יש חנות שמייבאת את המטרונמים של בוס

tb 181

New member
יש חנות שמייבאת את המטרונמים של בוס

לארץ? אם כן איזה חנות?
 

tb 181

New member
הם= המטרונומים של בוס

מצטער אם לא הייתי ברור... שמעתי על הדוקטור ביט דברים טובים מאוד...
 

Vdrums

New member
נכון, כי אין כאן נציג של חלילית

24 שעות שיתן מחירים לאנשים...
 

Tower of POWER

New member
פשוט מעולים!!

יש לי את ד"ר ביט 88 והוא פשוט מעולה! כ"כ הרבה אפשרויות שזה מדהים.!
 

tb 181

New member
זה הדגם המדבר?

איך האופציה הזאת של הדיבור? אני חושב לקנמות אותו גם...
 

Tower of POWER

New member
חחחחח דגם מדבר... כן....

כן זה זה. תכלס זה ממש עוזר שזה מדבר, וגם הקול הרבה יותר חזק מהקליקים עצמם, ככה שזה דיי מגניב.
 

tb 181

New member
דרך אגב יש לי שאלה:

יש למטרונום הזה רק פונקציה של דיבור או שהוא יכול גל להוציא קליקים חזקים? אה ודיברתי עכשיו עם חלילית..חתיכת מחיר אבל נראה לי שזה שווה את זה.
 

tb 181

New member
בסביבות ה900

לפי מה שהבנתי 880 אנחנו מדברים על הדוקטור ביט 88 נכון?
 

god4you

New member
אכן כך, 940 ש"ח מחיר רשמי בלי הנחות

אחלה מטרונום שבעולם אבל לדעתי יותר מדי יקר וחבל, זה כמו מצילה חדשה. יש גם את הד.בי 12 שעולה פחות מחצי מחיר והוא גם מצויין
 

Tower of POWER

New member
תשמע,

זה מחיר גבוה, אבל אתה יכול להשיג הנחה. זה דבר ראשון. בכתלס, זה ממש שווה את המחיר כי כל הדגמים שיש מתחתיו פשוט לא מתקרבים לזה. הם ענק.
 

god4you

New member
אתה לא צריך לשכנע אותי, אני כבר

משוכנע
אני מאוד מאוד מאוד אוהב את המטרונום הזה, לדעתי הספירה של האישה הזאת פשוט עוזרת המון, זה ממש טוב. ואתה צודק, יש בו כ"כ הרבה תכונות שאני בטוח שלרוב אנשים לא מנצלים, מהבחינה הזאת, הוא המטרונום הכי טוב שיש לדעתי. אבל עדין, המחיר יקר לדעתי. סתם לשם השוואה, המורה שלי קנתה אותו לפני מס' שנים ב 400 ש"ח, הנחה של 500 ש"ח לא נראה לי עשו את זה אז זה אומר שהמחיר טיפס לו לחלוטין בזמן הזה וחבל
 
למעלה