יש הנחת פורום אצל צוקר (בחיפה)
של 5% לפני מע"מ - תוסיפו לרשימה . ההנחה אולי נראית קטנה אבל המחירים שלהם בד"כ טובים גם ככה. למשל : תבנית שקעים מסיליקון עולה 55 ש"ח (אחרי הנחה ואחרי מע"מ) שזה 4 ש"ח יותר זול ממר קייק אחרי הנחה . למען הסדר הטוב, הם מוכרים לבודדים רק בימי שישי 8-12 , אבל היום קניתי שם בלי בעיה (ולשמחת כמה עובדים שתמיד שמחים לראות בחורה מגיעה לאסוף את הפריטים מהמחסן).
של 5% לפני מע"מ - תוסיפו לרשימה . ההנחה אולי נראית קטנה אבל המחירים שלהם בד"כ טובים גם ככה. למשל : תבנית שקעים מסיליקון עולה 55 ש"ח (אחרי הנחה ואחרי מע"מ) שזה 4 ש"ח יותר זול ממר קייק אחרי הנחה . למען הסדר הטוב, הם מוכרים לבודדים רק בימי שישי 8-12 , אבל היום קניתי שם בלי בעיה (ולשמחת כמה עובדים שתמיד שמחים לראות בחורה מגיעה לאסוף את הפריטים מהמחסן).