ישששששש הורדתי 3.5 קילו!
אני כל כך שמח! אני עכשיו שוקל 119 קילו עם בגדים ככה שזה בערך 118.5 ולפני בערך שבועיים שקלתי 122... זה ירידה של 3.5 קילו לשבועיים. אני חושב שזה יפה מאוד לא?
וכל מה שאני אוכל זה בבוקר את הסנדביץ עם הקוטג´ שלי וקפה עם שתי סוכר, בצהריים אורז או קוסקוס עם סנדביץ עם פסטרמה ולקינוח במבה עם יוגורט ובערב שתי סנדביצ´ים עם פסטרמה... ואני מרוצה עד השמיים
למרות שאתמול קצת נפלתי ואכלתי ממש באיזה 11 בערב פולקה של עוף בציפוי סומסום עם קציצת בשר וקצת תירס בצד... אבל זאת הייתה נפילה חד פעמית ולא תחזור 
אני כל כך שמח! אני עכשיו שוקל 119 קילו עם בגדים ככה שזה בערך 118.5 ולפני בערך שבועיים שקלתי 122... זה ירידה של 3.5 קילו לשבועיים. אני חושב שזה יפה מאוד לא?