יהי זכרו ברוךישוב אובנת: נהג אוטובוס נהרג
ב,ה בכביש הבקעה בישוב אובנת התהפך אוטובוס ונקרע לגזרים. הנהג נהרג. תמונות אולי בהמשך.
177 של יונייטד טורס עברה תאונהישוב אובנת: נהג אוטובוס נהרג
ב,ה בכביש הבקעה בישוב אובנת התהפך אוטובוס ונקרע לגזרים. הנהג נהרג. תמונות אולי בהמשך.
177 של יונייטד טורס עברה תאונה
ונחתכה לשתיים באיזור ים המלח. הנהג נהרג במקום. מדובר בעדכון מהדקות האחרונות. סוג האוטו: M.A.N 18.360 HOCL-R עם מרכב מארס של מרכבים.
177 של יונייטד טורס עברה תאונה
ונחתכה לשתיים באיזור ים המלח. הנהג נהרג במקום. מדובר בעדכון מהדקות האחרונות. סוג האוטו: M.A.N 18.360 HOCL-R עם מרכב מארס של מרכבים.
לינק מאתר HNN177 של יונייטד טורס עברה תאונה
ונחתכה לשתיים באיזור ים המלח. הנהג נהרג במקום. מדובר בעדכון מהדקות האחרונות. סוג האוטו: M.A.N 18.360 HOCL-R עם מרכב מארס של מרכבים.
אולי הפעם יעבודלינק מאתר HNN
התמונות קשות, יהי זכרו של הנהג ברוך. קישור
177 של יונייטד טורס עברה תאונה
ונחתכה לשתיים באיזור ים המלח. הנהג נהרג במקום. מדובר בעדכון מהדקות האחרונות. סוג האוטו: M.A.N 18.360 HOCL-R עם מרכב מארס של מרכבים.
עצוב... לא נשאר כלום מהאוטובוס.177 של יונייטד טורס עברה תאונה
ונחתכה לשתיים באיזור ים המלח. הנהג נהרג במקום. מדובר בעדכון מהדקות האחרונות. סוג האוטו: M.A.N 18.360 HOCL-R עם מרכב מארס של מרכבים.
יוווו177 של יונייטד טורס עברה תאונה
ונחתכה לשתיים באיזור ים המלח. הנהג נהרג במקום. מדובר בעדכון מהדקות האחרונות. סוג האוטו: M.A.N 18.360 HOCL-R עם מרכב מארס של מרכבים.
100 קמ"ש בתוך סלע זה מספיק...יוווו
איזה עוצמה צריך בשביל להפוך ככה אוטובוס לעיסת מתכת???
אכן מספיק....אבל....100 קמ"ש בתוך סלע זה מספיק...
זה לא המקום והזמן להעביר ביקורת!אכן מספיק....אבל....
ערב טוב, ראשית,תנחומי למשפחה וסליחה שאני קטנוני....אבל מ י נוסע במהירות כ ז ו באיזור מם המלח? הרי יש שם סיבובים!פיתולים ושאר ירקות אממ...עם כל הכאב אני מציע שכל הנהגים של יונייטד יעברו ריענון אצל החבר'ה של אירוס ירוחם הנהגים והמכונות שם עושים הסעות למפעלים שם ברום\ים המלח\רותם.... ועד עכשיו לא שמענו..והלוואי שלא נשמע על מכונה שלהם שמעורבת בכזה דבר לפי מה שאני יודע הילוך 3(באוטומט) בסיבובים לפעמים זה מהר מדי אז...טעות של הנהג,שלצערנו שילם בחייו....
מה גם שאף אחד מאיתנו לא יודע מהזה לא המקום והזמן להעביר ביקורת!
מה גם שאף אחד מאיתנו לא יודע מה
כתוב בטכוגרף...
צודק,מה גם שאף אחד מאיתנו לא יודע מה
כתוב בטכוגרף...
צודק,
אממ... קטונטי מלהבין בטכוגרפים ובטח שלא יודעים מה כתוב שם... ההודעה הקודמת היתה פשוט הבעת דיעה אישית בלבד אני מצטער אם זה נשמע כביקורתישראל
הטכוגרף מתעד את מהירות נסיעת הרכבצודק,
אממ... קטונטי מלהבין בטכוגרפים ובטח שלא יודעים מה כתוב שם... ההודעה הקודמת היתה פשוט הבעת דיעה אישית בלבד אני מצטער אם זה נשמע כביקורתישראל
אז מסתבר שזו אותה תאונה...מצמרר...177 של יונייטד טורס עברה תאונה
ונחתכה לשתיים באיזור ים המלח. הנהג נהרג במקום. מדובר בעדכון מהדקות האחרונות. סוג האוטו: M.A.N 18.360 HOCL-R עם מרכב מארס של מרכבים.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.