יש גברים שקצת מושכים בעיניי

komsi komsa

New member
יש גברים שקצת מושכים בעיניי

אני עד עכשיו נמשכתי רק לנשים, אבל שמתי לב בזמן האחרון שכשראיתי גברים שהם מאוד מאוד נשיים היתה לי קצת את התחושה הזאת כמו כשאני מסתכלת על נשים אין לי בעיה להגיד על גברים שהם נראים טוב, אבל אני לא נמשכת אליהם- ובכל זאת גברים נשיים או סתם עם פנים מאוד יפות באופן חריג מהממוצע (לא מהסוג המחוספס) קצת עושים לי משהו הבעיה היא שכשאני מדמיינת אותם בלי בגדים זה יורד לגמרי חח.. יש לי פוטנציאל להיות ביסקסואלית? אני לא חושבת שחשוב להגדיר את עצמך יותר מידי אבל בכל זאת, צריך להכיר את עצמך... אז מה זה אומר התחושות האלה? זה יכול להתפתח בכלל או שכדאי לי להשאיר את זה בתחום המחשבות ולא לעשות פדיחות (כמו להתחיל עם מישהו ואז לקלוט שזה לא זה...)
 

Dardamavet

New member
לא יודע

ראית פעם הופעות דראג? אני גיליתי שאני הרבה פעמים נמשך לדראג קינגס (בנות שמופיעות בתור בנים) נראה לי שלהגיד לבחור שבתכלס את לא נמשכת לגברים, אבל את מוצאת אותו ספציפית מושך זו אחלה מחמאה. אפילו אם בסוף זה לא יילך. מה עם בחורות, גם שם יכול לקרות שאת מתחילה עם מישהי ומגלה שזה לא זה, נכון? אז מה ההבדל בעצם?
 

komsi komsa

New member
יכול להיות...

ראיתי דראג שכמה היו די מושכים.. וגם עם טראנסיות למשל הייתי אולי רוצה להיות אבל רק אם עברו ניתוח תחתון... אוף זה מוזר להימשך למישהו אבל רק כל עוד הוא לבוש חח... מה הקטע זה מבלבל..
 
יוווו , מסה סה?

בואי בואי למסן :) כן בנים עם יופי של בנות זה מושך ( את כולן ) ורק שתדעי יש המון לסביות שבעניהן יש גברים יפים ומושכים ולפעמים שוכבות איתם... אבל זה לא אומר כלום :)
 

komsi komsa

New member
חחח לא להתלהבXD

אני אתחבר כשהאינרנט יסתדר:) אני לא רואה את עצמי עושה משהו בעיניין זאת הבעיה שאני לא יודעת אם אני סתם פוסלת
 
למעלה