יש חיים אחרי ה....

2גוזלים

New member
יש חיים אחרי ה....

כניסה למעון. אני במס' ימים של חופשת מחלה (לאחר ניתוח של הבקע) והילדים במעון. וסוף סוף אני מצליחה להגיע למס' דברים שחיכו לי כל כך הרבה זמן. לא ייאמן איך הקטנטנים האלו מעסיקים אותנו 24 שעות!!!! התותה שלי היום נלקחה למעון ישינה ולהפתעתי ישנה עוד שעתיים-למרות כל הרעש מסביב. הדובי הקטן הצטנן לנו ( בנות הזהרו! התקופה של הצינונים התחילה....) ושיחק יפה עד שאכל ונרדם. ב"ה. דאגתי נורא שהם יבכו. אבל כנראה מעניין שם. מקווה שימשיך כך. אין לי כוח לחזור לעבודה. כל כך טוב בבית. פשוט אני עובדת בת"א ונמאס לי הפקקים האיומים כל בוקר מחדש. אבל אין ברירה........ (וגם יש משהו ביציאה מהבית...) בדיוק ראיתי מודעות על עבודה מהבית. מעניין כמה אפשר להכניס מזה.
 

קושקוש29

New member
איזה כיף שהסתדר לך

אצלנו המטפלת התחילה באמצע שבוע שעבר. אני עדין בבית איתה. ביום שלישי בשבוע הבא אני חוזרת לעבודה. אני כל הזמן עם דמעות בעיניים ובדכאון. קשה לי לעזוב אותם, קשה לי לחזור לעבודה הלחוצה שלי (שגם לא בטוח שאני אוכל לשאוב), וקשה לי שהילדים עדין לא התרגלו לבקבוקים (למרות שהיום נרשמה התקדמות אצל הבת. הבן- עוד לא)!!! אני מרגישה שיושב לי סלע על החזה. אוף.
 

2גוזלים

New member
העיניים של שניהם היו מלאות דמעות היום.......

אני לא אוהבת שהדובונים שלי בוכים. ודאי שלא בידיים זרות. למזלן של המטפלות שניהם היו בידיים כשלקחנו אותם. אני רק מקווה שהם לא בכו הרבה זמן ולא התייחסו אליהם. המעצבן הוא-שאת לא יכלה לשאול: הם בכו הרבה? ממש המטפלת תגיד את האמת......(גם אני לא הייתי אומרת...
הייתי ממציאה משהו...)
 
למעלה