ישראל אחרת, עלה ירוק,זכויות

  • פותח הנושא s.r.
  • פורסם בתאריך

s.r.

New member
ישראל אחרת, עלה ירוק,זכויות

הגבר, הירוקים (וגם רבים מהחילוניים שזילזלו ולא טרחו להצביע בקלפי) - מפלגות אלו היו צריכות להצטרף ל"עבודה" או למרצ (לא "לרוץ" לבד לכנסת)- ובכך להוסיף מנדטים למחנה זה !!! מאה אלף קולות ממחנה המרכז והשמאל נעלמו- הלכו לאיבוד !!! בסה"כ = ש"ס נהנתה בחישוב כללי מסכם (אצל החרדים באים להצביע 120 %) -וכך למעשה, קיבלה ש"ס מנדט תשיעי ו -10 !!! ח ב ל מ א ו ד !!! האם בניזרי אחד =שווה = אילן גילאון או אפי אושעיה ???
 

© Tweety ©

New member
זה מה שנחמד..

את מי אתה מאשים על התרסקות השמאל את ישראל אחרת עם ה7,000 קולות שלה? במקום לעשות חשבון נפש בעבודה ובמרצ להבין איפה הן טעו אתה זורק את הכדור אלינו. אם מרצ או העבודה היו יכולות להוות בית פוליטי עבורנו משמע היו מייצגות אותנו ומשמיעות את קולנו ישראל אחרת לא הייתה קמה.
 

yoavl1

New member
אגב, אם תסתכלי בתוצאות הבחירות

תראי שלמרצ ולעבודה היו חסרים פחות מ-7000 קולות כדי לקבל מנדט נוסף על חשבון המפד"ל. לדעתי זה חבל.
 

yoavl1

New member
הבהרה

הכוונה היא כמובן לאחת מהן שתקבל את המנדט הזה, בעקבות הסכמי העודפים. לא לשתיהן.
 

snift

New member
וגם אם ישראל אחרת לא היתה

רצה זה לא היה עוזר להם. א) ישראל אחרת קיבלה פחות מ- 7000 קולות. ב) לא כל מצביעי ישראל אחרת היו מצביעים למרץ או לעבודה.
 

snift

New member
אתה, כמובן, טועה.

כמצביע ימין מסורתי, שהפעם הצביע לישראל אחרת - לעולם לא הייתי מצביע לעבודה ובטח שלא ל"שרץ". בין מצביעי ישראל אחרת היו הרבה ימניים, חלק מהרשימה שלהם לכנסת הם ימניים. הקולות הללו לא "הלכו לאיבוד", בחישוב גושי - הם התקזזו, בחישוב אישי - כל מפלגה קיבלה 1/13 מהקולות של כל המפלגות שלא נכנסו, ששוב יש קיזוז של הקולות הללו.
 

אלדד27

New member
שניכם טועים.

אתה טועה כי רובם המוחלט של מצביעי ישראל אחרת באים מהשמאל. המצע הבטחוני של ישראל אחרת הוא מצע מרכז, וכשכל העם נע ימינה, קשה להאמין שימניים נעו למרכז. מה שכן, הרבה מצביעי י"א לא היו מצביעים לעבודה או למרצ אם י"א לא הייתה רצה. חלקם לא היו מצביעים כלל, חלקם היו מצביעים לשינוי, מיעוט קטן מאוד בתוכם היה מצביע לליכוד או אולי אפילו למפד"ל, אבל כמות המצביעים לעבודה/מרצ הייתה קטנה מאוד ובלתי משמעותית, להערכתי לא יותר מ - 30 אחוזים (שהם, כידוע, בערך 2000 קולות בי"א). יואב טועה כי מי שגרם לעבודה ולמרצ להפסיד מנדטים הם העבודה ומרצ, ולא ישראל אחרת. בדיעבד, ישראל אחרת קיבלה כל כך מעט קולות עד שלא הייתה עושה דבר.
 

Charlie

New member
לגבי אילן גלאון אתה צודק

אבל אפי אושעיה?? אפי אושעיה?? ת´אמת? אני לא יודע מי עדיף...אולי בניזרי...
 

אלדד27

New member
גם אני רציתי לכתוב את זה אבל

התאפקתי
 
למעלה