יש טיפים איך מנקים טוב את הניקל?

idoPod

New member
יש טיפים איך מנקים טוב את הניקל?

מאחורי הפוד שלכם וודאי שמתם לב שהחומר הוא ניקל אבל כל אצבע זה וואחד כתם איך מנקים את זה טוב בלי שילך כל הדפוס?
 

oren*

New member
הדפוס זו חריטה, ניקוי עדין במטלית

של משקפיים לא אמור לפגוע בה (לא מומלץ טישו כי הוא משאיר סיבים ועלול לשרוט).
 
ומה לגבי הצ'ופצ'יק

שמכניסים לחיבור של האוזניות? הוא לבן ואיכשהו הפך די מהר לפחות לבן... ואיך אתם שומרים על הגלגלת? אני בתור פולניה טובה פשוט לא הורדתי ממנה את הניילון.
 

LinkTree

New member
די :-O

זה נגן ובכיוון שהוא איתך כל היום הוא צריך להיות קצת ג'יף - זה מראה שהוא משומש וזה טוב
 

TheGuyOnTheBike

New member
האיפוד שלי מלא בעיקומים בחלק המתכתי

מאחורה ושריטות מקדימה. לא איכפת לי בכלל כל עוד הוא עובד. דרך אגב אחד מהעיקומים הוא תוצאה של דחיסה של המכשיר לכיס כשהוא בתוך המגן של בלקין אם החיבור לחגורה. החיבור לחגורה נלחץ עליו ועיקם. אז הפסקתי להשתמש בו.
 
למעלה