ישיר לגולשים מחו"ל: משחקי ליגת העל

ישיר לגולשים מחו"ל: משחקי ליגת העל

ישיר לגולשים מחו"ל: משחקי ליגת העל

המיזם המשותף של חברת JumpTV וערוץ הספורט כבר יצא לדרך! גולשים המצויים בחו"ל, הרחק מהמגרשים, יכולים לצפות במשחקי ליגת העל בכדורגל בשידורים ישירים. ההרשמה בידיעה


החל מהיום יוכלו ישראלים המתגוררים בחו"ל, וכל מי שהכדורגל הישראלי קרוב ללבו ונמצא מחוץ לישראל, לצפות בשידורים ישירים באינטרנט של כל משחקי ליגת העל.

להזמנת המשחקים כעת, ליחצו כאן!
חברת JumpTV העולמית, המפעילה ברשיון אתר המאפשר צפייה בערוצי טלוויזיה מכל העולם, וערוץ הספורט, חברו למיזם משותף, המציע לגולשים מחו"ל לצפות במשחקי ליגת העל בכדורגל במספר מסלולים:
מנוי חודשי, בעלות של 19.95$, יכלול את כל 24 המשחקים של אותו החודש- לצפייה בשידור ישיר וגם חינם כשירות VOD במשך שבועיים (שימושי בגלל שמשחקים מסוימים מתקיימים בשעות חופפות). בנוסף, יכלול המנוי גם את תוכנית סיכום המחזור "סיפור המחזור", המשודרת מידי שבת בערוץ 10 בהגשתו של יורם ארבל, כשלצדו הפרשנים איל ברקוביץ` ואיציק זוהר.
צופים שיעדיפו לרכוש משחק בודד יוכלו לעשות זאת בעלות של 5.95$, ועלות של מנוי סופשבוע למחזור משחקים אחד (שישה משחקים ו"סיפור המחזור") תהיה 9.95$. רכישת המשחקים תתבצע דרך אתר ערוץ הספורט ומאתר חברת JumpTV.

להזמנת המשחקים כעת, ליחצו כאן!
כבר במחזור הנוכחי יוכלו השוהים בחו"ל ליהנות ממשחקי המחזור ה-13 בליגת העל. JumpTV מיוצגת בישראל ע"י חברת EllaComm.

לכתבות נוספות >
 

ipod insulin

New member
נצל"ש-כרטיסים לגביע אופ"א

איפה אני קונה כרטיסים למשחק של הפועל נגד מלאדה בולסלאב חוץ מאתר הכרטיסים "לאן".
 

oren3110

New member
בקופות ביום המשחק....

עם המחירים האלה אין סיכוי שהכרטיסים ייגמרו
 
../images/Emo45.gif

אל תקנה מראש, חבל לשלם את העמלה ללאן. בנוסף יש מצב שהפועל יוזילו את המחירים כשיראו שאין היענות. חוץ מזה שאני מקווה שנציגי האוהדים לא עוברים על המחירים האלה בשתיקה, לא יכול להיות שכרטיס לשער 5 עולה 135 שקל ואין נוער (לשם השוואה כרטיס רגיל עולה 80 שקל, ולשם השוואה כרטיס לכל הגילאים במכבי נגד יובנטוס בצ'מפיונס עלה 110 שקל!), וכרטיס נוער לשער 11 עולה 112!
 
למעלה