ישששש לפלסטינים יש קטיושות גם |חיבו

גוטרמןן

New member
עכשיו לא נוכל להתעלל יותר בפלשתינים

מאזן האימה ישתנה והם יראו לנו מה זה ויסלקו את המתנחלים או ימחו אותם מעל פני האדמה לכל הרוחות.
 

adecto

New member
לא נוכל?

אתה ערבי אם שכחת זה שאתה מתבייש בזה-טוב אני לא מאשים אותך
 
ואני לתומי חשבתי

שהגסות הרוח שלך מכוונת רק כנגד המרקססיטים, מסתבר שכל מי שעומד שמאלה לפיני מנהיג המפלגה הניאו פשיסטית האיטלקית הופך מטרה ללהג המכוער שלך. אני משוכנע שאתה חושב שבכך שאתה מנסה לעשות טרור מילולי באתר אתה גם מצליח להשתלט עליו אולם אתה טועה לא ניתן לך אלא נשלח אותך לאן שמגיע לך להיות, בחזרה לאתרי הימין.
 

vantan

New member
למה סילקו אותך מאתר העבודה?../images/Emo12.gif

ומהגדה השמאלית? וממחסום? הכל 'אתרים שמאליים'.
 
אני שמח שאתה עוקב אחרי

שכן חסרים לי גרופים,אולם הטענה של עורכי העבודה הייתה כי הסתתי כנגד הימין הגזעני. היה זה לאחר שתמכתי בערביי יפו שסילקו את קליינר וחבריו משם. אני מקבל זאת כמחמאה. עורכי מחסום פשוט כעסו עלי משום שכתבתי שיש להצביע למפלגת העבודה כמפלגה סוציאל דמוקרטית גדולה והם לא אהבו את זה. גם זאת אני מקבל כמחמאה. בגדה השמאלית, לאחר שהשתנו העורכים ומסיס עזב אני יכול לכתוב, אולם לא בא לי. אולם בשום מקום לא סילקו אותי משום פגיעה אישית בבני אדם, אלא משום שאני מעלה ניתוחים פוליטיים שאין הם לרוחם של אנשים אלו או אחרים, זאת לעומת מה שאתה מנסה לעשות בכל מקום,להוריד את רמת האתר לרמת הכיעור שלך.
 

vantan

New member
רשות הדיבור למנהל השמאלני יואב

שהודיע לי במסר אישי על הסיבות לחסימתי: "לא נחסמת בשל גידוף אף גולש. אתה מביא לפורום בכוונה תחילה, נושאים לא קשורים, ביודעין כי ירגיזו את תומכי העבודה, ואתה מלגלג על פרץ באופן קבוע, ולא ענייני. אילו הייתי מנהל פורום אקטואליה הייתי חי עם זה טוב, אבל לא בפורום הרשמי של מפלגת העבודה. כאשר אתה אורח אצלי בבית, לא יש את הסמכות לבקש ממך לעזוב, ולא להפך. ולמרות זאת, הדין שווה לכולם. באמת שאני לא מחפש לחסום. אני בעד דיון פתוח. יואב" אתה ושורץ הינכם בין ה'תומכי העבודה' שההודעות שלי הרגיזו אותם וניהלתם מסע הסתה מלוכלך כדי לחסום אותי בתור 'אוייב העבודה'. למנהל הנ"ל יש נטיות קרובות אליכם - וזאת התוצאה. אתכם סילק מנהל אחר שנמאס לו מהלכלוך הנשפך מכם ובפרט תמיכתכם בטרור הערבי והשמצותיכם הבלתי-פוסקות נגד פטריוטים ישראליים כ'נאצים'.
 

אמורוסו

New member
חחחחחחחחחחחח ../images/Emo6.gif

אנשים תיזהרו הוא מנסה להרוס גם לכם את הפורום. מה הוא התנחל לכם בפה. אוי זה ענק.
 
למעלה