אתה לא צריך לשכנע אותי, אני כבר
משוכנע
אני מאוד מאוד מאוד אוהב את המטרונום הזה, לדעתי הספירה של האישה הזאת פשוט עוזרת המון, זה ממש טוב. ואתה צודק, יש בו כ"כ הרבה תכונות שאני בטוח שלרוב אנשים לא מנצלים, מהבחינה הזאת, הוא המטרונום הכי טוב שיש לדעתי. אבל עדין, המחיר יקר לדעתי. סתם לשם השוואה, המורה שלי קנתה אותו לפני מס' שנים ב 400 ש"ח, הנחה של 500 ש"ח לא נראה לי עשו את זה אז זה אומר שהמחיר טיפס לו לחלוטין בזמן הזה וחבל