ישראל כץ בעוד מהלך גאוני

מצב
הנושא נעול.

droriko

New member
ישראל כץ בעוד מהלך גאוני

ישראל כץ בעוד מהלך גאוני
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4460533,00.html


אני מאד מקווה בשביל אוילי1,ובשביל כל תושבי באר שבע, שראש העיר יארגן חבורה של ביריונים שיחסמו את האוטובוסים מלהיכנס לעיר. זה פשוט מרתיח לי את הדם כשאני קורא דברים כאלה! זה נראה שלממשלה יש שיטה קבועה, בואו נמצא מקום שהוא גם ככה דפוק ובואו נדפוק אותו עוד קצת,גם ככה הוא דפוק הרי אז מה זה משנה. למה לא שולחים אוטובוסים של סודנים לקיבוצים שיעבדו שם בחלקאות? הרי הקיבוצניקים הם שמאלנים נאורים כאלה, הם בטוח יקבלו אותם יפה לא?
 

droriko

New member
העיקר

ישראל כץ בעוד מהלך גאוני
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4460533,00.html


אני מאד מקווה בשביל אוילי1,ובשביל כל תושבי באר שבע, שראש העיר יארגן חבורה של ביריונים שיחסמו את האוטובוסים מלהיכנס לעיר. זה פשוט מרתיח לי את הדם כשאני קורא דברים כאלה! זה נראה שלממשלה יש שיטה קבועה, בואו נמצא מקום שהוא גם ככה דפוק ובואו נדפוק אותו עוד קצת,גם ככה הוא דפוק הרי אז מה זה משנה. למה לא שולחים אוטובוסים של סודנים לקיבוצים שיעבדו שם בחלקאות? הרי הקיבוצניקים הם שמאלנים נאורים כאלה, הם בטוח יקבלו אותם יפה לא?
העיקר
שבשביל הקוים העמוסים לעייפה בבאר שבע(לפי מה ששמעתי) אין מספיק אוטובוס. אבל בשביל מטרות חשובות לא בעיה "לשלוך מהכובע" 16 אוטובוסים. רק במדינת עולם שלישי שלנו כישלונר כמו ישראל כץ הוא עדיין שר תחבורה.
 

olli3

New member
מנהל
אז רוצים לתגבר את קו 44 של מטרופולין לקציעות

ישראל כץ בעוד מהלך גאוני
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4460533,00.html


אני מאד מקווה בשביל אוילי1,ובשביל כל תושבי באר שבע, שראש העיר יארגן חבורה של ביריונים שיחסמו את האוטובוסים מלהיכנס לעיר. זה פשוט מרתיח לי את הדם כשאני קורא דברים כאלה! זה נראה שלממשלה יש שיטה קבועה, בואו נמצא מקום שהוא גם ככה דפוק ובואו נדפוק אותו עוד קצת,גם ככה הוא דפוק הרי אז מה זה משנה. למה לא שולחים אוטובוסים של סודנים לקיבוצים שיעבדו שם בחלקאות? הרי הקיבוצניקים הם שמאלנים נאורים כאלה, הם בטוח יקבלו אותם יפה לא?
אז רוצים לתגבר את קו 44 של מטרופולין לקציעות
לא נשמע לי הגיוני שיקימו קו נוסף כשכבר יש קו כזה.

זה גם ככה קו שמשרת כמעט באופן מוחלט חיילים וסוהרים. מלבד שניים או שלושה יישובים באיזור שבו הוא נוסע באופן בלעדי, הוא משרת עוד כמה מהפזורה הבדוואית שגרים על כביש 40 הדרומי מבאר שבע וכמעט זהו.

אולי מי שגר באיזור הזה שיש להם שם רק את קו 44 ישמחו על כך, אך מלבד זאת, אני לא ממש רואה צורך בהפעלה המרובה של הקו הזה מלבד השוהים במתקן סהרונים. לא יודע מה יש בתוכנית שהם צריכים להגיע לבאר שבע כל יום (לשם עבודה?).
 

droriko

New member
זה עוד יותר גרוע

אז רוצים לתגבר את קו 44 של מטרופולין לקציעות
לא נשמע לי הגיוני שיקימו קו נוסף כשכבר יש קו כזה.

זה גם ככה קו שמשרת כמעט באופן מוחלט חיילים וסוהרים. מלבד שניים או שלושה יישובים באיזור שבו הוא נוסע באופן בלעדי, הוא משרת עוד כמה מהפזורה הבדוואית שגרים על כביש 40 הדרומי מבאר שבע וכמעט זהו.

אולי מי שגר באיזור הזה שיש להם שם רק את קו 44 ישמחו על כך, אך מלבד זאת, אני לא ממש רואה צורך בהפעלה המרובה של הקו הזה מלבד השוהים במתקן סהרונים. לא יודע מה יש בתוכנית שהם צריכים להגיע לבאר שבע כל יום (לשם עבודה?).
זה עוד יותר גרוע
למה החיילים צריכים להידחס באוטובוס עם המסתננים?
 

olli3

New member
מנהל
הם לא ירגישו בהבדל, גם עכשיו הם נדחסים בימי

זה עוד יותר גרוע
למה החיילים צריכים להידחס באוטובוס עם המסתננים?
הם לא ירגישו בהבדל, גם עכשיו הם נדחסים בימי
העומס. אולי הוספת הקווים דווקא תפחית את העומסים על החיילים שיהיו יותר גמישים בשעות היציאה שלהם כעת? ימים יגידו.
 

droriko

New member
אתה מבין את האבסורד?

הם לא ירגישו בהבדל, גם עכשיו הם נדחסים בימי
העומס. אולי הוספת הקווים דווקא תפחית את העומסים על החיילים שיהיו יותר גמישים בשעות היציאה שלהם כעת? ימים יגידו.
אתה מבין את האבסורד?
אם ביום רגיל היית מבקש ממשרד התחבורה לתגבר את 44 אז היו עונים לך"אנחנו לא יודעים על בעיה מיוחדת של עומס בקו"(בדיוק כמו שענו בתכנית ההיא בגלי צהל) אז פתאום שיש סודנים אז "נזכרו" לתגבר את הקו.
 

olli3

New member
מנהל
לא, זה שונה ואסביר מדוע.

אתה מבין את האבסורד?
אם ביום רגיל היית מבקש ממשרד התחבורה לתגבר את 44 אז היו עונים לך"אנחנו לא יודעים על בעיה מיוחדת של עומס בקו"(בדיוק כמו שענו בתכנית ההיא בגלי צהל) אז פתאום שיש סודנים אז "נזכרו" לתגבר את הקו.
לא, זה שונה ואסביר מדוע.
כיום הם לא יוצאים לעבודה ממתקן סהרונים. הם פשוט שוהים שם עד כמה שידוע לי מחבריי בשב"ס, אך אוכל לבדוק זאת אם זה מעניין אותך.

התוכנית החדשה היא שהם יצאו לעבוד ולשם כך ידרש תגבור אוטובוסים.

כיום המצב הוא שבין קווי חיילים, דווקא 44 הוא דיי טוב. ביום א' יש לו 32 נסיעות! צריך לשים לב שיש לו כמה חלופות ושהמטרה של החלופות היא לשרת טוב את הבסיסים ואת הכלא וגם את התושבים שגרים ביישובים באיזור בצורה מיטבית (כולל חלופה מבן גוריון דרך מרכזית באר שבע ודרומה בערב).

הבעיה היא הנטייה של הצבא לדרוש מחייליו להגיע כמעט באותה השעה לבסיס ולשחרר אותם בערך באותה השעה הביתה. כל זה נעשה תוך כדי אי תאום מוחלט בין כל הבסיסים השונים שקו אוטובוס אחד משרת אותם. ואז אתה מקבל אוטובוס ש80 איש רוצים לעלות עליו לעומת אוטובוס שנוסע עם 20-30 נוסעים בלבד.

אז אם יוסיפו תשומות, זה יהיה מעולה ולא משנה באיזו אצטלה זה יתבצע.
 

droriko

New member
כן, זאת בעיה שקיימת בכל הבסיסים

לא, זה שונה ואסביר מדוע.
כיום הם לא יוצאים לעבודה ממתקן סהרונים. הם פשוט שוהים שם עד כמה שידוע לי מחבריי בשב"ס, אך אוכל לבדוק זאת אם זה מעניין אותך.

התוכנית החדשה היא שהם יצאו לעבוד ולשם כך ידרש תגבור אוטובוסים.

כיום המצב הוא שבין קווי חיילים, דווקא 44 הוא דיי טוב. ביום א' יש לו 32 נסיעות! צריך לשים לב שיש לו כמה חלופות ושהמטרה של החלופות היא לשרת טוב את הבסיסים ואת הכלא וגם את התושבים שגרים ביישובים באיזור בצורה מיטבית (כולל חלופה מבן גוריון דרך מרכזית באר שבע ודרומה בערב).

הבעיה היא הנטייה של הצבא לדרוש מחייליו להגיע כמעט באותה השעה לבסיס ולשחרר אותם בערך באותה השעה הביתה. כל זה נעשה תוך כדי אי תאום מוחלט בין כל הבסיסים השונים שקו אוטובוס אחד משרת אותם. ואז אתה מקבל אוטובוס ש80 איש רוצים לעלות עליו לעומת אוטובוס שנוסע עם 20-30 נוסעים בלבד.

אז אם יוסיפו תשומות, זה יהיה מעולה ולא משנה באיזו אצטלה זה יתבצע.
כן, זאת בעיה שקיימת בכל הבסיסים
 

droriko

New member
אבל אני לא מדבר ספציפית על 44

לא, זה שונה ואסביר מדוע.
כיום הם לא יוצאים לעבודה ממתקן סהרונים. הם פשוט שוהים שם עד כמה שידוע לי מחבריי בשב"ס, אך אוכל לבדוק זאת אם זה מעניין אותך.

התוכנית החדשה היא שהם יצאו לעבוד ולשם כך ידרש תגבור אוטובוסים.

כיום המצב הוא שבין קווי חיילים, דווקא 44 הוא דיי טוב. ביום א' יש לו 32 נסיעות! צריך לשים לב שיש לו כמה חלופות ושהמטרה של החלופות היא לשרת טוב את הבסיסים ואת הכלא וגם את התושבים שגרים ביישובים באיזור בצורה מיטבית (כולל חלופה מבן גוריון דרך מרכזית באר שבע ודרומה בערב).

הבעיה היא הנטייה של הצבא לדרוש מחייליו להגיע כמעט באותה השעה לבסיס ולשחרר אותם בערך באותה השעה הביתה. כל זה נעשה תוך כדי אי תאום מוחלט בין כל הבסיסים השונים שקו אוטובוס אחד משרת אותם. ואז אתה מקבל אוטובוס ש80 איש רוצים לעלות עליו לעומת אוטובוס שנוסע עם 20-30 נוסעים בלבד.

אז אם יוסיפו תשומות, זה יהיה מעולה ולא משנה באיזו אצטלה זה יתבצע.
אבל אני לא מדבר ספציפית על 44
זה מרתיחה שכששואלים את הנציג של משרד התחבורה למה לא מתגברים קוים מסויימים הוא עונה תשובה מטומטמת כמו "אבל לא התלוננו בכלל" אבל פתאום שזה סודנים אז יש להם 16 אוטובוסים משום מקום.

ורק שיהיה ברור,אני לא מאשים את משרד התחבורה בשמאלנות,כי זה לא שייך(מה גם שלא שר התחבורה פסק שצריך להעביר אותם לבאר שבע) פשוט זה נראה שמתנהלת מערכת שיד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה.
 

olli3

New member
מנהל
אבל ככה זה, הציבור לא יודע באמת להתלונן

אבל אני לא מדבר ספציפית על 44
זה מרתיחה שכששואלים את הנציג של משרד התחבורה למה לא מתגברים קוים מסויימים הוא עונה תשובה מטומטמת כמו "אבל לא התלוננו בכלל" אבל פתאום שזה סודנים אז יש להם 16 אוטובוסים משום מקום.

ורק שיהיה ברור,אני לא מאשים את משרד התחבורה בשמאלנות,כי זה לא שייך(מה גם שלא שר התחבורה פסק שצריך להעביר אותם לבאר שבע) פשוט זה נראה שמתנהלת מערכת שיד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה.
אבל ככה זה, הציבור לא יודע באמת להתלונן
או להיות פעיל כדי לשנות משהו. הרוב מתמלאים בזעם ותוך חצי שעה-שעתיים שוכחים מזה ואפילו לא פותחים פניה דרך אתר האינטרנט של החברה.

מספיק להיכנס לדפי פייסבוק כמו של מטרופולין ואגד, כדי להבין שאנשים מסתפקים בלהשליך את מה שהרגע עבר עליהם בפוסט הראשון שהם נתקלים בו, בלי שהם שמים לב בכלל ללשונית של פניות הציבור (או משהו דומה שיש שם).

אנשים באמת לא מתלוננים ואתה יודע מה יותר גרוע? כשיש קו אוטובוס מפוצץ, יש שנדחפים מאחורה ובכלל לא ניגשים כדי לשלם ואז נוצר מצב שיש אוטובוס מלא אבל מבחינת הנתונים של מכונת הכרטוס, בפועל יש פחות נוסעים באוטובוס (ואני לא מדבר רק על כל ההסדרים שמאפשרים נסיעה בחינם ללא פעילות של מכונת הכרטוס ולא מדובר רק על אנשי ביטחון ושירות לאומי).

לגבי זה שנראה שיד ימין אינה יודעת מה יד שמאל עושה, זה לא חדש. במקרה הספציפי הזה לא מכירים את העומסים כל כך כי מדובר בקו של חיילים ואנשי שב"ס בעיקר ובקווים אחרים כמו שאמרתי, אנשים באמת לא מתלוננים וגם לא חוסמים אוטובוסים בגופם (כמו שצריך לעשות לדעתי, כי רק ככה מתגברים באמת). ואז מוצג צורך חדש שנפל מהשמיים ואומרים רגע, אבל איך הם יסעו? צריך עוד אוטובוסים ואז מתקבלת החלטה כמו זו.
 

droriko

New member
כשיש פניות ציבור אנשים מתלוננים

אבל ככה זה, הציבור לא יודע באמת להתלונן
או להיות פעיל כדי לשנות משהו. הרוב מתמלאים בזעם ותוך חצי שעה-שעתיים שוכחים מזה ואפילו לא פותחים פניה דרך אתר האינטרנט של החברה.

מספיק להיכנס לדפי פייסבוק כמו של מטרופולין ואגד, כדי להבין שאנשים מסתפקים בלהשליך את מה שהרגע עבר עליהם בפוסט הראשון שהם נתקלים בו, בלי שהם שמים לב בכלל ללשונית של פניות הציבור (או משהו דומה שיש שם).

אנשים באמת לא מתלוננים ואתה יודע מה יותר גרוע? כשיש קו אוטובוס מפוצץ, יש שנדחפים מאחורה ובכלל לא ניגשים כדי לשלם ואז נוצר מצב שיש אוטובוס מלא אבל מבחינת הנתונים של מכונת הכרטוס, בפועל יש פחות נוסעים באוטובוס (ואני לא מדבר רק על כל ההסדרים שמאפשרים נסיעה בחינם ללא פעילות של מכונת הכרטוס ולא מדובר רק על אנשי ביטחון ושירות לאומי).

לגבי זה שנראה שיד ימין אינה יודעת מה יד שמאל עושה, זה לא חדש. במקרה הספציפי הזה לא מכירים את העומסים כל כך כי מדובר בקו של חיילים ואנשי שב"ס בעיקר ובקווים אחרים כמו שאמרתי, אנשים באמת לא מתלוננים וגם לא חוסמים אוטובוסים בגופם (כמו שצריך לעשות לדעתי, כי רק ככה מתגברים באמת). ואז מוצג צורך חדש שנפל מהשמיים ואומרים רגע, אבל איך הם יסעו? צריך עוד אוטובוסים ואז מתקבלת החלטה כמו זו.
כשיש פניות ציבור אנשים מתלוננים
אני יכול לתת לך עם המוקדניות דן והן יגידו לך כמה קשה העבודה הזאת. הבעיה שבמשרד התחבורה אין מוקד פניות בטלפון,ולא בעיה להבין מה הסיבה.
 

droriko

New member
לתת לך=לתת לך לדבר

כשיש פניות ציבור אנשים מתלוננים
אני יכול לתת לך עם המוקדניות דן והן יגידו לך כמה קשה העבודה הזאת. הבעיה שבמשרד התחבורה אין מוקד פניות בטלפון,ולא בעיה להבין מה הסיבה.
לתת לך=לתת לך לדבר
 

droriko

New member
וכן בשביל עבודה

אז רוצים לתגבר את קו 44 של מטרופולין לקציעות
לא נשמע לי הגיוני שיקימו קו נוסף כשכבר יש קו כזה.

זה גם ככה קו שמשרת כמעט באופן מוחלט חיילים וסוהרים. מלבד שניים או שלושה יישובים באיזור שבו הוא נוסע באופן בלעדי, הוא משרת עוד כמה מהפזורה הבדוואית שגרים על כביש 40 הדרומי מבאר שבע וכמעט זהו.

אולי מי שגר באיזור הזה שיש להם שם רק את קו 44 ישמחו על כך, אך מלבד זאת, אני לא ממש רואה צורך בהפעלה המרובה של הקו הזה מלבד השוהים במתקן סהרונים. לא יודע מה יש בתוכנית שהם צריכים להגיע לבאר שבע כל יום (לשם עבודה?).
וכן בשביל עבודה
בגלל זה הצעתי שיעשו קו שמגיע לקיבוצים, כי גם שם יש עבודה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה