יש זוכה! הסינים יספקו את הקרונות לרק״ל ת״א.

מצב
הנושא נעול.
יש זוכה! הסינים יספקו את הקרונות לרק״ל ת״א.

יש זוכה! הסינים יספקו את הקרונות לרק״ל ת״א.
1. ראו את ההודעה:
http://www.themarker.com/dynamo/1.2786045
2. עכשיו אני מסמיק מבושה כי טעיתי במה שפרסמתי בפורום בתחילת החודש:
בימים אלה(8 לנובמבר) ימלאו 3 שנים מאז שחברת נת״ע פירסמה מכרז בינלאומי לרכישת קרונות עבור הקו האדום
(Design,Manufacture,Supply,Testing Including Tests of Light Rail Vehicles)
אך עדיין לא נבחר זוכה, כנראה בגלל סעיף 30.2 למכרז שבו נאמר:
"The Agreement are subject to various approvals, including the required budgetary approval by the Government of the State of Israel, the receipt is not guaranteed..............".

״זה טוב או רע ליהודים?״.

1. רע יגידו אחדים, כי זה בעיקר מוכיח שאין לנו כושר החלטה ו............!
הסינים טוענים שהם הזוכים(פנו לבית המשפט?), חברת נת״ע טרם הגיבה על הבקשה לבחינת התנהלות המכרז שהפנתה אליה רשות החברות הממשלתיות שבמקביל מינתה רואה חשבון לבדיקתו, משרד האוצר מינה במרץ 2015 את סגן הממונה על התקציבים בעבר באוצר יחד עם רו״ח לבדוק את אותו הנושא......

2.טוב יגידו אחרים!
האם באמת צריכים קרונות לפני דצמבר 2021 אם רק אז מתוכננות להסתיים עבודות המינהור המסילות וכו׳? במילים אחרות: אולי מספיק לחתום על הזמנה
באוקטובר 2019?
עד אז אפשר גם ״לעשות חושבים״ בלי לפגוע בפרוייקט, כמו למשל:
- לבחור בכל זאת במתח 750וולט להזנת הקרונות כמו ברק״ל הירושלמית ובכ 90-95% מערכות דומות בכל העולם, במקום הפתרון הלא שמרני עם מתח של 1500 וולט.
- או לבחור, אם דוקא רוצים ״ללכת על הכי-הכי מודרני״, בפתרון הממומש כבר במקומות שונים, קרי: בקרונות המוזנים באמצעות קבלי-על(Supercapacitors) ו/או מצברים, המאפשרים לא להתקין חשמולת בחלק המסילה שמחוץ למנהרה, בגלל שבכל תחנה ותחנה ובזמן החלפת הנוסעים הקרונות ״יונקים״ אנרגיה באופן אוטומטי בעמדות-טעינה
(Ground Mounted Pickup)
חומר למחשבה אולי?
3. כל הכבוד לזכיין וליועצו הישראלי; שיהיה בהצלחה! כדאי לחזור ולקרוא באותו נושא את:
http://www.haaretz.co.il/misc/article-print-page/1.2568290
4. מידע מאוד מכובד על היועץ נמצא ב:
http://www.news1.co.il/Archive/0041-D-361502-00.html
 
אבל נת"ע רוצה להפעיל את הקטע הדרומי של הקו האדום כבר ב-2019

יש זוכה! הסינים יספקו את הקרונות לרק״ל ת״א.
1. ראו את ההודעה:
http://www.themarker.com/dynamo/1.2786045
2. עכשיו אני מסמיק מבושה כי טעיתי במה שפרסמתי בפורום בתחילת החודש:
בימים אלה(8 לנובמבר) ימלאו 3 שנים מאז שחברת נת״ע פירסמה מכרז בינלאומי לרכישת קרונות עבור הקו האדום
(Design,Manufacture,Supply,Testing Including Tests of Light Rail Vehicles)
אך עדיין לא נבחר זוכה, כנראה בגלל סעיף 30.2 למכרז שבו נאמר:
"The Agreement are subject to various approvals, including the required budgetary approval by the Government of the State of Israel, the receipt is not guaranteed..............".

״זה טוב או רע ליהודים?״.

1. רע יגידו אחדים, כי זה בעיקר מוכיח שאין לנו כושר החלטה ו............!
הסינים טוענים שהם הזוכים(פנו לבית המשפט?), חברת נת״ע טרם הגיבה על הבקשה לבחינת התנהלות המכרז שהפנתה אליה רשות החברות הממשלתיות שבמקביל מינתה רואה חשבון לבדיקתו, משרד האוצר מינה במרץ 2015 את סגן הממונה על התקציבים בעבר באוצר יחד עם רו״ח לבדוק את אותו הנושא......

2.טוב יגידו אחרים!
האם באמת צריכים קרונות לפני דצמבר 2021 אם רק אז מתוכננות להסתיים עבודות המינהור המסילות וכו׳? במילים אחרות: אולי מספיק לחתום על הזמנה
באוקטובר 2019?
עד אז אפשר גם ״לעשות חושבים״ בלי לפגוע בפרוייקט, כמו למשל:
- לבחור בכל זאת במתח 750וולט להזנת הקרונות כמו ברק״ל הירושלמית ובכ 90-95% מערכות דומות בכל העולם, במקום הפתרון הלא שמרני עם מתח של 1500 וולט.
- או לבחור, אם דוקא רוצים ״ללכת על הכי-הכי מודרני״, בפתרון הממומש כבר במקומות שונים, קרי: בקרונות המוזנים באמצעות קבלי-על(Supercapacitors) ו/או מצברים, המאפשרים לא להתקין חשמולת בחלק המסילה שמחוץ למנהרה, בגלל שבכל תחנה ותחנה ובזמן החלפת הנוסעים הקרונות ״יונקים״ אנרגיה באופן אוטומטי בעמדות-טעינה
(Ground Mounted Pickup)
חומר למחשבה אולי?
3. כל הכבוד לזכיין וליועצו הישראלי; שיהיה בהצלחה! כדאי לחזור ולקרוא באותו נושא את:
http://www.haaretz.co.il/misc/article-print-page/1.2568290
4. מידע מאוד מכובד על היועץ נמצא ב:
http://www.news1.co.il/Archive/0041-D-361502-00.html
אבל נת"ע רוצה להפעיל את הקטע הדרומי של הקו האדום כבר ב-2019
 
תמונת הקרונות ?

יש זוכה! הסינים יספקו את הקרונות לרק״ל ת״א.
1. ראו את ההודעה:
http://www.themarker.com/dynamo/1.2786045
2. עכשיו אני מסמיק מבושה כי טעיתי במה שפרסמתי בפורום בתחילת החודש:
בימים אלה(8 לנובמבר) ימלאו 3 שנים מאז שחברת נת״ע פירסמה מכרז בינלאומי לרכישת קרונות עבור הקו האדום
(Design,Manufacture,Supply,Testing Including Tests of Light Rail Vehicles)
אך עדיין לא נבחר זוכה, כנראה בגלל סעיף 30.2 למכרז שבו נאמר:
"The Agreement are subject to various approvals, including the required budgetary approval by the Government of the State of Israel, the receipt is not guaranteed..............".

״זה טוב או רע ליהודים?״.

1. רע יגידו אחדים, כי זה בעיקר מוכיח שאין לנו כושר החלטה ו............!
הסינים טוענים שהם הזוכים(פנו לבית המשפט?), חברת נת״ע טרם הגיבה על הבקשה לבחינת התנהלות המכרז שהפנתה אליה רשות החברות הממשלתיות שבמקביל מינתה רואה חשבון לבדיקתו, משרד האוצר מינה במרץ 2015 את סגן הממונה על התקציבים בעבר באוצר יחד עם רו״ח לבדוק את אותו הנושא......

2.טוב יגידו אחרים!
האם באמת צריכים קרונות לפני דצמבר 2021 אם רק אז מתוכננות להסתיים עבודות המינהור המסילות וכו׳? במילים אחרות: אולי מספיק לחתום על הזמנה
באוקטובר 2019?
עד אז אפשר גם ״לעשות חושבים״ בלי לפגוע בפרוייקט, כמו למשל:
- לבחור בכל זאת במתח 750וולט להזנת הקרונות כמו ברק״ל הירושלמית ובכ 90-95% מערכות דומות בכל העולם, במקום הפתרון הלא שמרני עם מתח של 1500 וולט.
- או לבחור, אם דוקא רוצים ״ללכת על הכי-הכי מודרני״, בפתרון הממומש כבר במקומות שונים, קרי: בקרונות המוזנים באמצעות קבלי-על(Supercapacitors) ו/או מצברים, המאפשרים לא להתקין חשמולת בחלק המסילה שמחוץ למנהרה, בגלל שבכל תחנה ותחנה ובזמן החלפת הנוסעים הקרונות ״יונקים״ אנרגיה באופן אוטומטי בעמדות-טעינה
(Ground Mounted Pickup)
חומר למחשבה אולי?
3. כל הכבוד לזכיין וליועצו הישראלי; שיהיה בהצלחה! כדאי לחזור ולקרוא באותו נושא את:
http://www.haaretz.co.il/misc/article-print-page/1.2568290
4. מידע מאוד מכובד על היועץ נמצא ב:
http://www.news1.co.il/Archive/0041-D-361502-00.html
תמונת הקרונות ?
הואיל וחברת CNR התמזגה לא מזמן עם חברת CSR כדי להקים את חברת CRRC, סביר להניח שלנת״ע יסופקו קרונות מאוד מודרניים מהסוג המופיע בתמונה להלן:
&nbsp
http://www.bombardier.com/en/media/...nprese.bombardiercom.html?filter-bu=transport
ולא מהסוג שסופק לאחרונה לאתיופיה ע״י CNR.
 
אם חברת CAF הספרדית שדורגה שניה במכרז היתה זוכה

תמונת הקרונות ?
הואיל וחברת CNR התמזגה לא מזמן עם חברת CSR כדי להקים את חברת CRRC, סביר להניח שלנת״ע יסופקו קרונות מאוד מודרניים מהסוג המופיע בתמונה להלן:
&nbsp
http://www.bombardier.com/en/media/...nprese.bombardiercom.html?filter-bu=transport
ולא מהסוג שסופק לאחרונה לאתיופיה ע״י CNR.
אם חברת CAF הספרדית שדורגה שניה במכרז היתה זוכה
הקרונות היו נראים כך כנראה:



 
התחיל הוכוח על הזוכה!!!

יש זוכה! הסינים יספקו את הקרונות לרק״ל ת״א.
1. ראו את ההודעה:
http://www.themarker.com/dynamo/1.2786045
2. עכשיו אני מסמיק מבושה כי טעיתי במה שפרסמתי בפורום בתחילת החודש:
בימים אלה(8 לנובמבר) ימלאו 3 שנים מאז שחברת נת״ע פירסמה מכרז בינלאומי לרכישת קרונות עבור הקו האדום
(Design,Manufacture,Supply,Testing Including Tests of Light Rail Vehicles)
אך עדיין לא נבחר זוכה, כנראה בגלל סעיף 30.2 למכרז שבו נאמר:
"The Agreement are subject to various approvals, including the required budgetary approval by the Government of the State of Israel, the receipt is not guaranteed..............".

״זה טוב או רע ליהודים?״.

1. רע יגידו אחדים, כי זה בעיקר מוכיח שאין לנו כושר החלטה ו............!
הסינים טוענים שהם הזוכים(פנו לבית המשפט?), חברת נת״ע טרם הגיבה על הבקשה לבחינת התנהלות המכרז שהפנתה אליה רשות החברות הממשלתיות שבמקביל מינתה רואה חשבון לבדיקתו, משרד האוצר מינה במרץ 2015 את סגן הממונה על התקציבים בעבר באוצר יחד עם רו״ח לבדוק את אותו הנושא......

2.טוב יגידו אחרים!
האם באמת צריכים קרונות לפני דצמבר 2021 אם רק אז מתוכננות להסתיים עבודות המינהור המסילות וכו׳? במילים אחרות: אולי מספיק לחתום על הזמנה
באוקטובר 2019?
עד אז אפשר גם ״לעשות חושבים״ בלי לפגוע בפרוייקט, כמו למשל:
- לבחור בכל זאת במתח 750וולט להזנת הקרונות כמו ברק״ל הירושלמית ובכ 90-95% מערכות דומות בכל העולם, במקום הפתרון הלא שמרני עם מתח של 1500 וולט.
- או לבחור, אם דוקא רוצים ״ללכת על הכי-הכי מודרני״, בפתרון הממומש כבר במקומות שונים, קרי: בקרונות המוזנים באמצעות קבלי-על(Supercapacitors) ו/או מצברים, המאפשרים לא להתקין חשמולת בחלק המסילה שמחוץ למנהרה, בגלל שבכל תחנה ותחנה ובזמן החלפת הנוסעים הקרונות ״יונקים״ אנרגיה באופן אוטומטי בעמדות-טעינה
(Ground Mounted Pickup)
חומר למחשבה אולי?
3. כל הכבוד לזכיין וליועצו הישראלי; שיהיה בהצלחה! כדאי לחזור ולקרוא באותו נושא את:
http://www.haaretz.co.il/misc/article-print-page/1.2568290
4. מידע מאוד מכובד על היועץ נמצא ב:
http://www.news1.co.il/Archive/0041-D-361502-00.html
התחיל הוכוח על הזוכה!!!
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3674613,00.html
 

zvir1

New member
שאלה לאבייתר רייטר

יש זוכה! הסינים יספקו את הקרונות לרק״ל ת״א.
1. ראו את ההודעה:
http://www.themarker.com/dynamo/1.2786045
2. עכשיו אני מסמיק מבושה כי טעיתי במה שפרסמתי בפורום בתחילת החודש:
בימים אלה(8 לנובמבר) ימלאו 3 שנים מאז שחברת נת״ע פירסמה מכרז בינלאומי לרכישת קרונות עבור הקו האדום
(Design,Manufacture,Supply,Testing Including Tests of Light Rail Vehicles)
אך עדיין לא נבחר זוכה, כנראה בגלל סעיף 30.2 למכרז שבו נאמר:
"The Agreement are subject to various approvals, including the required budgetary approval by the Government of the State of Israel, the receipt is not guaranteed..............".

״זה טוב או רע ליהודים?״.

1. רע יגידו אחדים, כי זה בעיקר מוכיח שאין לנו כושר החלטה ו............!
הסינים טוענים שהם הזוכים(פנו לבית המשפט?), חברת נת״ע טרם הגיבה על הבקשה לבחינת התנהלות המכרז שהפנתה אליה רשות החברות הממשלתיות שבמקביל מינתה רואה חשבון לבדיקתו, משרד האוצר מינה במרץ 2015 את סגן הממונה על התקציבים בעבר באוצר יחד עם רו״ח לבדוק את אותו הנושא......

2.טוב יגידו אחרים!
האם באמת צריכים קרונות לפני דצמבר 2021 אם רק אז מתוכננות להסתיים עבודות המינהור המסילות וכו׳? במילים אחרות: אולי מספיק לחתום על הזמנה
באוקטובר 2019?
עד אז אפשר גם ״לעשות חושבים״ בלי לפגוע בפרוייקט, כמו למשל:
- לבחור בכל זאת במתח 750וולט להזנת הקרונות כמו ברק״ל הירושלמית ובכ 90-95% מערכות דומות בכל העולם, במקום הפתרון הלא שמרני עם מתח של 1500 וולט.
- או לבחור, אם דוקא רוצים ״ללכת על הכי-הכי מודרני״, בפתרון הממומש כבר במקומות שונים, קרי: בקרונות המוזנים באמצעות קבלי-על(Supercapacitors) ו/או מצברים, המאפשרים לא להתקין חשמולת בחלק המסילה שמחוץ למנהרה, בגלל שבכל תחנה ותחנה ובזמן החלפת הנוסעים הקרונות ״יונקים״ אנרגיה באופן אוטומטי בעמדות-טעינה
(Ground Mounted Pickup)
חומר למחשבה אולי?
3. כל הכבוד לזכיין וליועצו הישראלי; שיהיה בהצלחה! כדאי לחזור ולקרוא באותו נושא את:
http://www.haaretz.co.il/misc/article-print-page/1.2568290
4. מידע מאוד מכובד על היועץ נמצא ב:
http://www.news1.co.il/Archive/0041-D-361502-00.html
שאלה לאבייתר רייטר
כמה מערכות רק"ל CNR מכרה בסין או בעולם?
כמה קרונות רק"ל (לא מטרו כבד או רכבת כבדה) מכרה CNR מאז ומעולם?
תודה על המידע.
 
אני לא עונה במקומו אבל דע לך ש:

שאלה לאבייתר רייטר
כמה מערכות רק"ל CNR מכרה בסין או בעולם?
כמה קרונות רק"ל (לא מטרו כבד או רכבת כבדה) מכרה CNR מאז ומעולם?
תודה על המידע.
אני לא עונה במקומו אבל דע לך ש:
CNR כבר הציעה את הר״קלות שלה ללקוחות מאוד מכובדים ב קניה, קונגו, זימבבואה,
מצרים, ניגריה ואתיופיה...........אז למה לא לתל אביב?
ב אדיס-אבבה החברה הסינית הזו זכתה במכרז וסיפקה -לפני חודשיים- 41 יחידות בעקבות ייצור מהיר(18 חודשים בלבד!).
&nbsp
אם נת״ע תמסור כבר בקרוב לאותה חברה את ההזמנה בה היא זכתה ביום חמישי שעבר
אז הקרונות יגיעו ארצה לקראת סוף 2017......מכובד לא?
שאלת תם: מה עושים עם הקרונות הדרושים רק ב 2021?
תזכורת: אותם הקרונות לא יהיו שמישים בתקופת הביניים ברק״ל הירושלמית בגלל שהם מיועדים לפעול תחת מתח של 1500 וולט כאשר בירושלים הרכבת מוזנת ב 750 וולט, כמו 95% מהמערכות הדומות לה בעולם!
מבט לאתר הבא מומלץ:
&nbsp
http://www.railwaygazette.com/news/urban/single-view/view/first-addis-abeba-tram-rolls-out.html
 

zvir1

New member
בקיצור , אין התקנות משמעותיות במדינות עולם ראשון .

אני לא עונה במקומו אבל דע לך ש:
CNR כבר הציעה את הר״קלות שלה ללקוחות מאוד מכובדים ב קניה, קונגו, זימבבואה,
מצרים, ניגריה ואתיופיה...........אז למה לא לתל אביב?
ב אדיס-אבבה החברה הסינית הזו זכתה במכרז וסיפקה -לפני חודשיים- 41 יחידות בעקבות ייצור מהיר(18 חודשים בלבד!).
&nbsp
אם נת״ע תמסור כבר בקרוב לאותה חברה את ההזמנה בה היא זכתה ביום חמישי שעבר
אז הקרונות יגיעו ארצה לקראת סוף 2017......מכובד לא?
שאלת תם: מה עושים עם הקרונות הדרושים רק ב 2021?
תזכורת: אותם הקרונות לא יהיו שמישים בתקופת הביניים ברק״ל הירושלמית בגלל שהם מיועדים לפעול תחת מתח של 1500 וולט כאשר בירושלים הרכבת מוזנת ב 750 וולט, כמו 95% מהמערכות הדומות לה בעולם!
מבט לאתר הבא מומלץ:
&nbsp
http://www.railwaygazette.com/news/urban/single-view/view/first-addis-abeba-tram-rolls-out.html
בקיצור , אין התקנות משמעותיות במדינות עולם ראשון .
איך אפשר להשוות את הדבר הזה ליצרנים ארופיים ?
ועכשיו אביתר רייטר מתחיל לקבל את התשובות למה יש חשד לפיילוטים של האוטובוסים החשמליים הסיניים....אותם יבואנים מקורבים.
&nbsp
 
בניגוד לכתבות שמתפרסמות בימים אלה

בקיצור , אין התקנות משמעותיות במדינות עולם ראשון .
איך אפשר להשוות את הדבר הזה ליצרנים ארופיים ?
ועכשיו אביתר רייטר מתחיל לקבל את התשובות למה יש חשד לפיילוטים של האוטובוסים החשמליים הסיניים....אותם יבואנים מקורבים.
&nbsp
בניגוד לכתבות שמתפרסמות בימים אלה
CNR לא זכתה בקרונות טראם(רק״ל) בבוסטון, ראו:
&nbsp
http://www.railwaygazette.com/news/...ina-northern-wins-boston-metro-car-order.html
 
חברות CAF הספרדית ו ALSTOM הצרפתית אולי צודקות

בניגוד לכתבות שמתפרסמות בימים אלה
CNR לא זכתה בקרונות טראם(רק״ל) בבוסטון, ראו:
&nbsp
http://www.railwaygazette.com/news/...ina-northern-wins-boston-metro-car-order.html
חברות CAF הספרדית ו ALSTOM הצרפתית אולי צודקות
ל CNR אין עדיין נסיון, ראו:
http://www.railwaygazette.com/news/...unches-construction-of-us-assembly-plant.html
 
הנושא הזה רחוק מלהיות סגור ועוד יהיה הרבה רעש סביבו

יש זוכה! הסינים יספקו את הקרונות לרק״ל ת״א.
1. ראו את ההודעה:
http://www.themarker.com/dynamo/1.2786045
2. עכשיו אני מסמיק מבושה כי טעיתי במה שפרסמתי בפורום בתחילת החודש:
בימים אלה(8 לנובמבר) ימלאו 3 שנים מאז שחברת נת״ע פירסמה מכרז בינלאומי לרכישת קרונות עבור הקו האדום
(Design,Manufacture,Supply,Testing Including Tests of Light Rail Vehicles)
אך עדיין לא נבחר זוכה, כנראה בגלל סעיף 30.2 למכרז שבו נאמר:
"The Agreement are subject to various approvals, including the required budgetary approval by the Government of the State of Israel, the receipt is not guaranteed..............".

״זה טוב או רע ליהודים?״.

1. רע יגידו אחדים, כי זה בעיקר מוכיח שאין לנו כושר החלטה ו............!
הסינים טוענים שהם הזוכים(פנו לבית המשפט?), חברת נת״ע טרם הגיבה על הבקשה לבחינת התנהלות המכרז שהפנתה אליה רשות החברות הממשלתיות שבמקביל מינתה רואה חשבון לבדיקתו, משרד האוצר מינה במרץ 2015 את סגן הממונה על התקציבים בעבר באוצר יחד עם רו״ח לבדוק את אותו הנושא......

2.טוב יגידו אחרים!
האם באמת צריכים קרונות לפני דצמבר 2021 אם רק אז מתוכננות להסתיים עבודות המינהור המסילות וכו׳? במילים אחרות: אולי מספיק לחתום על הזמנה
באוקטובר 2019?
עד אז אפשר גם ״לעשות חושבים״ בלי לפגוע בפרוייקט, כמו למשל:
- לבחור בכל זאת במתח 750וולט להזנת הקרונות כמו ברק״ל הירושלמית ובכ 90-95% מערכות דומות בכל העולם, במקום הפתרון הלא שמרני עם מתח של 1500 וולט.
- או לבחור, אם דוקא רוצים ״ללכת על הכי-הכי מודרני״, בפתרון הממומש כבר במקומות שונים, קרי: בקרונות המוזנים באמצעות קבלי-על(Supercapacitors) ו/או מצברים, המאפשרים לא להתקין חשמולת בחלק המסילה שמחוץ למנהרה, בגלל שבכל תחנה ותחנה ובזמן החלפת הנוסעים הקרונות ״יונקים״ אנרגיה באופן אוטומטי בעמדות-טעינה
(Ground Mounted Pickup)
חומר למחשבה אולי?
3. כל הכבוד לזכיין וליועצו הישראלי; שיהיה בהצלחה! כדאי לחזור ולקרוא באותו נושא את:
http://www.haaretz.co.il/misc/article-print-page/1.2568290
4. מידע מאוד מכובד על היועץ נמצא ב:
http://www.news1.co.il/Archive/0041-D-361502-00.html
הנושא הזה רחוק מלהיות סגור ועוד יהיה הרבה רעש סביבו
[URL]http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3674727,00.html[/URL]
 
אכן זה כנראה המצב

הנושא הזה רחוק מלהיות סגור ועוד יהיה הרבה רעש סביבו
[URL]http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3674727,00.html[/URL]
אכן זה כנראה המצב
בחו״ל דיוחו היום שהעסקה עדיין טעונת אשור משרד האוצר..........לך תבין!
http://www.railjournal.com/index.ph...ly-lrvs-for-tel-aviv-light-rail-red-line.html
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה