יש יותר מדי Fךןס אנטי ריטלין

virlomi

New member
יש יותר מדי Fךןס אנטי ריטלין

עכשיו בעמוד הראשי
 

eranoz

New member
מעלה הקליפ הזה העלה עוד קליפים

בין הקליפים האלה ראיון עם חברנו הותיק הרוקח האמיץ אילן סלומון!!!!!!!!!! עד עכשיו רק קראתם עליו מעכשיו תוכלו גם לראות....
 

Guman1973

New member
אז מה השורה התחתונה????????????????

איזה אינטרס יש לרוקח הזה לצאת ככה אם הוא לא באמת מאמין בזה??
 
אהמ..אהמ..פרסום?

הוא הרי מוצג שם מוכר תרופות אלטרנטיביות וטיפולים אלטרנטיביים.. מה יוצא לו מזה? כסף.
 

Guman1973

New member
בתור רוקח, ריטלין הוא לא מוכר?!

טוב, אולי הוא מרוויח יותר מהאלרנטיביות. לא יודע. מה שאני כן יודע, זה שבתכנית של אושרת קוטלר המסקנות היו דומות אם לא זהות ואותה ואת תכניתה אי אפשר להאשים בלובי למען הטיפולים האלטרנטיביים (אני מקווה!) אני גם לא מטעם אלא רק רוצה להבין מה באמת כדאי.
 
הלוואי שהייתי יודעת גם מה עדיף

יש לי חברה עם הק"ר,שניסתה טיפולים אלטרנטיביים ותרופות אלטרנטיביות שנרקחו במיוחד בשבילה,פרחי באך וכ"ו. ומה יצא מזה? קקה. ברגע שהיא התחילה לקחת ריטלין,היא התחילה לתפקד סוף סוף בצורה יעילה.
 

amitexc

New member
הוא לא רוקח שעובד בבית מרקחת

אתה רואה שהוא סוכן של תחליפים טבעיים. וגם אם הוא כן היה רוקח של רטלין,הוא מרוויח על רטלין מחיר כמו שאר התרופות,שלי אישית אין מושג כמה. לעומת זאת,תרופות ללא צורך במרשם,עליהן אין פיקוח מחירים(אני משער) וגם הוא יכול להרוויח הרבה יותר על תרופות שכאלה. בכל אופן להציל את האנשות מפני מגפת הרטלין הוא לא...
 

memememe

New member
השורה התחתונה

שהוא מצא דרך יפה לעשות אפילו יותר כסף... "טבעי" עלק... על הפנים שלו כתוב שהוא טמבל
 

eranoz

New member
ממש לא טמבל

וממש לא איש אמיץ שבא לנהל קרב מאסף הרואי בעולם הפסיכיאטריה המושחת. מדובר באיש מכירות של תחליף ריטלין טיבעי, עם אינטרס כלכלי מובהק לטפח בחברה הישראלית גישה שלילית כלפי התרופה. וכמו כן הוא סוכן של הסיינטולוגיה, וזה שהוא מצניע את זה, זה מוציא רע, אותו ואת הסיינטולוגיה.
 

Guman1973

New member
קודם כל אני רואה שאתה בונה לגובה../images/Emo13.gif

ולא מהיום. ולעיניין, מאיפה האינפורמציה?
 

eranoz

New member
הבנאדם נכנס לפורום בעבר

וכתב טקסט ארוך ארוך שגם נשלח כמכתב שרשרת אותו טקסט מסתיים בשורה "טקסט זה נכתב ע"י רון הרווארד זכויות שמורות" רון הרווארד הוא מיסד כת הסיינטולוגיה באשר לזה שהוא איש מכירות אני יודע מצפייה בכתבה עליו בFLIX כמו כן מצוין בכתבה שהוא קיבל פרס מעמותת "מגן זכויות אנוש" עמותה שמתנגדת לפסיכיאטריה וכת סיינתולוגית עומדת מאחוריה. שמות נוספים שהסיינטולוגיה מסתתרת מאחוריהם: דיאנטיקה העמותה לשגשוג ובטחון במזרח התיכון ריטה זוהר "WISE" "רקנטי את אביב" "יכולת הדרכה וייעוץ" "אביב יועצים" "המכון לאבחון עסקי" "פדרמן יועצים" "מ.ע.ש.י." "מרחבים ייעוץ והדרכה" "נטע- ליווי והדרכת אנשי עסקים" "דימור" "מכללת האברד למנהל" "תנופה פתרונות ניהוליים" "עוצמה עסקית" "ג'י. אי. טי ייעוץ והדרכה למנהלים" "סול יוזמות והכשרה" "אומנות הניהול" "Enterprise" "Horizons" "Com Line” "להב ייעוץ ניהולי" ואני שואל למה הם לא פועלים בגלוי? למה צריכים להסתתר?
 
אני דווקא חושב

שמה שמניע את הרוקח החביב הזה הוא לאו דווקא הכסף. יכול להיות שאני טועה אבל נראה לי שמה שמניע אותו הוא הרצון לזכות בהכרה. (סתם אינטואיציה שלא ניתן לבסס עליה הרבה,אבל זו התחושה שלי לגביו). ראיתי שהוא טוען שהפרעת הקשב היא פגם חינוכי ולא מוחי ורציתי לבדוק אם יש אמת בדבריו. ויינר א':עכשיו אתה הולך לנהל עם עצמך ויכוח שיימשך דקה ו50 שניות על השעון. ויינר ב':אני חייב?,כי ממש אין לי כח אליי כרגע. ויינר א':אתה חייב,חמוד! ויינר ב':טוב,שכנעת אותי! ויינר א':אם זה נכון מה שהרוקח החביב הזה אומר,אז בעצם,בגלל שהפרעת הקשב היא פגם חינוכי אז הרי לא הגיוני שברגע שאנחנו נבלע את הריטלין ייעלמו להם כלא היו כל הפגמים החינוכיים הקיימים והטבועים בנו אותם רכשנו במהלך חיינו המשותפים. הרי אם הפגם החינוכי עליו מדבר אותו רוקח(אגב,הזכרתי כבר את העובדה שהוא חביב?) קשור באי הפנמה שלי ושלך טכניקות לימודיות מסויימות אזי הריטלין שניקח בעוד 5 דקות אמנם ימקד אותנו ויושיב אותנו על התחת,אבל מאחר וקיים אצלנו פגם חינוכי נרכש הדורש תיקון ואולי אף חינוך מחדש,עדיין לא נדע(שלא לדבר על להצליח) ללמוד למבחן בשבוע הבא. ויינר ב':אבל ללמוד למבחנים אנחנו יודעים ואתה גם אמרת בעצמך בשיחות קודמות שקיימנו,שפגם חינוכי מהסוג שלנו לא פוגע ביכולת הלימוד שלנו מלבד אולי במיקוד סלאש ריכוז. I REST YOUR CASE!
ויינר א':לאן אתה ממהר?!,עוד לא סיימתי! ויינר ב':יש ב11.00 פגישה של פורום תמיכה לסובלים מפיצול אישיות. ויינר א':אני אשחרר אותך בזמן זה בסדר. ויינר ב':נרגעתי,אתה יכול להמשיך. ויינר א':תודה. מה שאני אומר הוא שהריטלין יתקן לנו פגמים מוחיים מולדים באופן שיהנדס לנו את הקשב,ימתן את עוצמת הרגשות ויעזור לנו לשלוט בדחפים שלנו והרי זה בעצם מה שעוזר לנו להתמודד עם הפרעת הקשב ומצידי זה בהחלט מספיק ואני לא מרגיש צורך לטפל בפגמים חינוכיים נרכשים במקביל. אתה מבין מה אני אומר בעצם?! שכל עוד אני מסוגל לשבת על התחת שלי ושלך,ללמוד ולהצליח במבחן פלוס כל ההטבות שציינתי כבונוס,אין לי שום צורך(שלא לדבר על רצון)להתעסק בדפקטים חינוכיים שנרכשו אצלנו בעבר. ויינר ב':כן,אבל אתה לא שולל לחלוטין את העובדה שטיפול בפגמים החינוכיים ללא התערבות תרופתית,יכול אולי לגרום לבדו לשיפור בכל המדדים שהזכרת. ויינר א':בזה גם אתה לא מאמין וגם אם כן קצת מוזר לי שבמשך 70 שנות השימוש בתרופה,עדיין לא נמצא טיפול לא תרופתי שישיג תוצאות דומות לזה שהשיגה התרופה בטיפול באנשים שלוקים בהפרעה. וחוץ מזה,למה שמיסייה סולומון לא ימציא טיפול שכזה,ישים אותו על השולחן ואחרי שהוא יוכיח לנו את היעילות שלו הוא גם יוכל לגזור עלינו אחלה קופון(נראה לך שכדאי שנשקיע בו?). וחוץ מזה שתיים-בניגוד למה שמתברר היום במחקרים שמדובר כנראה בפגם מוחי במערכת הקשורה לתקשורת בין עצבית,בשדרי העצב דופאמין,נוראדרנלין וסרוטונין,הרוקח הזה מרשה לעצמו לקבוע בנחרצות שיא שלא מדובר בפגם מוחי מולד. ויינר ב':אני מקווה שסיימת,אני מתחיל לשעמם אותי. ויינר א':אל תתגרה...סיימתי. ויינר ב':הלכנו. ויינר א':פלא שאתה מפוצל?!,חזרת לדבר בגוף ראשון רבים...לך ,יא מעפאן. שבת שלום לכולם.
 

eranoz

New member
זה ניראה כמו הפוסט הראשון בבלוג

העתידי שלך!!! הודעה מושקעת הרמת פה!
 
למעלה