ישראל הצטרפה לפורום התחבורה הבינלאומי היוקרתי של ה- OECD

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

New member
מנהל
ישראל הצטרפה לפורום התחבורה הבינלאומי היוקרתי של ה- OECD

ישראל הצטרפה לפורום התחבורה הבינלאומי היוקרתי של ה- OECD
הודעת משרד התחבורה:


חיזוק עולמי נוסף למשק הישראלי
ישראל הצטרפה לפורום התחבורה הבינלאומי היוקרתי של ה- OECD
השר כץ: צרופה של ישראל כחברה מלאה בפורום התחבורה הבינלאומי
מהווה הבעת אמון משמעותית של מדינות העולם במשק הישראלי
המאופיין בצמיחה כלכלית מהירה בכלל, ושל ענף התחבורה בפרט
ובביקוש רב לשירותי תחבורה, הגדל בקצב מהיר.

הישג חשוב לישראל בזירה הבינלאומית. הארגון הבינלאומי לשיתוף פעולה ולפיתוח כלכלי, ה- OECD, אישר את הצטרפותה של ישראל כחברה בפורום התחבורה הבינלאומי של הארגון, יחד עם שתי חברות חדשות, ארגנטינה ומרוקו. כך הודיע היום שר התחבורה, הבטיחות בדרכים והמודיעין, ישראל כץ.

בפורום התחבורה הבינלאומי International Transport Forum)ׂׂׂ( הנחשב לפורום הבינלאומי היוקרתי ביותר בנושא תחבורה, חברות עתה 57 מדינות ובכללם רוב מדינות אירופה כולל רוסיה, ארה"ב , הודו, סין, קוריאה ויפן. הארגון עוסק בפיתוח מדיניות תחבורה גלובלית, ומטרתו לתרום לפיתוח בר קיימא, שוויון חברתי, רווחה וחיי אדם.

שר התחבורה ציין כי צרופה של מדינת ישראל, כחברה מלאה בפורום התחבורה הבינלאומי (ITF) מהווה הבעת אמון משמעותית של מדינות העולם במשק הישראלי, המאופיין בצמיחה כלכלית מהירה בכלל, ושל ענף התחבורה בפרט, ובביקוש רב לשירותי תחבורה, הגדל בקצב מהיר.

לדברי כץ, הביקוש המואץ לשירותי תחבורה וההבנה כי ההשקעה במערכות ובתשתיות תחבורה חיוניות, נושאות תשואה גבוהה למשק, הביאו להשקעות נרחבות בשנים האחרונות של משרד התחבורה, בהיקף של כ- 1.4% מהתוצר הלאומי, זאת, לעומת השקעה של כ- 0.5%-0.8% , מהתוצר הלאומי במדינות מפותחות בעולם.

השקעות אלה כוללות בין השאר, פיתוח נרחב של כבישים ומסילות ברזל, בכל רחבי הארץ, תוך חיבור יישובי הפריפריה למרכז הארץ, הרחבת רשת מסילות הברזל הארצית, הקמת מערכות להסעת המונים, בניית שני נמלים חדשים, בחיפה ובאשדוד והקמה ושדרוג של שדות תעופה.

סמנכ"ל בכיר תכנון וכלכלה במשרד התחבורה, צ'ארלס סולומון, ציין כי למדינת ישראל יש כיום כר נרחב של אפשרויות לתרומה למשק התחבורה הבינלאומי וליכולת להשפיע על עיצוב מדיניות בנושאי תחבורה וכלכלה, יחד עם המדינות, המפותחות והמשפיעות בעולם.

בשנים האחרונות, מוביל משרד התחבורה רפורמות מבניות והשקעות משמעותיות ביותר בענף התחבורה, בראייה של תכנון לטווח ארוך. השקעות אלה כוללות בין השאר בניית רציפים חדשים לנמלי הים, בחיפה ואשדוד, שיאפשרו לראשונה תחרות אמיתית בענף הנמלים, רפורמת השמים הפתוחים בתעופה, שילוב הסקטור הפרטי בפרויקטים תחבורתיים רבים כמו כביש 6, כביש 431, הרכבת הקלה בירושלים מנהרות הכרמל בחיפה ועוד.
 

stratomaximus

New member
מצויין, אז אולי נשכנע אותם לדבר עם שר התחבורה?

ישראל הצטרפה לפורום התחבורה הבינלאומי היוקרתי של ה- OECD
הודעת משרד התחבורה:


חיזוק עולמי נוסף למשק הישראלי
ישראל הצטרפה לפורום התחבורה הבינלאומי היוקרתי של ה- OECD
השר כץ: צרופה של ישראל כחברה מלאה בפורום התחבורה הבינלאומי
מהווה הבעת אמון משמעותית של מדינות העולם במשק הישראלי
המאופיין בצמיחה כלכלית מהירה בכלל, ושל ענף התחבורה בפרט
ובביקוש רב לשירותי תחבורה, הגדל בקצב מהיר.

הישג חשוב לישראל בזירה הבינלאומית. הארגון הבינלאומי לשיתוף פעולה ולפיתוח כלכלי, ה- OECD, אישר את הצטרפותה של ישראל כחברה בפורום התחבורה הבינלאומי של הארגון, יחד עם שתי חברות חדשות, ארגנטינה ומרוקו. כך הודיע היום שר התחבורה, הבטיחות בדרכים והמודיעין, ישראל כץ.

בפורום התחבורה הבינלאומי International Transport Forum)ׂׂׂ( הנחשב לפורום הבינלאומי היוקרתי ביותר בנושא תחבורה, חברות עתה 57 מדינות ובכללם רוב מדינות אירופה כולל רוסיה, ארה"ב , הודו, סין, קוריאה ויפן. הארגון עוסק בפיתוח מדיניות תחבורה גלובלית, ומטרתו לתרום לפיתוח בר קיימא, שוויון חברתי, רווחה וחיי אדם.

שר התחבורה ציין כי צרופה של מדינת ישראל, כחברה מלאה בפורום התחבורה הבינלאומי (ITF) מהווה הבעת אמון משמעותית של מדינות העולם במשק הישראלי, המאופיין בצמיחה כלכלית מהירה בכלל, ושל ענף התחבורה בפרט, ובביקוש רב לשירותי תחבורה, הגדל בקצב מהיר.

לדברי כץ, הביקוש המואץ לשירותי תחבורה וההבנה כי ההשקעה במערכות ובתשתיות תחבורה חיוניות, נושאות תשואה גבוהה למשק, הביאו להשקעות נרחבות בשנים האחרונות של משרד התחבורה, בהיקף של כ- 1.4% מהתוצר הלאומי, זאת, לעומת השקעה של כ- 0.5%-0.8% , מהתוצר הלאומי במדינות מפותחות בעולם.

השקעות אלה כוללות בין השאר, פיתוח נרחב של כבישים ומסילות ברזל, בכל רחבי הארץ, תוך חיבור יישובי הפריפריה למרכז הארץ, הרחבת רשת מסילות הברזל הארצית, הקמת מערכות להסעת המונים, בניית שני נמלים חדשים, בחיפה ובאשדוד והקמה ושדרוג של שדות תעופה.

סמנכ"ל בכיר תכנון וכלכלה במשרד התחבורה, צ'ארלס סולומון, ציין כי למדינת ישראל יש כיום כר נרחב של אפשרויות לתרומה למשק התחבורה הבינלאומי וליכולת להשפיע על עיצוב מדיניות בנושאי תחבורה וכלכלה, יחד עם המדינות, המפותחות והמשפיעות בעולם.

בשנים האחרונות, מוביל משרד התחבורה רפורמות מבניות והשקעות משמעותיות ביותר בענף התחבורה, בראייה של תכנון לטווח ארוך. השקעות אלה כוללות בין השאר בניית רציפים חדשים לנמלי הים, בחיפה ואשדוד, שיאפשרו לראשונה תחרות אמיתית בענף הנמלים, רפורמת השמים הפתוחים בתעופה, שילוב הסקטור הפרטי בפרויקטים תחבורתיים רבים כמו כביש 6, כביש 431, הרכבת הקלה בירושלים מנהרות הכרמל בחיפה ועוד.
מצויין, אז אולי נשכנע אותם לדבר עם שר התחבורה?
שישאלו אותו למה במדינה מפותחת כמו ישראל, יש יום וקצת בשבוע שאין תחבורה ציבורית...
 

Ccyclist

Active member
בדיוק. באף אחת מהמדינות האלו אין יום בשבוע ללא תח"צ

מצויין, אז אולי נשכנע אותם לדבר עם שר התחבורה?
שישאלו אותו למה במדינה מפותחת כמו ישראל, יש יום וקצת בשבוע שאין תחבורה ציבורית...
בדיוק. באף אחת מהמדינות האלו אין יום בשבוע ללא תח"צ
 

Ofekalef1

New member
ושישה ימים אחרים שבהם היא לא מתפקדת...

מצויין, אז אולי נשכנע אותם לדבר עם שר התחבורה?
שישאלו אותו למה במדינה מפותחת כמו ישראל, יש יום וקצת בשבוע שאין תחבורה ציבורית...
ושישה ימים אחרים שבהם היא לא מתפקדת...
 

משה343

New member
נבקש מנציגי ה- OECD להגיע לישראל לביקור בשבת ...

ישראל הצטרפה לפורום התחבורה הבינלאומי היוקרתי של ה- OECD
הודעת משרד התחבורה:


חיזוק עולמי נוסף למשק הישראלי
ישראל הצטרפה לפורום התחבורה הבינלאומי היוקרתי של ה- OECD
השר כץ: צרופה של ישראל כחברה מלאה בפורום התחבורה הבינלאומי
מהווה הבעת אמון משמעותית של מדינות העולם במשק הישראלי
המאופיין בצמיחה כלכלית מהירה בכלל, ושל ענף התחבורה בפרט
ובביקוש רב לשירותי תחבורה, הגדל בקצב מהיר.

הישג חשוב לישראל בזירה הבינלאומית. הארגון הבינלאומי לשיתוף פעולה ולפיתוח כלכלי, ה- OECD, אישר את הצטרפותה של ישראל כחברה בפורום התחבורה הבינלאומי של הארגון, יחד עם שתי חברות חדשות, ארגנטינה ומרוקו. כך הודיע היום שר התחבורה, הבטיחות בדרכים והמודיעין, ישראל כץ.

בפורום התחבורה הבינלאומי International Transport Forum)ׂׂׂ( הנחשב לפורום הבינלאומי היוקרתי ביותר בנושא תחבורה, חברות עתה 57 מדינות ובכללם רוב מדינות אירופה כולל רוסיה, ארה"ב , הודו, סין, קוריאה ויפן. הארגון עוסק בפיתוח מדיניות תחבורה גלובלית, ומטרתו לתרום לפיתוח בר קיימא, שוויון חברתי, רווחה וחיי אדם.

שר התחבורה ציין כי צרופה של מדינת ישראל, כחברה מלאה בפורום התחבורה הבינלאומי (ITF) מהווה הבעת אמון משמעותית של מדינות העולם במשק הישראלי, המאופיין בצמיחה כלכלית מהירה בכלל, ושל ענף התחבורה בפרט, ובביקוש רב לשירותי תחבורה, הגדל בקצב מהיר.

לדברי כץ, הביקוש המואץ לשירותי תחבורה וההבנה כי ההשקעה במערכות ובתשתיות תחבורה חיוניות, נושאות תשואה גבוהה למשק, הביאו להשקעות נרחבות בשנים האחרונות של משרד התחבורה, בהיקף של כ- 1.4% מהתוצר הלאומי, זאת, לעומת השקעה של כ- 0.5%-0.8% , מהתוצר הלאומי במדינות מפותחות בעולם.

השקעות אלה כוללות בין השאר, פיתוח נרחב של כבישים ומסילות ברזל, בכל רחבי הארץ, תוך חיבור יישובי הפריפריה למרכז הארץ, הרחבת רשת מסילות הברזל הארצית, הקמת מערכות להסעת המונים, בניית שני נמלים חדשים, בחיפה ובאשדוד והקמה ושדרוג של שדות תעופה.

סמנכ"ל בכיר תכנון וכלכלה במשרד התחבורה, צ'ארלס סולומון, ציין כי למדינת ישראל יש כיום כר נרחב של אפשרויות לתרומה למשק התחבורה הבינלאומי וליכולת להשפיע על עיצוב מדיניות בנושאי תחבורה וכלכלה, יחד עם המדינות, המפותחות והמשפיעות בעולם.

בשנים האחרונות, מוביל משרד התחבורה רפורמות מבניות והשקעות משמעותיות ביותר בענף התחבורה, בראייה של תכנון לטווח ארוך. השקעות אלה כוללות בין השאר בניית רציפים חדשים לנמלי הים, בחיפה ואשדוד, שיאפשרו לראשונה תחרות אמיתית בענף הנמלים, רפורמת השמים הפתוחים בתעופה, שילוב הסקטור הפרטי בפרויקטים תחבורתיים רבים כמו כביש 6, כביש 431, הרכבת הקלה בירושלים מנהרות הכרמל בחיפה ועוד.
נבקש מנציגי ה- OECD להגיע לישראל לביקור בשבת ...
ונראה כיצד הם יוצאים מנתב"ג בתחבורה ציבורית .
אבסורד שבשבת ניתן להגיע לכל יעד בעולם בטיסה מנתב"ג אבל
על מנת להגיע לנתב"ג אין תחבורה ציבורית .
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה