``יש ימים....את לא מסתדרת לי.....``

sahr12

New member
``יש ימים....את לא מסתדרת לי.....``

בוקרא פל מישמש לכולם-ן.....חייכו לחיים הם מחייכים חזרה..... תהיו מאושרים...שהתעוררתם...ולא נשארתם באותה תנוחה... יום חמישי סוף השבוע בפתח.... החיים יפים...לא סרט מתח... ממני...המבוגר...חחחחחחחח יום יפה לכולנו..
 

נחמדת

New member
``אז תזיז אותי קצת שמאלה.....``

בוקר אפרסק גם לך...:) ולכווווווווולם.... תהיו מאושרים חזקים נפלאים ומקסימים ומידי פעם תשנו תנוחות...:)
 

sahr12

New member
בקר נפלא גם לך ולממולדת....ואלאדין.

בגילי:):)...צריך לחשוב לפני שמשנים תנוחות... שלא אמצא את עצמי בפיזיוטראפיה...:)
 
למעלה