אתה מפספס את הנקודה
כל העניין בספורט הוא שצריך להיות הוגנים, בלי קשר לתוצאה. ההגינות זה הדבר הכי חשובה בספורט, הרבה יותר מהתוצאה. ובקשר לעניין הזה, אני לא מאמין ששחר וציפי "לא התאמצו", אני פשוט לא מצליח לדמיין שחקנית שעולה למשחק ולא איכפת לה להפסיד. אם זה היה המצב אז בטוח שחלי ברגיל הייתה שמחה לשחק. בקשר למשחק הזוגות, אני חושב שאנה ושחר חייבות הרבה הסברים, אם הן פרשו כי לא התחשק להן יותר לשחק או כי הן רצו לשמור כוחות, הן צריכות להתבייש. אומנם אנשים יזכרו רק את התוצאות ממפגש גביע הפדרציה (בעיקר אם הנבחרת עלתה או לא), אבל אני לא אשכח את המפגש מול אוקראינה, אם משהו במשחק הזה היה באמת "מסריח".