יש כאן חבר`ה בשידוכים,כן? אז תגידו-

מה לא מובן ? - פשוט מאד.

תחייך קצת.. תאכל משהו.. תשתה משהו.. ולפני שאתה מתחיל את הפגישה תסגנן לעצמך כמה משפטים קצרים וברורים שהיא תבין מזה שזה שאתה יושב פה ..כי ההורים ביקשו ממני.. אתה נוהג להיפגש מינימום מפעמיים שלשה , אפילו שמצידך זה מיותר אבל מנהג זה מנהג.. ..באתי עם קצת כאבי ראש מהגמרה , והייתי שמח להיפגש שוב יותר רענן.. וכו` וכו` שהיא תבין מיד שאתה כרגע לא אוחז בלסגור.
 

השיסער

New member
דיברתי על הפגישה הראשונה/שנייה,

כשאתה יודע שאתה לא מעוניין להמשיך.
 
עניתי גם על זה

עוד עיצה : תמכור לה איזה פשעטל שכתוב בספרים / או החזון איש אמר/כתוב בקבלה/ סבי נהג/הרבי שלי נוהג/ ..שנוהגים להיפגש מינימום כך וכך.. וצריך יום יומים בין פגישה לפגישה בשביל ישוב הדעת ומנוחה לראות אם ממשיכים הלאה.. והיא יוצאת מהפגישה שהיא עוד בספק , ואחרי יום היא מקבלת את התשובה השלילית.כזה מסובך ? לא נראה לי. בהצלחה בהמשך הפגישות.
 

בן הצבי

New member
אין הרבה עצה.

קטע כזה קרה לי בדיוק שלשום, וכמובן גם לי עצמי עשו את זה פעם פעמיים.. אין הרבה עצות בעניין. זה המצב וזהו.
 

דובצי

New member
א. לא נורא אם תמשיך את הפגישה

עד הסוף בנתיים אתה צובר עוד ניסיון, וסתם כך נחמד לשבת ולדבר עם בחורה. ב, ותחשוב כמו שקורה לבחור שנפגש והוא בטוח שזה זה ואז הבחורה אומרת לא, אז אותו דבר הפוך, שני הצדדים לוקחים את זה בחשבון
 
בחן את עצמך!

כשבחורה אחרי פגישה לא רצתה אותך, איך היא התנהגה תוך כדי הפגישה. ולפי מה שהרגשת בעצמך, נהג בחכמה עם הבחורות.
 

גלית99

New member
אין כללים.

קלטת ש`זה לא זה`? תשתדל לסיים במהירות אך לא בחוסר אדיבות. דהיינו לא לחתוך את דבריה או להראות סימני קוצר רוח ואל תמרח חיוכים והנהונים לכל עבר. תהיה עניני ותן לה להבין שאתה ממש לא סגור על עצמך. יותר גרוע מכך הבנות, לנו גם אם נרצה מאד, אין אפשרות לקום `באמצע` זה יראה גס וחסר טעם. לצערי גם אני לוקה בזה, הנחמדות יתר הזאת שלנו נובעת מחוסר מסוגלות לפגוע/ לתת לשני להרגיש לא רצוי.. סוג של רגישות וצביעות גם יחד.
 

אבי 231

New member
אותי לימדו שצריך להשתדל

לא לומר לבחורה `לא` ולכן כשהיה קורה לי כזה מקרה הייתי דואג שהיא לא תרצה אותי. ואז אתה שלם עם עצמך כי אתה יודע את האמת והיא ג``כ לא מרגישה מסכנה.
 
אסור להשלות אך אסור גם לפגוע

אין עניין לתת הרגשה שמבחינתך זה חיובי, אך חשוב ליזכור שאסור לפגוע בצד השני ולא לזלזל או לסיים מאד מהר מעבר למקובל, גם אם איך שמגיעים זה נראה שלילי, כנ``ל. (אגב לפעמים דברים יכולים להשתנות במהלך פגישה עם בן אדם).
 
אני זוכרת

שגם אני התחבטתי עם הקטע הזה, אבל מהצד שלי כבת, ובסוף החלטתי להמשיך להיות נחמדה כי: א. יותר גרוע להמשיך את הפגישה בהרגשה זיפטית, לפחות שנצא מהפגישה שהיתה שיחה נחמדה ולא בזבזנו ערב. ב. לפעמים שכנעו אותי בבית לנסות פגישה שניה וכך היה עם בעלי אחרי שלא רציתי בפגישה הראשונה ותאר לך אם הייתי מחמיצה פנים בפגישה...
 
לדעתי עדיף להישאר מחוייך עד סוף הפגישה.

כך הבחורה יכולה להגיע למסקנה שבפגישה נהנית איתה מאד.אז כנראה מה שגרם לשידוך לרדת אלו דברים חיצוניים. לפחות כך אני הייתי חושבת.
 
אה מדובר על פגישה ראשונה..

שטויות..אף בחורה לא משלה את עצמה (בפגישה ראשונה)שבגלל שהבחור היה מחוייך ונחמד אז הוא יגיד כן. היא עדיין לא מכירה אותך ולא ראתה אותך בפגישות קודמות,ואין לה מושג אם זה שאתה מחייך מפה לאוזן זה בגלל שאתה רוצה אותה,או זה שאתה עצור כל כך זה בגלל שאתה לא רוצה אותה.אף בחורה לא חוזרת מפגישה ראשונה ובטוחה בעצמה שהבחור יגיד כן.
 
משהו מהרב שמחה כהן

הרב שמחה כהן תמיד אומר שאם זה פגישה ראשונה תמיד כדאי להמשיך עוד פגישה אף שהראשונה לא דפקה. מנסיון הוכח ששווה להמשיך לחייך זה עובר הלאה לחברות של הבחורה ועל זה נאמר עוף השמים יוליך את הקול
 

השיסער

New member
לא מאמין שהוא אומר דבר כזה.

לא חסר סיבות שליליות, שלא יעזרו גם עוד 20 פגישות בכדי שפתאום התשובה שלך תהיה חיובית.
 
למעלה