יש כאן חבר'ה מקנדה?

TrigATUSA

New member
בשקט בשקט, כדי שרו לא תשמע

אני אספר לכם שבשבוע האחרון הסדרתי את ענייני המנהלתיים בקנדה, ועכשיו יש לי שנתיים-שלוש להחליט אם אני רוצה לעבור לשם בפועל
 

ro99

New member
גילה? איפה גילה?

למה אתה צועק? עוד תעיר את הנכדים!
 

TrigATUSA

New member
ההעדפה שלי היא וונקובר

אני מחבב את העיר, מעדיף את הסגנון של החוף המערבי ויש לי שם קצת חברים אבל אני חושד שבתחום שלי יהיה קצת קשה למצוא שם עבודה טובה זו בסך הכל עיר די קטנה, וכשמשווים ללונדון, מקום מגורי הנוכחי, ממש כבר אז בינתיים I KEEP MY EYES OPEN ואם תבוא הזדמנות טובה אני אקפוץ עליה
 

yanivran

New member
מממ וונקובר עובדת קצת אחרת

מה התחום שלך? חוץ מזה שאתה חייב להגיד שלום אם אתה מגיע, אבל בכל מקרה עבודה בוונקובר זה לא מעט דרך קשרים, אבל אם אתה רוצה שלח קו"ח ונראה אם אפשר להעביר את זה לאנשים הנכונים.
 

CANADA1979

New member
Three years in Vancouver

were more than enough for me. I do have a lot of friends there but I really needed the big city with all its opportunities and variety of people so I moved back to Toronto Be careful if you move there, unless you are going to do Yoga on a mountain every day then there is not much else for you there.... :)
 

CANADA1979

New member
MAY I SAY SOMETHING????

I know I haven't written in this forum for 4-5 years or so but still.... I am from Canada, I lived in Montreal, Toronto, and Vancouver for the past 10 yearts.... Now I am still here and I would love to help if I can.... If you have any questions or anything please ask... I don't really know any israelis here but I know anyone else if you want to meet. :)
 
למעלה