יש כאן כאלה שמספרים את הכלב שלהם לבד?

אורניקי

New member
יש כאן כאלה שמספרים את הכלב שלהם לבד?

אתמול לקחתי מספריים והתחלתי לעשות זאת. משתי סיבות. א. לא מצאתי ספרית שמספרת ומשאירה כ1 ס"מ פרווה. יותר נוח להם לעשות "גלאח" ואני לא אוהבת את זה (גם ריה הטריירית מרגישה קצת חוסר בטחון) וב. אמרתי שאם אני כבר שנים מספרת את הילדים שלי, למה שלא אוכל לעשות זאת עם הכלבה? אז התחלתי, והיא היתה ממש סבלנית. הפסקתי אתמול כשהיא באמת התחילה לאבד סבלנות, וברחה לי. אבל שאלתי היא: יש מקומות שהפרווה הופכת לחתיכה אחידה. באזור שמתחת לזנב היו גושים כאלה שממש נראו כאילו יש שם גוף ולא רק פרווה. אני כל הזמן ממששת אותה, ומכירה גם את מבנה גופה כשהיא מגולחת. אני יודעת שאין לה "עוד 2 זנבות" אבל זה היה די מפחיד לי לגזור את זה. בהתחלה "הצקתי" שם קצת עם המספריים כדי להיות בטוחה, שאם יש שם גוף היא תעשה קולות של כואב. ולמרות זאת היה לי ממש מוזר. שני גושים כאלה מצידי הזנב, מתחתיו. מן הסתם אני צריכה להוריד, אבל הפחיד אותי פתאום. מישהו נתקל?
 

אורניקי

New member
נו, יש כאן ספרי כלבים חובבים כמוני?

או שאני היחידה שהיה לה אומץ? דווקא הבוקר הסתכלתי עליה שוב, וזה יצא ממש יפה. אני רק צריכה לסיים את אזור הזנב. נראה לי שכל מיני ג'יפה נדבקה לה שם כנראה, והפרוה כיסתה על זה ולכן יש שם גושים. כפי שסיפרתי כאן בעבר, ריה היא בגיל השלישי וקצת מידי פעם לא שולטת בסוגרים, אז באזור הזנב הפרווה ממש מסריחה משתן, העדפתי שיהיה קצוץ מאשר לרחוץ אותה יותר מידי.
 

SCRATCHER

New member
דבלולי פרווה

הפרווה המתה נושרת ומסתבכת בשערות החיות ונוצר דבלול, שרצוי להוריד מהר ככל האפשר כי זה כר פורה לחיידקים וללכלוך שעלולים לגרום למחלות עור. וגם אני מספרת את ג'ולי לבד
היא נראית אחר כך כמו עכברוש, אבל לא נורא
 

רֵעוּת

New member
../images/Emo18.gif את פוחדת בצדק

מסוכן לגזור את הרסטות האלו בלי ידע מוקדם. יש סיכוי משמעותי לפצוע מאוד את העור. במספרה מקצועית אמור להיות ציוד וידע מתאים לפתיחת הרסטות הללו, במקומך לא הייתי לוקחת את הסיכון ההתעסקות שלך עם הגושים רק מכאיבה לה וחבל. וצודקת מי שכתבה מעליי שחשוב להפטר מהגושים האלו למען בריאות הכלבה.
 
הי

ענו לך תשובות מצוינות מעליי, ואני חייבת להוסיף- אני מספרת את הכלבים שלי לבד, עם מספריים בלבד. לגבי הראסטות- יש להכניס מסרק תחת הקשר ולגזור מעליו. זה לא יצא מאוד אסטתי אבל העור לא ייפגע. אחרי שתפטרי מהראסטות (לבד או עם עזרה של ספר מקצועי)- צריך להבריש את הפרווה היטב בכל יום, ולשמור על פרווה נקיה וקצרה באיזור שנוטה להתלכלך. כך לא תגיעי למצב של קשרים כאלה.
 

רֵעוּת

New member
זו עצה טובה (המסרק), רק אחדד

שלמען הבטיחות יש לוודא שהקצוות של שיני המסרק מציצות מהצד השני של הגוש ורק אז לגזור, כשהמספריים מקבילות למסרק.
 
למעלה