יש כאן חבר`ה בשידוכים,כן? אז תגידו-

השיסער

New member
יש כאן חבר`ה בשידוכים,כן? אז תגידו-

יש הרבה מה לדסקס ולדון, אבל משהו אחד מציק לי במיוחד. קורה לא פעם, שאתה קולט במהלך הפגישה-במוקדם או במאוחר-שזה פשוט לא `זה`. ברור לך שזה לא בשבילך. הבעייה היא, שאת הפגישה צריך לסיים ע``פ כל כללי הטקס. כלומר, א``א לחתוך תוך פחות משעה. ממילא אתה ממשיך לזרום, להיות מחוייך ונחמד עד הסוף. מה שקורה, שהבחורה לא מרגישה שאתה לא מעוניין בה. היא יוצאת מהפגישה מבסוטה לגמרי, עם עיניים נוצצות וחיוך ענק, והקטע הזה פשוט שבר לי את הלב - הידיעה שעוד כמה דקות היא תשמע שהתשובה היא שלילית. אז אוקיי, אין כאן מקום לרחמים. אם זה לא זה, אז חבל``ז. אבל בכ``ז עולה כאן השאלה, האם להראות כבר במהלך הפגישה שאתה לא מתכוון להמשיך, או להמשיך לזרום כרגיל על אף שלמעשה אתה סתם נותן לה לחיות באשלייה שאתה באמת מעוניין בה. זה קרה לי כבר כמה פעמים, וכל פעם מחדש אני מרגיש `זיפט` עם עצמי בקטע הזה. אז מה עושים לדעתכם? הבו עצה.
 

אבגדהוק

New member
רק עכשיו נגמרה הפגישה?

לדעתי אין טעם בהפגנת חוסר חיבה במהלך הפגישה ומצד שני לא צריך להפגין חיבה יתירה. מה, אי אפשר לשוחח בצורה פשוטה ועניינית?
 

השיסער

New member
רק עכשיו הפצעים הגלידו.

מה איתך? זה לא ראיון עבודה. כשאני יוצא מפגישה השפתיים שלי כואבות מחיוכים (אמיתיים ומאולצים גם יחד). אין לזה קשר לחיבה, אלא לאווירה טובה, ונחמדות. וכאן השאלה, האם להיות לא נחמד בכוח?
 

זהבי24

New member
אין עניין לא להיות נחמד

ובכלל חיוכים כמו שלך זה באמת מלבב....
 

זהבי24

New member
חושבני

שעדיין לא אחת אפס.. תיכף אני פותח פוסט עד כמה אתה נחמד כדי שיבינו באמת ת``בעיה`` שלך (-:
 

אבגדהוק

New member
אני לא מוצא טעם בלהיות נחמד בכוח

אם כי הדברים משתנים ואין הגדרות כוללניות בעניין.
 

זהבי24

New member
זה לא להיות נחמד בכח

זה פשוט להיות אתה ואם אתה מן הנחמדים אז זה נותן אשליה.
 

זהבי24

New member
כל פעם זה משגע אותי מחדש

את הספק שאתה מעלה.. בלי להשתחצן,אף פעם לא קיבלתי שלילי ותמיד הבחורה יוצאת עם חיוך מאוזן לאוזן כאילו,זהו! זה זה... וכבר אמרת ש.., פתאום היא נתקלת בשלילי. קשה.
 
תחשוב הפוך

שבחורה רואה אותך יוצא מחייך.והיא החליטה שזה לא מתאים על אף שהם רגשיות הם יחזירו שלילי.אלא שמה שידוכים זה עובד עם שכל ולא עם רגש.
 
מדובר בפגישה ראשונה?

אין ענין להשלות אותה,תן לה להבין מיד בהתחלה. תמתן. אל תנדב יותר מדי פרטים על עצמך, תהיה מאוד טכני ועצור,פשוט אל תשתדל להקסים אותה..יש כאלו שבטוחים שאם הם לא יהיו ספץ,אחכ ידווחו על זה בחדשות...וזה יהרוס להם הצעות אחרות..עגום למדי לדעתי. אם מדובר בפגישה מתקדמת יותר, אז אני פשוט אמרתי;נראה לי שנסיים כאן..הסברתי ב2 משפטים למה,ונסענו הביתה לחיים ולשלום..
 

השיסער

New member
ברור. דיברתי על הראשונה.

א. את לא יודעת עד כמה בחורים ובחורות מעבירים אינפורמציה מפה לאוזן על חבר`ה שהם נפגשו איתם. ובדידי הוה עובדא ואכמ``ל. ב. הרבה יותר קשה להיות `לא נחמד` בכח מאשר להיפך.
 
למה אתה מתכוון ל`לא נחמד`?

אני מתכוונת, שפשוט תשמור על איפוק. אל תגיע לנושאים לא מקובלים,אל תפעיל את חוש ההומור שלך על טורבו.. מה שנקרא-פרופיל נמוך. אף אחד לא אמר שאתה צריך לשחק אותה ברוגז..
 
אוקיי,אז ככה-

א.דווקא אני יודעת איך דברים רצים,אבל יש גבול! לא זה מה שצריך לעמוד לך מול העיניים. ב.נכון. אבל בתור בחורה,לא הייתי רוצה שמישהו יתנחמד אלי בכוח... הייתי בסיטואציה כזו,כשאני לא מעונינת,אבל התנחמדתי כיד ה`מה יגידו` הטובה עלי...הבחור דחף מאד לעוד פגישה,בלית ברירה הסכמתי,אתה יודע, כל הסבתות שאומרות ;אל תורידי מיד בפגישה ראשונה.. נפגשנו שוב,וזה נגמר עם טעם רע. מאז לא חזרתי על הטעות הזו. וכן,יצא לי להיות גם בסיטואציה הפוכה.. אבל הבחור שידר את זה,מרחנו שעה בפטפוט סתמי ונפרדנו בחיוך. לא ריכלתי עליו..מבטיחה לך!
 
למעלה