ישוב אובנת: נהג אוטובוס נהרג

מצב
הנושא נעול.
ישוב אובנת: נהג אוטובוס נהרג

ישוב אובנת: נהג אוטובוס נהרג
ב,ה בכביש הבקעה בישוב אובנת התהפך אוטובוס ונקרע לגזרים. הנהג נהרג. תמונות אולי בהמשך.
 

sahchar

New member
יהי זכרו ברוך../images/Emo16.gif

ישוב אובנת: נהג אוטובוס נהרג
ב,ה בכביש הבקעה בישוב אובנת התהפך אוטובוס ונקרע לגזרים. הנהג נהרג. תמונות אולי בהמשך.
יהי זכרו ברוך
 
177 של יונייטד טורס עברה תאונה

ישוב אובנת: נהג אוטובוס נהרג
ב,ה בכביש הבקעה בישוב אובנת התהפך אוטובוס ונקרע לגזרים. הנהג נהרג. תמונות אולי בהמשך.
177 של יונייטד טורס עברה תאונה
ונחתכה לשתיים באיזור ים המלח. הנהג נהרג במקום. מדובר בעדכון מהדקות האחרונות. סוג האוטו: M.A.N 18.360 HOCL-R עם מרכב מארס של מרכבים.
 
לינק מאתר HNN

177 של יונייטד טורס עברה תאונה
ונחתכה לשתיים באיזור ים המלח. הנהג נהרג במקום. מדובר בעדכון מהדקות האחרונות. סוג האוטו: M.A.N 18.360 HOCL-R עם מרכב מארס של מרכבים.
לינק מאתר HNN
התמונות קשות, יהי זכרו של הנהג ברוך. קישור
 

JayZed

New member
עצוב... לא נשאר כלום מהאוטובוס.

177 של יונייטד טורס עברה תאונה
ונחתכה לשתיים באיזור ים המלח. הנהג נהרג במקום. מדובר בעדכון מהדקות האחרונות. סוג האוטו: M.A.N 18.360 HOCL-R עם מרכב מארס של מרכבים.
עצוב... לא נשאר כלום מהאוטובוס.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
יוווו

177 של יונייטד טורס עברה תאונה
ונחתכה לשתיים באיזור ים המלח. הנהג נהרג במקום. מדובר בעדכון מהדקות האחרונות. סוג האוטו: M.A.N 18.360 HOCL-R עם מרכב מארס של מרכבים.
יוווו
איזה עוצמה צריך בשביל להפוך ככה אוטובוס לעיסת מתכת???
 

israelyan

New member
אכן מספיק....אבל....

100 קמ"ש בתוך סלע זה מספיק...
אכן מספיק....אבל....
ערב טוב, ראשית,תנחומי למשפחה וסליחה שאני קטנוני....אבל מ י נוסע במהירות כ ז ו באיזור מם המלח? הרי יש שם סיבובים!פיתולים ושאר ירקות אממ...עם כל הכאב אני מציע שכל הנהגים של יונייטד יעברו ריענון אצל החבר'ה של אירוס ירוחם הנהגים והמכונות שם עושים הסעות למפעלים שם ברום\ים המלח\רותם.... ועד עכשיו לא שמענו..והלוואי שלא נשמע על מכונה שלהם שמעורבת בכזה דבר לפי מה שאני יודע הילוך 3(באוטומט) בסיבובים לפעמים זה מהר מדי אז...טעות של הנהג,שלצערנו שילם בחייו....
 

846

Active member
זה לא המקום והזמן להעביר ביקורת!

אכן מספיק....אבל....
ערב טוב, ראשית,תנחומי למשפחה וסליחה שאני קטנוני....אבל מ י נוסע במהירות כ ז ו באיזור מם המלח? הרי יש שם סיבובים!פיתולים ושאר ירקות אממ...עם כל הכאב אני מציע שכל הנהגים של יונייטד יעברו ריענון אצל החבר'ה של אירוס ירוחם הנהגים והמכונות שם עושים הסעות למפעלים שם ברום\ים המלח\רותם.... ועד עכשיו לא שמענו..והלוואי שלא נשמע על מכונה שלהם שמעורבת בכזה דבר לפי מה שאני יודע הילוך 3(באוטומט) בסיבובים לפעמים זה מהר מדי אז...טעות של הנהג,שלצערנו שילם בחייו....
זה לא המקום והזמן להעביר ביקורת!
 

846

Active member
../images/Emo45.gif

צודק,
אממ... קטונטי מלהבין בטכוגרפים ובטח שלא יודעים מה כתוב שם... ההודעה הקודמת היתה פשוט הבעת דיעה אישית בלבד אני מצטער אם זה נשמע כביקורת:( ישראל
 
הטכוגרף מתעד את מהירות נסיעת הרכב

צודק,
אממ... קטונטי מלהבין בטכוגרפים ובטח שלא יודעים מה כתוב שם... ההודעה הקודמת היתה פשוט הבעת דיעה אישית בלבד אני מצטער אם זה נשמע כביקורת:( ישראל
הטכוגרף מתעד את מהירות נסיעת הרכב
במשך 24 שעות. לפי המידע שנרשם על הטכוגרף, ניתן לדעת מה היתה מהירות הנסיעות לפני התאונה. ה-100 קמ"ש היתה סתם הערה לא בדוקה שלי.
 
אז מסתבר שזו אותה תאונה...מצמרר...

177 של יונייטד טורס עברה תאונה
ונחתכה לשתיים באיזור ים המלח. הנהג נהרג במקום. מדובר בעדכון מהדקות האחרונות. סוג האוטו: M.A.N 18.360 HOCL-R עם מרכב מארס של מרכבים.
אז מסתבר שזו אותה תאונה...מצמרר...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה