ישראלים שהגיעו דרך היבשה.... להונגריה...נדהמו לראות מרחוק, שלט ענק SHALOM
ט טומי* New member 29/12/04 #1 ישראלים שהגיעו דרך היבשה....../images/Emo73.gif להונגריה...נדהמו לראות מרחוק, שלט ענק SHALOM