. הבובות בחלון הראווה של ML דקיקות.. יש חנויות אחרות בנישה, שמספקות בגדים לנשים גדולות (אשה אשה, קרייזי ליין) ML עדיין נמצאת שם אבל גם קצת התרחקה מהנישה הזו. הביטוי "מתאים לי" היה ביטוי כמעט גנאי או שם נרדף לנשים ענקיות... וזה השינוי הגדול.
 

shoni123

New member
אני באמת לא מבינה את ההיגיון

בבובות הדקיקות בחלון הראווה בML שהבגדים מחוברים אליהן מאחורה בסיכות..אם הכוונה היא להציג בגדים לנשים אמיתיות, למה לא להראות בחלון הראווה איך הבגדים נראים על נשים "אמיתיות", וחוץ מזה, למה קבעו שנשים מתחילות ממידה 40?.. אשה במידה 38 שהיא בהחלט פרופורציונלית ולא דחליל, לא תמצא ברשת כלום.. אם הרשת ממתגת את עצמה כרשת לנשים בכל המידות ולאו דווקא מידות גדולות למה לא להתחיל ממידה 36, או לפחות 38?... ואם זו אכן רשת למידות גדולות יותר, למה לנסות ולהסתיר זאת?.. כנ"ל לגבי ML גברים, שהפרסומת אכן נראתה מושכת ונכנסתי לחנות עם חבר שלי- שיש לו מבנה גוף וגובה ממוצעים, והרגשנו כמו גמדים שנכנסו לארץ של גוליבר...אפילו הנעלים התחילו ממידה 43!...
 

tudu

New member
כל עסק חייב להתמקד במשהו..

אי אפשר להיות רשת לכל המידות.. (לוגיסטית זה כמעט בלתי אפשרי וזה בטח לא כלכלי) באותה נשימה אפשר לבוא בטענות (כמו שבאמת באים..) למה ברשתות הרגילות אין מידות גדולות יותר, או גזרות 'נורמליות' ולא בגדים שנתפרו לדוגמניות דקיקות. למה לעצור במידה 40/42 ? ולא לספק מידות נמוכות יותר, בדיוק מהסיבה שרוב הרשתות האחרות מפסיקות לספק אופנה למידות אלה.. מידות 40/42 נפלו בין הכסאות. מצד אחד לא דקיקות. מצד שני לא מידות גדולות. מי שחריף בעסקים ויודע להבין את השוק, מזהה כאן נישה ! פלח שוק ללא פתרון הולם. את הנישה הזו לקחו ML.
 

דינוסיק

New member
לא מבינה מה טוב בזה

במקום לתת מענה לנשים מלאות שגם ככה מתקשות למצוא לעצמן בגדים בישראל, לוקחים ומנסים להתנער מהקישור לנשים אלו. אני לא הבנתי את הנימה של ההודעה שלך. גם נשים "ענקיות" צריכות ורוצות לקנות בגדים. אני חושבת שהן אלו שקנו ברשת הזו ואפשרו לה להתקיים.
 

tudu

New member
אני לא דובר הרשת... לא לכעוס עלי..

התיחסתי למהלך שיווקי שנעשה ברשת לפני כ 5-6 שנים.. ברשת עדיין יש מידות גדולות. אם כבר לכעוס, אולי לכעוס על מותגי האופנה הרגילים שמתעלמים מביגוד אופנתי ומחמיא לנשים מלאות/רגילות. יש מושג שנקרא פרמידת המידות.. שמציין על פי סקר - הערכה כמה לקוחות יש בכל מידה. בבסיס יש נניח מידה 40 . עם 500,000 נשים. ואח"כ מידה 42.. עם 380,000 נשים. ואח"כ 44 עם 112,000 נשים וכו.. (המספרים רק להמחשה.. אני לא ממש זוכר את הטבלה..) מעל מידה מסויימת נניח 52, כבר יש כמה אלפים בודדים. מה שהרשת רצתה, זה במקום להתחיל ולטפל בלקוחות שהן ממידה 44 ומעלה.. לתת פתרון גם לעוד 880,000 נשים. (מידות 40 - 42 ) זה נתח שוק ענק, שלא מוצא בגדים בחנויות של 'הילדות' כי שם יש גזרות נמוכות ובגדים שלא נתפרו למבנה גוף רגיל או מלא. זה הכל. עכשיו רשת לא יכולה להחזיק אינספור מידות, למי שאי פעם הציץ במחסן, ומבין מה זה אומר מבחינת הלוגיסטיקה.. אז החליטו לוותר על 'השפיץ של הפרמידה' המידות המאד גדולות. אכן הרשת ויתרה על 'הענקיות' (יש חנויות אחרות למצא בהן בגדים) והעדיפה לתת מענה אופנתי למאות אלפי נשים נוספות. רק מה.. נשים אלה לא היו מעיזות להכנס 'למתאים לי', בדיוק בגלל התדמית השלילית.. ולכן היה צורך למתג מחדש את הרשת לML.
 

shoni123

New member
זה בדיוק מה שמפריע לי..

הבגדים שמוצגים על בובות במידה 0..הניסיון להיות משהו שהם לא... אני יכולה לומר שהבעיה שהיתה לי עם ML-מתאים לי תמיד היתה שהבגדים נראו לי נורא מבוגרים.. כאילו שאם אשה שמנה היא גם צריכה להתלבש פחות סקסי ויפה.. כשהייתי בת 19 מידה 44+- ונכנסתי לML (וכן, נרתעתי מזה בהתחלה..) ברחתי משם מיד בגלל הבגדים המבוגרים ולא בגלל המידות. היום אני בת 25, מידה36-38 ואם הייתי עדיין מידה 44 בטוח הייתי קונה שם עכשיו כשהרשת השתפרה מבחינת הסיגנון והתחילה ליצר בגדים סקסים ויפים.. בקיצור, כוונתי היתה שיתמקדו בקהל יעד המקורי שלהם ויעשו עבורו בגדים יפים וסקסים.. נשים במידה 40 יכולות לקנות בגדים יפים גם בקסטרו וזארה..וברגע שרשת למידות גדולות משקיעה בקהל שלה מבחינת סגנון-אז גם לאשה במידה 48 יהיה בגד יפה ללבוש, והאשה הזאת ממש לא צריכה לראות בחלון הראווה איך הגינס והסריג שביא מעונינת לקנות נראים על בובה מידה 0...
 
למעלה