יש הדחה כבר מחר!!!

דנה1982

New member
יש הדחה כבר מחר!!!

כרגע הופיעה כתובית בערוץ 20 - "כל דיירי הבית מועמדים להדחה. מי יעזוב מחר?" כנראה שבאמת יחלקו את ההדחה הכפולה לשני ערבים. זה גם יותר הגיוני, האמת. קודם כל משיקולי רייטינג (הערב שבו צופים יותר אנשים הוא ערב ההדחה, ובפרק של יום א' שיא הצפייה הוא בד"כ בזמן שמועלים שמות המועמדים להדחה), ושנית - כל מודח יוצא מהבית, נפגש עם המשפחה ומתראיין אצל אסי וארז. אם יעשו את זה פעמיים ביום שלישי, הפרק יתמקד רק בזה ולא יראו שום דבר מהבית... הקיצר, כנראה שמחר תהיה הדחה וביום שלישי עוד אחת - מצוין!!!
 

דטין

New member
איך אפשר לחלק?

משהו פה לא מסתדר. אלא אם כן ביום ראשון יודחו 2 ,ובשלישי שוב הדחה(בנוסף ל 2 של יום ראשון). כרגע הקוום פתוחים לסימוס, לא? אם כן-אי אפשר להחליט לקטוע שרירותית (או לחלק),וחייבים להדיח יחד 2, כפי שהתחייבו לצופים.
 

דנה1982

New member
אפשרי בהחלט:

מחר יודח 1, וההצבעות יימשכו עד יום שלישי, פשוט אדם אחד פחות שאפשר להצביע לו (לדוגמה, אם אינה תודח, ומספרה בהצבעות הוא 1, אז לא ניתן יהיה להצביע לספרה 1, אבל הספירה לא תתאפס). זה אפשרי. ה"בעייה" כביכול היחידה, היא לגבי אריזת המזוודות (אם כולם יארזו מחר, האם יפרקו את המזוודות ויארזו שוב ביום שלישי?) אבל זו כמובן הבעיה הכי קטנה ולא מעניינת שעומדת בפני ההפקה :)
 

דטין

New member
הבעייה מבחינת מחוייבות למסמסים!

אם הצופים מסמסים מתוך כוונה להדיח 2 ,זה מה שחייב לקרות כשסוגרים קווים.2 מודחים. אחרת מעוותים את כוונת המסמסים. אם ההדחה כבר מחר-היא חייבת להיות של 2 כמו שההפקה התחייבה. הם יכולים להוסיף הדחה ביום שלישי, אבל לא לגרוע מה 2 של יום ראשון. כ"כ-אם הגמר בעוד שבועיים וחצי,ובגמר יש 3, באיזה קצב שבועי צריך להדיח?
 

דנה1982

New member
כנראה שבגמר יהיו 5 דיירים

ולא 3. לכן יודחו השבוע 2, ועוד 1 בשבוע הבא. וכך מגיעים ל-5 מועמדים למליון
 

דטין

New member
ארז טל מדבר כל הזמן

על 3 בגמר. להערכתי (אם אומנם תהיה הדחה בראשון) יתכן והשבוע יודחו 3 . נראה הדיירים לא מודעים להדחה בראשון, נכון?
 

דנה1982

New member
הדיירים מדברים על הדחה ביום ג'

קשה לי להאמין שייצאו 3 דיירים בשבוע אחד... למרות שזה אפשרי. שמחר יודחו 2 ועוד אחד ביום ג'... אבל מתי ישדרו את כל האקשן שהיה בבית במהלך המשימה? זה לבד יכול למלא כמעט תוכנית שלמה. הדרך היחידה להגיע לגמר עם שלושה אנשים, זה הדחה משולשת השבוע ועוד הדחה כפולה בשבוע הבא. זה נראה לי קצת מגוחך... מה גם שהם יכולים להאריך את התוכנית לפי החוזה עם הדיירים, אז אם יש להם עוד איזה שבוע או שבועיים שמותר להם למרוח, למה למהר ולהדיח 5 אנשים תוך שבועיים? לחלופין, ייתכן גם ויבקשו מהבובלילים להקריב את אחד מהם לשם ההגינות, וגם משום שהם דיברו ביניהם על כך שיודיעו לקהל שלהם למי להצביע כדי שהקולות לא יתפצלו בין שניהם. שזה כמובן תיאום אסטרטגיה. הכל אפשרי, כנראה...
 

דטין

New member
100% שלא יאריכו!

כי עד לא מזמן האוויריה היתה כן לכוון הארכה, ואז די במפתיע, ארז טל הכריז בשלישי האחרון "עוד 3 שבועות הגמר". כנראה עשו איזה "חושבים" בהפקה מכוונה קודמת שלהם. בקשר למשימה- כנראה שהדגש יהיה על תוצאות המשימה (הצעקות וכו'), גם ככה זה כמעט בלתי אפשרי להעביר את כל נפתולי המשימה.. לא לשכוח גם את התופעה השגרתית-ההבדל בין ערוץ 2 לעומת צפייה רצופה. לפעמים זה שמיים וארץ..
 

דורוN

New member
5 משתתפים מוציא את כל העוקץ מהמגמר

זה לא נותן הרגשה של גמר. בעונה הבאה שישימו 14 מתמודדים בגמר וזהו.
 
../images/Emo27.gif זה מתחייב מהסיבה הבאה :

לא יתכן שאדם ששהה 80 יום יחלוק את הבימה ואת יציאת הכבוד עם עוד אדם שיוצא איתו, זה לא פיר- כל אחד רוצה את הבימה שמגיעה לו, אם אחד מהבאים :שפרה, יוסי ,עינב איתי או ליאון יודחו יחד עם אינה שחר או יוני זה יהיה לא פיר כי יצטרכו לחלוק את מדרגות היציאה. כבוד זה כבוד
 

דנה1982

New member
הם אף פעם לא אורזים יום לפני...

אלא כמה שעות לפני השידור בערוץ 2. מאחר וכולם צריכים לארוז, אני מניחה שמחר בבוקר הם יקבלו מזוודות
 
למעלה