ישראלינוס, למה דווקא רונים?

Heathen Dawn

New member
ישראלינוס, למה דווקא רונים?

אני מניח שכל (או כמעט כל) המשתתפים בפורום הם נייטיבז אב איזראל. אני מסתכל בהשתוממות על כך שנייטיבז אב איזראל מתעניינים ומשתמשים בטכנולוגיה מאגית שפותחה בארצות רחוקות רחוקות. אילו היו פה נייטיבז אב סווידן אור אייסלנד הם היו קוראים לכם בלתי-מקוריים, חקיינים, מעתיקים או גנבים - בסדר הזה של קריאות הולכות ורעות. ודאי אתם מוקסמים מכך שלכל אות באלף-בית הרוני יש שם של דבר בעולם האמיתי, ומכאן כוחו המאגי. אבל אני שואל אותכם, אמיגוס, האם אתם חייבים לייבא את זה מבחוץ? וכי אין לנו דבר כזה פה בחצר הקדמית שלנו? רק תסתכלו! אלף (שור), בית, גימל (גמל, כדי להחזיק מעמד במדבר החיים), דלת (כדי לפתוח דלתות בחיים), זין (כוחו המאגי יפה לעזור לאימפוטנטים), למד (מלמד הבקר כדי לקבל זריקת מרץ בחיים), עין (לראית הנסתר והעתיד), וכל השאר. האלף-בית שלנו כולו על שמות של דברים בעולם האמיתי, ממש כמו הרונים! בהתחשב בכך שהרונים נגזרו מהאלף-בית האיטלקי העתיק, שנגזר מהאלף-בית היווני, שנגזר מהאלף-בית הכנעני, שזה מה שיש לנו, נמצא שהנייטיבז אב נורוויי אור דנמרק הם המעתיקים. אז למה אנחנו צריכים לרעות בשדות זרים? אה? חומר למחשבה.
נ"ב לכו לקישור הנלווה ותראו כמה דומות לרונים הצורות של אותיות האלף-בית הכנעני העתיק. היו ברוכים. HD
 
קישור מדהים! תודה רבה!

שאלה מצויינת שאלת! וזו דעתי: תגיד לי אתה - אז למה להשתמש במה שעיברים אחרים פיתחו ולא אני בעצמי לבדי? זו לא מעתיקנות? יש הרבה מטפלים שעוסקים בנומרולוגיה על שיטותיה. אבל מה רע בלהתחבר לסמלים אנרגטיים שפותחו במקום שהוא לא ארץ הקודש? למה חייבים להביט רק ב - ד' אמותינו? וזה לא שכולם מתעסקים ברונים ושוכחים את המקורות שלנו - יש הרבה יותר נומרולוגים עפ"י הא'-ב' העברי כאן בארץ ישרואל מאשר רון מאסטרים... אתה לא חושב?
 

Heathen Dawn

New member
כתבים מאגיים

עומר, תודה על התגובה.
למען הסיר כל ספק, אני חייב לחזור שאין כאן שום תלונה, הבאתי את זה רק כחומר למחשבה. בנוגע ל-"מה שעברים אחרים פיתחו ולא אני בעצמי לבד", התשובה שלי היא שעברים זה אנחנו, ועל כן זה שקול לכך שאנחנו פיתחנו את האלף-בית בעצמנו. אני בעצמי יש לי זעם גדול על כל אותם הגזענים שאומרים שכך וכך שמור רק למי שאבותיו הם כאלה וכאלה. כמו הסקנדינבי האידיוט שאמר ל-Wing Chan שאסור לו, מכיוון שהוא יהודי ולא סקנדינבי, לעבוד את האלים הנורדיים; או האינדיאנים שכועסים על ההתעניינות של האדם הלבן בתרבות שלהם (על ההתעניינות התמימה, לא על המיסחור, שזו תלונה לגיטימית). אז ברור שהדיעה שלי היא שאין כל רע שישראלים יתעסקו ברונות. אבל אני אומר, אם הם נמשכו אליהן בגלל הסיבות שקיימות באלף-בית הכנעני, כלומר הכוח המאגי הנובע מכך שכל אות מתייחסת לדבר במציאות, אז חבל שהם הולכים כל כך רחוק. זה הכל אצלנו בכף היד! בכל אופן, אני עצמי לא משתמש לא ברונות ולא באותיות כנעניות לצרכים המאגיים שלי. לצרכים אלה הכתב שאני משתמש בו הוא הכתב הערבי, שכוחו המאגי נובע מכך שצורות האותיות דומות לצמחים, ועל כן זה משתלב יפה עם העבודה שלי עם עצים בפרט ושאר צמחים בכלל. والدنيا! إنها جميلة، إنها مكان يشتاق قلبي إليه، لا حاجة لي في شيء آخر. היו ברוכים! HD
 
שאלתי היא -

מעניין אותי לדעת למה אם "יהודי" אחר פיתח משהו - זה אנחנו פיתחנו, ואם "אדם" אחר פיתח משהו, זה כבר חקיינות, פדאניות, לא יודעת מה. והאמת, שמכל הדוגמאות דווקא הדוגמא של האינדיאנים והאדם הלבן ברורה לי - אחרי הכל "האדם הלבן", עשה הרבה נזק לאינדיאנים, ואני יכולה להבין, אם כי קשה לי לקבל, את הרצון שלהם לשמור את דרך החיים המדהימה שלהם מפני "האוייב". אשמח מאוד אם תסביר יותר על האותיות הערביות שאתה משתמש בהן, נשמע לי מרתק. אגב, יש לי המון כבוד לכתב העברי, אבל אני מאמינה שאנחנו היינו כאן המון פעמים לפני הפעם הזאת. מי שהיה עברי - נמשך לכתב העברי. מי שכבר עסק ברונים - נמשך לרונים. השאלה היא (בעיני) לא איפה אנחנו היום, אלא איפה השורשים שלנו, איפה היינו בערך בתקופה הזאת
אני מקווה שיום אחד ייצא לי להתעמק גם בנומרולוגיה יהודית, ממקום לא, מטיף ולא מסיונרי-דתי שכזה. אולי הקירבה של זה למה שאני ממילא עושה היא מה שגורם לזה להיות פחות מעניין בעיני, ביחס לרונים שזה מסתורי, ורחוק, וחדש...
 

Heathen Dawn

New member
נהדר! ../images/Emo45.gif

עומר, אני חייב להודות לך על הארת עיניי בנקודה הזאת - שגלגולי הנשמות בגופים שונים הופכים את שאלת ה-ethnos לחסרת משמעות. זה מענה לכל גזען: "הייתי אחד משלך בגלגול קודם". יפה! בקשר לאותיות הערביות, רק לאחרונה גיליתי שיש להן שימושים מאגיים, אחרי שנים ארוכות שאני משתמש בהן לכתיבה בלבד. אבל אני זוכר איך בפעם הראשונה שראיתי ערבית על הנייר אמרתי לעצמי שזה נראה כאילו צמח עליו סבך של צמחים, כמו המטפסים שבחצר האחורית של הבית שלי. אז אני מפתח את זה. יכול מאוד להיות שאכתוב על זה ספר, אבל הוא יהיה רק ברישיון בלתי-מסחרי וחופשי להעתקה, כדי שלא יבואו יזמים ממולחים ויעשו מהרוחניות כסף. בתור התחלה אני יכול להגיד שהפטנט המוכר של האותיות הכנעניות והרוניות, יעני ההקבלה של כל אות לעצם מסוים בעולם, לא עובד כאן. השמות של רוב האותיות הערביות קוצצו, למשל בא, יא במקום בית, יוד, ממש כפי שקרה לאותיות הלטיניות במעברן מיוונית (א, בי במקום אלפא, ביתא). אני מרגיש שהכוח המאגי של האותיות הערביות נובע כל-כולו מהרושם החזותי שלהן. זה אומר שאין הרבה כוח מאגי באות ערבית לבדה, אלא היא חייבת להיות בסימפוניה עם עוד אותיות, כפי שאנחנו מוצאים בקליגרפיה הערבית. תודה רבה!
היו ברוכים. HD
 
אני חושבת שזה מעניין

לראות למה כל אחד נמשך. תשים לב, שכל סוג של קליגרפיה מושך אליו סוג שונה של followers. זה נכון, שהכתב הערבי מאוד מזכיר צמח כזה שמתפתל על הנייר. לעומת זאת, הרונים הם מעין קווים מאוד ישרים כאלה ומזכירים ממש אנרגיה קשה כזאת, של אבנים. האותיות העבריות מקושרות לקונספט האלוהות והעם הנבחר... אני חושבת שזה בסך הכל דומה לכל מה שדיברנו עליו עד עכשיו - תמיד אותה גיברת, רק בשינוי אדרת. כמו שאנחנו כולנו אחד, ובכל זאת כל אחד מאיתנו הוא בעל פנים ייחודיות ושם ייחודי ויכולות ייחודיות. למרות שאת כל אחד בעצם אפשר למצוא בתוך כל אחד, אם אנחנו כולנו מגיעים מאותו מקום וכולנו הולכים לאותו מקום - אנחנו כמו האלוהים האחד ומליון השמות שלו, וככה גם האנרגיה הסימבולית. סה"כ - כולם מסביב לאותו רעיון, אבל ההגשה שונה. אתה לא חושב?
 

Heathen Dawn

New member
שימושי כתבים

"הרונים הם מעין קווים מאוד ישרים כאלה ומזכירים ממש אנרגיה קשה כזאת, של אבנים." זה בגלל שהם נחרטו על אבנים, והכתב הכנעני מאותה סיבה. הסלע מכתיב קווים ישרים, ואילו צורות מעוגלות הן מותרות הנייר. "האותיות העבריות מקושרות לקונספט האלוהות והעם הנבחר..." איך הגעת לזה? אני לא רואה שום קשר. את מדברת על האותיות העבריות המרובעות, נכון? כי התורה עצמה נכתבה באלף-בית עברי בעל צורות אחרות לחלוטין, דומות לאלה של הכנעני, וספרי התורה של השומרונים עדיין כתובים בכתב זה. בכל אופן, כשאני מסתכל באותיות העבריות הן מזכירות לי מאוד את האותיות הסיניות בהיותן ריבועים מדוייקים, כאילו נכתבו בקפידה בתוך משבצות. הכתב העברי המרובע משדר דייקנות מתמטית, לתפיסתי. אני מסכים שאדם צריך ללכת עם השיטה שהוא מרגיש הכי טוב איתה. הבעיה שלי היא עם אלה שמרגישים בעלות, מונופול, על שיטה מסוימת. לא נראה לי שהערבים (המוסלמים) היו שמחים אילו ידעו שאני משתמש בכתב שלהם בטקסים פגאניים, אבל לא אכפת לי וזה גם ממש לא עניינם. מכיוון שאני לא הולך לעשות מזה כסף, אני נקי.
 
שאלה טובה

הנה כמה הקשרים אחרים. האות א - היא רקיע המבדיל בין מים עליונים למים תחתונים. היא גם הסרעפת. והיא מורכבת מ י' י' ו'. וביחד כ"ו. ועוד. ת' היא 400, ם סופית 500 ועם כל הסופיות 900 ושוב חוזרים ל 1000 = אל"ף. ועם מילואה היא 111. גימל-דלת - גומל דלים. הדלת היא דלה וראו כיצד זרוע הגימל מושטת כלפיה לגמול לה חסדים. ואף ד' כוללת י' ו' ו' והם כ"ב, ה י', הצ'ופצ'יק של ה ד' היא ציר הדלת ושתי דלתות יוצרות ם סתומה, היא הרחם הסגור עד אשר נהפכו ציריה. (ולמי שמכיר, יש כאן גם צנטרומר ושתי כרומטידות וכן לכל כ"ב כרומוזומים כפולים ובזיווגם הם ם. והשאר על הכ"ב הם XY בזכר ו XX בנקבה וחיבורם הוא עיבו"ר כמניין חס"ד ועוד ג' פעמים חס"ד שהם גבור"ה.) ה - היא ד' על ו' שנאמר "נקבה תסובב גבר" ויש לשים לב לקשרים הרסיפרוקליים בין ה"י ל י"וד והם - "הבן בחכמה וחכם בבינה". ק, ר הן אותיות שקר ואין להן רגליים שלא כ א מ ת. ש' נמצאת איתם כי הרוצה לשקר יפתח בדבר אמת. וכיוצא באלו. הכלל הוא שלכל אות יש מרחב פעולה ב ג' קוים. ימין שמאל ואמצע. קו מורה התפשטות ונקודה צמצום. ולעיתים יהיה קו בימין ונקודה בשמאל או נקודה בשמאל וימין וקו נטוי באמצע וכיוצא באלו.
 

Heathen Dawn

New member
לא הכתב העברי המרובע ../images/Emo31.gif

הכתב הכנעני, הפניקי. והשמות של האותיות, לא גימאטריה. עזוב אותי מכל הזבל היהודי-רבני הזה.
 
HD

למה ללכת רחוק לכנענים והפיניקים עליהם השלום? הכל נמצא כאן לפניך. בחצר הקדמית, מתחת האף (תרתי משמע), בכתב העברי המרובע. בצורת האותיות, הרכבן, שמותן, מנינן והצטרפותן.
 
למעלה