~ יש איזשהוא מבטא שאתם לא מסוגלים לשאת ?? . . .

קליט

New member
~ יש איזשהוא מבטא שאתם לא מסוגלים לשאת ?? . . .

כלומר, אין לכם בעיה עם "העידה הזאת", ~ אבל איך שאתם שומעים משהו שמזכיר את המבטא הלזה ~ אתם מרגישים הרגשה של סלידה , זה קורה לכם ?? . . . תודה למגיבים . אענה בהמשך
 

חצויה19

New member
בטאח

כמעט כל מבטא.... רוסי, ערבי, תימני.. בעעע צוחפתי ואמריקאי ספרדי ואולי גם אנגלי זה חמוד... אבל לא בשביל להתחתן עם אחד כזה... לוידעת למה מבטא גורם לבנ"א להיראות טיפש בעיני
 

קליט

New member
אני מסוגל להכיל כל מבטא

מבטא גרמני קצת צורם לי לאוזן . מבטא אמריקאי ממש חמוד בעיני .
 
חח

המבטא הכי יפה זה של מרוקאים - צרפתיםם
כל מבטא אחר לא יפה בעייני
 

מיכל 2009

New member
אני לא אוהבת

מבטא תימני, ערבי, צרפתי וסגנון דיבור של ערסים ופרחים..
 

פי 100

New member
אני

מסתדר עם כולם.אפי' ניפגשתי עם אחת ממש ארגנטינאית עם המבטא והכל.אבל אני חולה על המבטא האנגלי הבריטי הוא פשוט מדהים
 
למעלה