יש בבניין שממול גברת נכה

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל
היא תמיד קוראת לי כדי שאוחז בידה כי קשה לה לעלות את המדרכה.
ואז אנחנו כמובן משוחחים על דא ועל הא
הבוקר החוצפנית החלה לדבר איתי על אישתי ועל ירושות
ותוך כדי דיבור שמתי לב שהשיער שלה הפך כמעט כולו לשיער שיבה..
נשבע לכם שאני זוכר אותה עד לא מזמן חיילת צעירה
אז איך לפתע קפצה עליה ככה הזקנה? רק אלוקים יודע.
אולי בגלל שהיא מעולם לא נישאה.
אני לא שולל את האפשרות שהיא בכלל בתולה.
הרגשתי את זה בלחיצת היד שלה כשעזרתי לה לטפס למדרכה.
רק בתולות לוחצות ככה את היד.
זאת הייתה לפיתה חזקה.
כדי שלא אוכל לשחרר.
כן, אני גר בסביבה לא קלה. :)
 

Sun of Nations

Well-known member

יש בבניין שממול גברת נכה​

אצלי אין בניין ממול. מול הבניין שלי יש בית-ספר. הבית שלי, על שתי קומותיו, הקומה של המשפחה והקומה שלי, מתנשאים מעליו. הבניינים הבאים אחרי הם רחוקים, יש מרחק של 60-80 מטר.

החשש שלי והבעיה שלי זה שבשנים האחרונות בנו מצד ימין לבניין שלי, אבל קצת מקדימה, זה כאילו באלכסון אלינו, ליד הבית-ספר, שני בניינים חדשים, ואני חושש שהקומה העליונה של שני הבניינים האלו, אולי אפילו שני הקומות העליונות, הם יכולים לראות משם אל תוך החדר שלי דרך החלון והם יכולים לראות גם את המרפסת.

קצת לא נעים, אני קצת מרגיש שנפגעה לי תחושת הפרטיות :(

אני לא יודע אם אתה יודע, אבל בשנה שעברה כמעט עברנו דירה אבל בסוף לא. רק על הפגיעה בפרטיות שלי בגלל שני הבניינים החדשים האלו היינו צריכים לעבור :D
 

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל
אצלי אין בניין ממול. מול הבניין שלי יש בית-ספר. הבית שלי, על שתי קומותיו, הקומה של המשפחה והקומה שלי, מתנשאים מעליו. הבניינים הבאים אחרי הם רחוקים, יש מרחק של 60-80 מטר.

החשש שלי והבעיה שלי זה שבשנים האחרונות בנו מצד ימין לבניין שלי, אבל קצת מקדימה, זה כאילו באלכסון אלינו, ליד הבית-ספר, שני בניינים חדשים, ואני חושש שהקומה העליונה של שני הבניינים האלו, אולי אפילו שני הקומות העליונות, הם יכולים לראות משם אל תוך החדר שלי דרך החלון והם יכולים לראות גם את המרפסת.

קצת לא נעים, אני קצת מרגיש שנפגעה לי תחושת הפרטיות :(

אני לא יודע אם אתה יודע, אבל בשנה שעברה כמעט עברנו דירה אבל בסוף לא. רק על הפגיעה בפרטיות שלי בגלל שני הבניינים החדשים האלו היינו צריכים לעבור :D
אתה מזכיר לי את התקופה שאמי הייתה עדיין בחיים.
הייתי לוקח איתי את הילדים ומדי שישי אחה"צ נוסעים לבקר אותה בבית שב-בת ים.
בזמנו המרפסת שלה השקיפה על הים ובקיץ היתה מגיעה בריזה עם ריח של מלח מהים
וזה היה מרדים אותי על הספה שלה בסלון כשהילדים היו משחקים במשחקי מונופול על רצפת הסלון.
אחרי זה בנו לה בניין גבוה שהסתיר את הים
ומאז לא ריח מלח ולא בריזה.
חבל שלא תבעתי אותם
אף שופט ב.ז. ככל שיהיה..
לא יכול למנוע ממני אזרח שמשלם את מיסיו בזמן את הבריזה של הים. :-(
 

Sun of Nations

Well-known member
אתה מזכיר לי את התקופה שאמי הייתה עדיין בחיים.
הייתי לוקח איתי את הילדים ומדי שישי אחה"צ נוסעים לבקר אותה בבית שב-בת ים.
בזמנו המרפסת שלה השקיפה על הים ובקיץ היתה מגיעה בריזה עם ריח של מלח מהים
וזה היה מרדים אותי על הספה שלה בסלון כשהילדים היו משחקים במשחקי מונופול על רצפת הסלון.
אחרי זה בנו לה בניין גבוה שהסתיר את הים
ומאז לא ריח מלח ולא בריזה.
חבל שלא תבעתי אותם
אף שופט ב.ז. ככל שיהיה..
לא יכול למנוע ממני אזרח שמשלם את מיסיו בזמן את הבריזה של הים. :-(
אי-אפשר לתבוע קבלן ואת האנשים שלו על זה שבנו בניין.

גם אתה עכשיו הזכרת לי משהו.

כשהייתי בן 10 נערך לי אבחון פסיכולוגי פשוט יחסית שמה שיצא ממנו זה חוות דעת של עמוד וחצי, האבחון הזה נערך לי על-ידי כמה פסיכולוגים טרום-פזיים בדרג נמוך, והאבחון הזה והפסיכולוגים האלה אמרו שאני כולי דפוק וצריך לשים אותי בחינוך המיוחד.

לאחר מכן לקחו אותי לאבחון פסיכולוגי נוסף שעברתי מיד לאחר מכן, הפעם כזה מושקע יותר, שעלה אלפי שקלים, ושהביא לדו"ח של עשרות עמודים, ונערך על-ידי עוד כמה פסיכולוגים טרום-פזיים, הפעם בדרג קצת גבוה יותר, והאבחון הזה והפסיכולוגים האלה אמרו שאני נורמאלי לחלוטין ושהכול בסדר איתי.

כעיקרון, ובפשטות, שני האבחונים סתרו זה את זה בבערך פלוס-מינוס כל מה שהם אמרו (נפלאות הפסיכולוגיה הטרום-פזית :giggle:).

מה שכן, ולמרות שאלו כולם פסיכולוגים טרום-פזיים ככה שההבדלים לא באמת משמעותיים, קבוצת הפסיכולוגים השנייה שבדקה אותי עדיין נחשבת מומחית יותר וטובה יותר מהראשונה.

בכל מקרה, ולאחר האבחון השני שלי, הפסיכולוגים של הקבוצה השנייה התלוצצו עם אמא שהיא צריכה לתבוע את הפסיכולוגים של הקבוצה הראשונה, אבל זאת הייתה הלצה, כמו ההלצה שלך, כי כמו מה שאי-אפשר לתבוע קבלן שעשה את עבודתו ובנה בניין, גם אם הבניין גרוע, ועוד מרע את התנאים של תושבי בניין סמוך, כך לא באמת היה אפשר לתבוע את הפסיכולוגים של האבחון הפסיכולוגי הראשון שלי, כי אי-אפשר לתבוע פסיכולוגים העושים את עבודתם, גם אם אלו פסיכולוגים גרועים שכתבו אבחון שגוי לחלוטין (פסיכולוגים גרועים ואבחון שגוי אפילו במונחים של פסיכולוגים טרום-פזיים ואבחונים טרום-פזיים, מאוד מרשים [לרעה כמובן]).

באוטוביוגרפיה הרלוונטית מבין האוטוביוגרפיות שלי, "שמש העמים: רוקדים בגשם", אני מספר את סיפור המקרה, ומתלוצץ שחבל שעצרנו כאן, ושאני לא יכול שלא לתהות לעצמי שאם היינו ממשיכים, ולוקחים אותי לקבוצת פסיכולוגים טרום-פזיים שלישית, אפילו בדרג גבוה יותר מהשנייה ושהיו עורכים לי אבחון פסיכולוגי טרום-פזי אפילו עוד יותר מתקדם, שלישי במספר, אז על אותו המשקל שבו קבוצת הפסיכולוגים בדרג הכי נמוך אמרה שאני דפוק מארץ הדפוקים, וקבוצת הביניים של הפסיכולוגים האמצעיים אמרה שאני נורמאלי מארץ הנורמאלים, ייתכן שקבוצת פסיכולוגים שלישית, אפילו טובה יותר, מתקדמת יותר ומוכשרת יותר מהשנייה, הייתה מזהה את גאונות-העל המופלגת שלי, מחוננות-העל שלי הייתה מזוהה, ואולי הייתי משובץ בבית-ספר למחוננים המותאם לצרכיי, במקום לבלות את ילדותי ונערותי כילד פלא גאון בלתי מזוהה בבית-ספר רגיל כבאיזשהו סוג של סיפור טרגדיה יווני.

1-בית-ספר-למחוננים-הנחת-אבן-פינה3.jpg
 
נערך לאחרונה ב:

פולגאר

Well-known member
אי-אפשר לתבוע קבלן ואת האנשים שלו על זה שבנו בניין.

גם אתה עכשיו הזכרת לי משהו.

כשהייתי בן 10 נערך לי אבחון פסיכולוגי פשוט יחסית שמה שיצא ממנו זה חוות דעת של עמוד וחצי, האבחון הזה נערך לי על-ידי כמה פסיכולוגים טרום-פזיים בדרג נמוך, והאבחון הזה והפסיכולוגים האלה אמרו שאני כולי דפוק וצריך לשים אותי בחינוך המיוחד.

לאחר מכן לקחו אותי לאבחון פסיכולוגי נוסף שעברתי מיד לאחר מכן, הפעם כזה מושקע יותר, שעלה אלפי שקלים, ושהביא לדו"ח של עשרות עמודים, ונערך על-ידי עוד כמה פסיכולוגים טרום-פזיים, הפעם בדרג קצת גבוה יותר, והאבחון הזה והפסיכולוגים האלה אמרו שאני נורמאלי לחלוטין ושהכול בסדר איתי.

כעיקרון, ובפשטות, שני האבחונים סתרו זה את זה בבערך פלוס-מינוס כל מה שהם אמרו (נפלאות הפסיכולוגיה הטרום-פזית :giggle:).

מה שכן, ולמרות שאלו כולם פסיכולוגים טרום-פזיים ככה שההבדלים לא באמת משמעותיים, קבוצת הפסיכולוגים השנייה שבדקה אותי עדיין נחשבת מומחית יותר וטובה יותר מהראשונה.

בכל מקרה, ולאחר האבחון השני שלי, הפסיכולוגים של הקבוצה השנייה התלוצצו עם אמא שהיא צריכה לתבוע את הפסיכולוגים של הקבוצה הראשונה, אבל זאת הייתה הלצה, כמו ההלצה שלך, כי כמו מה שאי-אפשר לתבוע קבלן שעשה את עבודתו ובנה בניין, גם אם הבניין גרוע, ועוד מרע את התנאים של תושבי בניין סמוך, כך לא באמת היה אפשר לתבוע את הפסיכולוגים של האבחון הפסיכולוגי הראשון שלי, כי אי-אפשר לתבוע פסיכולוגים העושים את עבודתם, גם אם אלו פסיכולוגים גרועים שכתבו אבחון שגוי לחלוטין (פסיכולוגים גרועים ואבחון שגוי אפילו במונחים של פסיכולוגים טרום-פזיים ואבחונים טרום-פזיים, מאוד מרשים [לרעה כמובן]).

באוטוביוגרפיה הרלוונטית מבין האוטוביוגרפיות שלי, "שמש העמים: רוקדים בגשם", אני מספר את סיפור המקרה, ומתלוצץ שחבל שעצרנו כאן, ושאני לא יכול שלא לתהות לעצמי שאם היינו ממשיכים, ולוקחים אותי לקבוצת פסיכולוגים טרום-פזיים שלישית, אפילו בדרג גבוה יותר מהשנייה ושהיו עורכים לי אבחון פסיכולוגי טרום-פזי אפילו עוד יותר מתקדם, שלישי במספר, אז על אותו המשקל שבו קבוצת הפסיכולוגים בדרג הכי נמוך אמרה שאני דפוק מארץ הדפוקים, וקבוצת הביניים של הפסיכולוגים האמצעיים אמרה שאני נורמאלי מארץ הנורמאלים, ייתכן שקבוצת פסיכולוגים שלישית, אפילו טובה יותר, מתקדמת יותר ומוכשרת יותר מהשנייה, הייתה מזהה את גאונות-העל המופלגת שלי, מחוננות-העל שלי הייתה מזוהה, ואולי הייתי משובץ בבית-ספר למחוננים המותאם לצרכיי, במקום לבלות את ילדותי ונערותי כילד פלא גאון בלתי מזוהה בבית-ספר רגיל כבאיזשהו סוג של סיפור טרגדיה יווני.

צפה בקובץ המצורף 146262
נכון שלא ניתן לתבוע, אולם כן ניתן להגיש ערר על תוכניתם לבנות, זה יעכב את הבנייה שלהם, אולם אם הם בעלי אורך נשימה, בסוף יצליחו לקבל את האישור מהעירייה.
 

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל
אי-אפשר לתבוע קבלן ואת האנשים שלו על זה שבנו בניין.

גם אתה עכשיו הזכרת לי משהו.

כשהייתי בן 10 נערך לי אבחון פסיכולוגי פשוט יחסית שמה שיצא ממנו זה חוות דעת של עמוד וחצי, האבחון הזה נערך לי על-ידי כמה פסיכולוגים טרום-פזיים בדרג נמוך, והאבחון הזה והפסיכולוגים האלה אמרו שאני כולי דפוק וצריך לשים אותי בחינוך המיוחד.

לאחר מכן לקחו אותי לאבחון פסיכולוגי נוסף שעברתי מיד לאחר מכן, הפעם כזה מושקע יותר, שעלה אלפי שקלים, ושהביא לדו"ח של עשרות עמודים, ונערך על-ידי עוד כמה פסיכולוגים טרום-פזיים, הפעם בדרג קצת גבוה יותר, והאבחון הזה והפסיכולוגים האלה אמרו שאני נורמאלי לחלוטין ושהכול בסדר איתי.

כעיקרון, ובפשטות, שני האבחונים סתרו זה את זה בבערך פלוס-מינוס כל מה שהם אמרו (נפלאות הפסיכולוגיה הטרום-פזית :giggle:).

מה שכן, ולמרות שאלו כולם פסיכולוגים טרום-פזיים ככה שההבדלים לא באמת משמעותיים, קבוצת הפסיכולוגים השנייה שבדקה אותי עדיין נחשבת מומחית יותר וטובה יותר מהראשונה.

בכל מקרה, ולאחר האבחון השני שלי, הפסיכולוגים של הקבוצה השנייה התלוצצו עם אמא שהיא צריכה לתבוע את הפסיכולוגים של הקבוצה הראשונה, אבל זאת הייתה הלצה, כמו ההלצה שלך, כי כמו מה שאי-אפשר לתבוע קבלן שעשה את עבודתו ובנה בניין, גם אם הבניין גרוע, ועוד מרע את התנאים של תושבי בניין סמוך, כך לא באמת היה אפשר לתבוע את הפסיכולוגים של האבחון הפסיכולוגי הראשון שלי, כי אי-אפשר לתבוע פסיכולוגים העושים את עבודתם, גם אם אלו פסיכולוגים גרועים שכתבו אבחון שגוי לחלוטין (פסיכולוגים גרועים ואבחון שגוי אפילו במונחים של פסיכולוגים טרום-פזיים ואבחונים טרום-פזיים, מאוד מרשים [לרעה כמובן]).

באוטוביוגרפיה הרלוונטית מבין האוטוביוגרפיות שלי, "שמש העמים: רוקדים בגשם", אני מספר את סיפור המקרה, ומתלוצץ שחבל שעצרנו כאן, ושאני לא יכול שלא לתהות לעצמי שאם היינו ממשיכים, ולוקחים אותי לקבוצת פסיכולוגים טרום-פזיים שלישית, אפילו בדרג גבוה יותר מהשנייה ושהיו עורכים לי אבחון פסיכולוגי טרום-פזי אפילו עוד יותר מתקדם, שלישי במספר, אז על אותו המשקל שבו קבוצת הפסיכולוגים בדרג הכי נמוך אמרה שאני דפוק מארץ הדפוקים, וקבוצת הביניים של הפסיכולוגים האמצעיים אמרה שאני נורמאלי מארץ הנורמאלים, ייתכן שקבוצת פסיכולוגים שלישית, אפילו טובה יותר, מתקדמת יותר ומוכשרת יותר מהשנייה, הייתה מזהה את גאונות-העל המופלגת שלי, מחוננות-העל שלי הייתה מזוהה, ואולי הייתי משובץ בבית-ספר למחוננים המותאם לצרכיי, במקום לבלות את ילדותי ונערותי כילד פלא גאון בלתי מזוהה בבית-ספר רגיל כבאיזשהו סוג של סיפור טרגדיה יווני.

צפה בקובץ המצורף 146262
לפי הדברים שאתה מספר, אין לי ספק שמשהו קשה "צץ" בחייך הצעירים.
אני לא יודע לגעת בדיוק בנקודה ספציפית (ואני גם לא אוהב לחטט בפצעים של אנשים) אבל החיים של כולנו הם מלאי מהמורות
ולכן אנחנו כיום מנסים להקיא את הדבר הזה שנתקע לנו בגרון מבלי יכולת לבלוע אותו
או להקיא אותו, מי כמוני מבין את זה.

לגבי אותו בניין שחסם לנו את הבריזה..
הבניין המסכן הזה מרוב קללות של דיירי הסביבה הפך להיות "בניין ארור ומקולל"
היו שם כמה וכמה אסונות.
ילדה נפלה מקומה 9 ונהרגה, היו שם לא פחות מארבע שריפות..
ובמלחמת צוק איתן נפל טיל בחנייה של הבניין
הטיל ששרף כמה וכמה מכוניות של דיירי אותו בניין ארור ומקולל.
לא שאני חלילה שמח לאיד על מה שקרה להם
הרי במילא כבר לפני מעל 9 שנים מכרנו את הדירה.
 

Sun of Nations

Well-known member
לפי הדברים שאתה מספר, אין לי ספק שמשהו קשה "צץ" בחייך הצעירים.
אני לא יודע לגעת בדיוק בנקודה ספציפית (ואני גם לא אוהב לחטט בפצעים של אנשים) אבל החיים של כולנו הם מלאי מהמורות
ולכן אנחנו כיום מנסים להקיא את הדבר הזה שנתקע לנו בגרון מבלי יכולת לבלוע אותו
או להקיא אותו, מי כמוני מבין את זה.
למקרה שלא היה ברור מהסיפור שלי, הפסיכולוגים של הקבוצה הראשונה הם טיפשים שלא שווים כלום והאבחון שלהם היה שגוי.

לא שקבוצת הפסיכולוגים השנייה צדקה יותר, כמו מה שהיא טעתה פחות, כי אף-אחת מקבוצות הפסיכולוגים לא כתבה אבחון שזיהה את הגאונות שלי.

אלא אם כן נסתכל על צודקים-טועים כשתי אפשרויות הופכיות, ככה שהאחד חייב להיות על חשבון השני, ואז בסדר, אולי קבוצת הפסיכולוגים השנייה צדקה יותר, וטעתה פחות, אבל בכל מקרה, שלא יהיו פה טעויות, שתי קבוצות הפסיכולוגים הטרום-פזיות שבדקו אותי לא שוות כלום ואף-אחת לא כתבה אבחון נכון.

מה שכן ומה שבכל זאת, יפה שקבוצת הפסיכולוגים המטומטמת השנייה הייתה פחות טועה/יותר צודקת מהראשונה.

מכאן התהייה וההלצה-אם אמא ואבא לא היו עוצרים פה, ולוקחים אותי לקבוצת פסיכולוגים שלישית אפילו טובה יותר מהשנייה, האם האיכויות שלי היו מזוהות בהצלחה?

לא נדע לעולם.
לגבי אותו בניין שחסם לנו את הבריזה..
הבניין המסכן הזה מרוב קללות של דיירי הסביבה הפך להיות "בניין ארור ומקולל"
היו שם כמה וכמה אסונות.
ילדה נפלה מקומה 9 ונהרגה,
מעניין אם נפלה או קפצה. אולי אם זה קרה פעם אז יותר סביר שנפלה. היום כבר יש מכת התאבדויות של ילדים בגלל הזנחת המדינה את נושא בריאות הנפש.
 

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל
למקרה שלא היה ברור מהסיפור שלי, הפסיכולוגים של הקבוצה הראשונה הם טיפשים שלא שווים כלום והאבחון שלהם היה שגוי.

לא שקבוצת הפסיכולוגים השנייה צדקה יותר, כמו מה שהיא טעתה פחות, כי אף-אחת מקבוצות הפסיכולוגים לא כתבה אבחון שזיהה את הגאונות שלי.

אלא אם כן נסתכל על צודקים-טועים כשתי אפשרויות הופכיות, ככה שהאחד חייב להיות על חשבון השני, ואז בסדר, אולי קבוצת הפסיכולוגים השנייה צדקה יותר, וטעתה פחות, אבל בכל מקרה, שלא יהיו פה טעויות, שתי קבוצות הפסיכולוגים הטרום-פזיות שבדקו אותי לא שוות כלום ואף-אחת לא כתבה אבחון נכון.

מה שכן ומה שבכל זאת, יפה שקבוצת הפסיכולוגים המטומטמת השנייה הייתה פחות טועה/יותר צודקת מהראשונה.

מכאן התהייה וההלצה-אם אמא ואבא לא היו עוצרים פה, ולוקחים אותי לקבוצת פסיכולוגים שלישית אפילו טובה יותר מהשנייה, האם האיכויות שלי היו מזוהות בהצלחה?

לא נדע לעולם.

מעניין אם נפלה או קפצה. אולי אם זה קרה פעם אז יותר סביר שנפלה. היום כבר יש מכת התאבדויות של ילדים בגלל הזנחת המדינה את נושא בריאות הנפש.
אני חייב להודות שכל מה שקשור לפסיכולוגיה או פסיכיאטריה אני בור ועם הארץ.
אבל יש לי נסיון חיים לא מעט.
עזר לי לצאת מכל מיני מצבים לא קלים.
יכול להיות שהיה לי גם יותר מזל.
לכן איכשהו הצלחתי להגיע עד הלום.
אני מקווה שגם אתה תמצא את "שביל הזהב"..
שתינשא בעתיד..
גם ילדים, למה לא.
זה הכל תלוי בך חבר.
 

Sun of Nations

Well-known member
אני חייב להודות שכל מה שקשור לפסיכולוגיה או פסיכיאטריה אני בור ועם הארץ.
אל תדאג, גם הפסיכולוגים והפסיכיאטרים.

יש מדעים כל-כך גרועים שאפילו המומחים של אותם מדעים לא שווים שום דבר, או כמעט שום דבר.

כל מדע בעצם מתחיל ממצב שהוא ממש-ממש גרוע, ומשם מתקדמים, כאשר השלב המשמעותי הראשון של כל מדע, זה הבן-אדם הראשון שמגיע ושבאמת שווה משהו, ואז כל מה שבא לפניו לא שווה כמעט כלום.

כמו הפילוסופיה לפני סוקרטס, הפיזיקה לפני ניוטון.

כשזה מגיע אל מדע הפסיכולוגיה ותחום הפסיכיאטריה, עוד לא היה להן את הסוקרטס/ניוטון שלהן, לכן הן לא שוות כלום.

כמעט כל מה שהפסיכולוגים מדברים זה שטויות, ושום תרופה פסיכיאטרית מעולם לא ריפאה שום מחלת נפש, אלא רק הביאה להקלה בתסמינים.
אבל יש לי נסיון חיים לא מעט.
עזר לי לצאת מכל מיני מצבים לא קלים.
יכול להיות שהיה לי גם יותר מזל.
לכן איכשהו הצלחתי להגיע עד הלום.
אני מקווה שגם אתה תמצא את "שביל הזהב"..
שתינשא בעתיד..
גם ילדים, למה לא.
זה הכל תלוי בך חבר.
אישה וילדים? אני אשמח :)
 

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל
אל תדאג, גם הפסיכולוגים והפסיכיאטרים.

יש מדעים כל-כך גרועים שאפילו המומחים של אותם מדעים לא שווים שום דבר, או כמעט שום דבר.

כל מדע בעצם מתחיל ממצב שהוא ממש-ממש גרוע, ומשם מתקדמים, כאשר השלב המשמעותי הראשון של כל מדע, זה הבן-אדם הראשון שמגיע ושבאמת שווה משהו, ואז כל מה שבא לפניו לא שווה כמעט כלום.

כמו הפילוסופיה לפני סוקרטס, הפיזיקה לפני ניוטון.

כשזה מגיע אל מדע הפסיכולוגיה ותחום הפסיכיאטריה, עוד לא היה להן את הסוקרטס/ניוטון שלהן, לכן הן לא שוות כלום.

כמעט כל מה שהפסיכולוגים מדברים זה שטויות, ושום תרופה פסיכיאטרית מעולם לא ריפאה שום מחלת נפש, אלא רק הביאה להקלה בתסמינים.

אישה וילדים? אני אשמח :)
נו, קדימה...
אם אתה רוצה אישה וילדים
אז הדבר הראשון שעליך לעשות זה לגזור את הכבלים של המחשב ולצאת אל העולם הגדול.
תוכל להיעזר באחת האפליקציות הרבות שיש בנושא ההיכרויות כדי להכיר מישהי מתאימה.
אבל אל תשכח שבמידה ותמצא אחת כזאת, תצטרך לצאת לעבוד, לשכור דירה וכן הלאה..
זה לא יהיה רלבנטי להמשיך לגור עם ההורים, בטח לא "להפיל" עליהם גם את בת הזוג..
מה אתה אומר? :)
 

Sun of Nations

Well-known member
אתה מזכיר לי את התקופה שאמי הייתה עדיין בחיים.
הייתי לוקח איתי את הילדים ומדי שישי אחה"צ נוסעים לבקר אותה בבית שב-בת ים.
בזמנו המרפסת שלה השקיפה על הים ובקיץ היתה מגיעה בריזה עם ריח של מלח מהים
וזה היה מרדים אותי על הספה שלה בסלון כשהילדים היו משחקים במשחקי מונופול על רצפת הסלון.
אחרי זה בנו לה בניין גבוה שהסתיר את הים
ומאז לא ריח מלח ולא בריזה.
חבל שלא תבעתי אותם
אף שופט ב.ז. ככל שיהיה..
לא יכול למנוע ממני אזרח שמשלם את מיסיו בזמן את הבריזה של הים. :-(
רגע אחד, רגע אחד.

תסלח לי, כנראה פספסתי את זה בקריאה ראשונית.

אבל האם אתה אמרת...

מונופול?! :D

אני חולה על מונופול! :D

אני ואחי היינו משחקים בזה הרבה כשהיינו קטנים :D

אני ואחי משחקים מונופול:

gettyimages-544601869-612x612.jpg
 

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל
רגע אחד, רגע אחד.

תסלח לי, כנראה פספסתי את זה בקריאה ראשונית.

אבל האם אתה אמרת...

מונופול?! :D

אני חולה על מונופול! :D

אני ואחי היינו משחקים בזה הרבה כשהיינו קטנים :D

אני ואחי משחקים מונופול:

צפה בקובץ המצורף 147125
לא אמרת שאתה בן יחיד?
חוצמזה, לפי השטיח והסגנון שמסביב, נראה שהתמונה צולמה בגרמניה.
 
למעלה