יש הנחת פורום אצל צוקר (בחיפה)

dadada

New member
יש הנחת פורום אצל צוקר (בחיפה)

של 5% לפני מע"מ - תוסיפו לרשימה . ההנחה אולי נראית קטנה אבל המחירים שלהם בד"כ טובים גם ככה. למשל : תבנית שקעים מסיליקון עולה 55 ש"ח (אחרי הנחה ואחרי מע"מ) שזה 4 ש"ח יותר זול ממר קייק אחרי הנחה . למען הסדר הטוב, הם מוכרים לבודדים רק בימי שישי 8-12 , אבל היום קניתי שם בלי בעיה (ולשמחת כמה עובדים שתמיד שמחים לראות בחורה מגיעה לאסוף את הפריטים מהמחסן).
 

mz 2t power

New member
שם משתמש פעיל...../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

וכמה שירשורים מוצלחים....... ;)
 
../images/Emo6.gif יש עוד אפשרות?

מ ק פ י צ ה
 

ששק

New member
כדי לקבל הנחה...

צריך להירשם כחבר פורום ולהציג כרטיס חבר. בטאג ליין יש טופס רישום חבר.... ממלאים את הפרטים ולוחצים על "שלח". אם אחרי שמילאת את הטופס....טרם קיבלת את הכרטיס, אתה יכול לבקש שמנהל הפורום ישלח לך מסר שמאשר שאתה חבר פורום ותזכה להנחה.
 

קשיו

New member
כרטיס חבר. תירשמי (יש קישור בטאג-

ליין, השורה שרצה למעלה) ולאחר מכן תקבלי בדואר כרטיס חברות בפורום. אגב, השבוע כתב לורד ששליחת הכרטיסים מתעכבת, אז קחי בחשבון.
 

Lord_of_Code

New member
../images/Emo43.gif תודה...

רק בפעם הבאה נא לתאם איתי את פרסום הנחות בפורום.
 
למעלה