יש המלצה למכונת קפה ביתית- מקצועית?

1שילגיה

New member
יש המלצה למכונת קפה ביתית- מקצועית?

בעלי ואני אוהבי קפה... קנינו 2 מכונות של מוקה (סוג של מקינטה), אבל בעלי מאוד רוצה לקנות מכונת קפה טובה הביתה. עוד כשבוע יש לו יום הולדת ואני רוצה להפתיע אותו. תקציב- סביבות 1000 ש"ח. ניתן למצוא משהוא טוב במחיר כזה? ואם כן, אשמח לקבל המלצות. תודה
 

דניאל34

New member
שלגיה -ההמלצה שלי...

בתקציב הזה את לא יכולה לקנות מכונת אספרסו שתפיק לך קפה טוב יותר ממה שיש לך עכשיו, ולכן הייתי ממליץ על קניה של מטחנת קפה טובה , ומעבר לקפה פולים קלוי מאחת הרשתות , הקפה שלכם יקבל שדרוג משמעותי.
 

1שילגיה

New member
על איזו מכונה אתה ממליץ?

באמת שחשוב לי להפתיע אותו, אולי אצליח לעלות את התקציב... אתה יכול גם להסביר לי מה הקריטריון שעושה את המכונה למקצועית? מה הפרמטר החשוב לבדיקה? וכמובן שממתינה להמלצותך... תודה
 

KleinPrv

New member
ישנן מכונות לא רעות בסביבות ה 1000

הן בייתיות, לא מקצועיות אבל נותנות קפה מצויין. תחפשי אפילו מתצוגה. לפני כשנה קניתי מאון-ליין מכונת גג'יה ESPRESSO DE LUXE מתצוגה במחיר נמוך מ 1000 שח. שווה בדיקה. בהצלחה
 

1שילגיה

New member
אני לא רוצה כ"כ להתפשר...

אם היא מוציאה קפה כמו המקינטה של מוקה, אז אין לי טעם להשתדרג... אנסה לעלות את התקציב לקניה. בעלי מאוד אוהב קפה
 

Barista2006

New member
מכונות ביתיות טובות

מכונות ביתיות טובות נוטות להיות יקרות (מאד). אחת שאני יכול להמליץ עליה היא: Briel Multi Pro One אני יודע שהולכים להתנפל עלי על מה שאני הולך להגיד אבל לדעתי המכונות תוצרת חברות מוצרי החשמל הגדולות (דה לונגי, קנווד, קרופס, ודומיהן) דומות מאד בינהן וממש לא משנה איזה קונים. אישית הייתי בוחר בינהן לפי העיצוב.
 
ממעט הידע שיש לי

וממה שהבנתי במהלך חיפושיי אחר מכונה זה שאם את רוצה משהו שיתחרה במקינטה אז זה אומר השקעה של 2000+. תקנו אותי אם אני טועה.
 

ramid

New member
מה עם יד 2?

יש לי גאג'יה קלאסיק, ואני מאד מרוצה מהקפה שהיא מוציאה (למרות שבטח אשדרג באיזשהו שלב
). לדעתי,אם תחפשי טוב,תוכלי למצוא מכונה כזו,או משהו שמקביל אליה סביב ה 1000 ש"ח,זה הדבר הכי טוב,לדעתי שתוכלי להשיג בתקציב שלך.
 

KleinPrv

New member
אין לך מה לדאוג !!!!

גם מכונות בייתיות נותנות תוצאות טובות יותר ממקינטה רגילה. ויש את ההנאה של העבודה עם מכונת אספרסו (ידנית בעיקר). לדעתי, בתקציב של כ 1500-2000 שח את יכולה להגיע למכונות טובות מאד, כמו NEMOX JUNIOR. ואם ללכת על מכונה עם קפסולות / פודים, אז לדעתי עדיף פודים, כיון שאז את לא משועבדת לקפה של חברה מסויימת. בהחלט כדאי לבדוק אופציה של יד 2. תכנסי גם ללוחות בפורום הזה. בהצלחה
 

KleinPrv

New member
יש בלוחות כרגע שתי אופציות

שנראות טובות (אם עדיין רלוונטיות). הגג'יה קלסיק ב 1500 וה IMAT (מכונה + מטחנה) ב 1500 - אם במצב טוב זה מציאה. ה IMAT = NEMOX
 

lucky 1

New member
בתקציב כזה רק NESPRESO

ומתוך מגוון המכונות שהם מציעים ה C150 הכי מוצלחת. יתרונות: - מכונה פשוטה ידנית בלי הרבה "בלבולים", אמינה מאד. - שיטת הקפסולות של נספרסו מאפשרת בחירה לכל אחד מבני הבית מבלי להשקיע בציוד יקר. - הקפה יוצא כל פעם באיכות טובה מאד, בלי "נסיונות" ובזבוזים. - טריות הקפה נשמרת בקפסולה למשך 9 חודשים. חסרונות: מוגבל לשימוש בקפסולות שלהם עלות כל קפסולה כ 2 ש"ח בקיצור - שווה כל אגורה
 

Barista2006

New member
מסכים

לא בטוח ששווה כל אגורה אבל בהחלט אופציה מצויינת לצרכן הלא-הרפתקן. מצטרף להמלצה.
 

angert

New member
לדעתי מכונת פודים עדיפה מנספרסו

מכונות נספרסו המופצות בארץ מבוססות טרמובלוק פשוט - מערכת נחותה ממכונה עם דוד. אישית אני ממליץ מכונת NEMOX EPS, זהה פנימית ל-NEMOX JUNIOR אך מותאמת לפודים. המחיר באזור 1200 וגם שנתיים אחריות.
 

lucky 1

New member
העיקר זה הקפה ../images/Emo96.gif

ולא המבנה של המכונה. מצידי שיהיה בפנים איש קטן שמוחה כפיים. אם זה יתן תוצאה טובה - מצוין. הפודים מאבדים את הטריות שלהם בדיוק כמו קפה טחון. לעומתם הקפסולות של נספרסו נשמרות הייטב לאורך זמן.
 

angert

New member
לא יכול להסכים

1. הצד הטכני לא מעניין כל עוד התוצאה סבירה. NESPRESSO מפיק משקה שלא ראוי להקרא אספרסו. זה אחד הבלפים הרבים בתחום הקפה בארץ - קפה טוב מנספרסו. בזמן שהייתה לי נספרסו בעבודה, לא יכולתי לשתות את זה, שתיתי קפה ממקינטה חשמלית. אני מוכן להתחרות עם אותה מקינטה מול נספרסו. 2. פודים רבים (כמו MAURO ו-LAVAZZA) ארוזים בחבילות הרמטיות של 2. הם מאבדים את הטריות בדיוק כמו קפסולות.
 

Barista2006

New member
ידידי, נסחפת רציני

חלק מהקפסולות של נספרסו ממש מעולות. לא יודע מה היו שמים אצלך בעבודה, באיזה מים השתמשו וכו' אבל הייתה לי שנים נספרסו ועכשיו היא ממשיכה לשרת את ההורים שלי וחלק מהקפסולות עומדות בשורה אחת עם מיטב התוצרת. הצד החלש שלה זה דווקא ההקצפה שלא נתנה תוצאות טובות אפילו כשהייתה חדשה ובלשון המעטה לא השתפר עם השנים. אבל היות ואצלנו כמעט כולם שותים רק אספרסו זה לא ממש בעייה.
 

angert

New member
אני לא מאשים את קפסולות

אפילו השתמשתי בקפה מקפסולות כדי להכין את הקפה במקינטה. הבעיה זה המכונה שלא מספקת את הסחורה.
 

KleinPrv

New member
מסכים עם ANGERT

מניסיון קצר (חצי שנה) עם נספרסו בעבודה, כולל הקפסולות השחורות (האמת) התאכזבתי. הקרמה של הנספרסו תמיד בהירה מאד והטעם חסר.. דרך אגב, מנסיון ארוך יותר, הלוואצה (קפסולות) נותנת תוצאה מצויינת. הקפה חזר והקרמה חומה כהה.
 

lucky 1

New member
על טעם ועל ריח

כמובן שלא ניתן להתוכח. הכי טוב זה לנסות ואז להחליט. מה שמעניין הוא שכולם הייתה מכונה כזו בעבודה (גם לי....). רוב הפודים באים בקופסא כלל לא ארוזים בואקום, ועל כן ברגע שפתחת את הקופסא החלה הספירה לאחור. הקרמה של האספרסו בהירה מידי? זה עניין של טמפ' המים. אולי היתה לך אבנית על הטרמובלוק? אצלי הייתה קרמה וגם גוף חבל"ז במיוחד בקפסולות "רומא.
 
למעלה