בסופו של דבר, אחרי שכמעט מצאנו
את עצמנו בבר של הMESSA (כי לא היו מקומות במסעדה), החלטנו להגיע לקופי בר(שוב). איזה יופי של החלטה. המקום כמובן מלא עד אפס מקום, מדהים איזה יופי לראות את זה כל פעמם מחדש ועוד באמצע השבוע. מנות פתיחה+פילה בקר וסינטה עשו את העבודה כמו ששום דבר אחר היה עושה. פשוט מושלם, עד הבצל שישב על תפוחי האדמה שהתלווה לפילה בקר. תענוג, נו, אתם יודעים. הצטרפה לחגיגה שלישיית קפיריניות רימוניים וקינוח מוס שוקולד על חשבון הבית וכל זה מלווה בשירותו המעולה של המלצר שלנו .לא היו מאושרים מאיתנו. אה ובכל אופן, תודה לממליצות.