``יש ימים....את לא מסתדרת לי.....`` בוקרא פל מישמש לכולם-ן.....חייכו לחיים הם מחייכים חזרה..... תהיו מאושרים...שהתעוררתם...ולא נשארתם באותה תנוחה... יום חמישי סוף השבוע בפתח.... החיים יפים...לא סרט מתח... ממני...המבוגר...חחחחחחחח יום יפה לכולנו..