ירידת מים.

ירידת מים.

יש לי שאלה במידה ויש לי ירידת מים מותר עד שאני הולכת לבית חולים להתקלח ולהתרגן כמו שצריך בבית . מחכה כבר שתצא איין לי כבר כוח תל"מ 23/11/06
 
כשאת מרגישה ירידת מים, מותר כמובן

ואף רצוי, להתקלח, להתלבש, לעשות את הדברים ברוגע, לקחת איתך את התיק ולסוע לבית החולים...אפשר לבקש מהבעל להצטרף...
 

lowprofile

New member
לא בטוחה אם מותר או אסור

לדעתי לגבי משהו כזה, עדיף לשאול רופא. כעיקרון בירידת מים חוששים מזיהום, אבל אולי עניין המקלחת תלוי בשבוע הלידה. בקיצור, זו נראת לי שאלה חשובה מספיק כדי לשאול רופא.
 

inbar07

New member
בשביל מה להתקלח?

את תראי שבסוף הלידה - כמו עוד הרבה דברים בחיים - לא תהיה כמו ה"תסריט" שרץ לך בראש. כשיש ירידת מים צריך לפנות דחוף לחדר לידה ואין טעם לבזבז זמן על מקלחת, מה גם כמו שכתבו לפני יש חשש לזיהום, כך שלא רק שזה לא חיוני אלא יכול להיות גם מסוכן. אם את שואלת את השאלה, אפשר להניח שאת מאוד היגנית ונקייה, כך שלא יקרה כלום אם המקלחת תחכה כמה שעות (או יותר) עד אחרי הלידה.
 

יושי1906

New member
לפי מה שאני יודעת-אסור אמבטיה

מותרמקלחת ואני בלידות הקודמות ביליתי עם ירידת מים כל הצירים במקלחת, ורק יצאתי כדי ללחוץ
 

אם פי 3

New member
לא צריך להלחץ

ירידת מים היא לא פצצה. אפשר בהחלט להתקלח בנחת. הסיכון מזיהום, גדול יותר דווקא אם הולכים לבי"ח מוקדם מדי (יותר בדיקות פנימיות, חיידקים יותר אלימים) - כמו גם הסיכון לזירוז והתערבויות מיותרות. אם יש ירידת מים צלולים ללא צירים, אין צורך לרוץ לבי"ח.
 

אם פי 3

New member
כן... הן צריכות להגיע לבי"ח

תוך 18 שעות מירידת מים.... די זמן למקלחת....
(וגם לנשאיות GBS אני ממליצה לקרוא חומר, ולהחליט האם הן מעונינות באנטיביוטיקה או לא, לאור העובדה שהאנטיביוטיקה אמנם מורידה את התחלואה ב-GBS, אבל מעלה את התחלואה בזיהומים אחרים, וגורמת להם להיות עמידים לאנטיביוטיקה, מה שמהווה סכנה שוות-ערך או גדולה יותר, גם לתינוק וגם לסביבה).
 
תשובה לא מקצועית-בעיקרון ההמלצה הרשמית היא

להגיע כמה שיותר מהר לבית החולים. אבל... קודם כל חשוב מאוד לראות אם המים צלולים. מים מיקוניאלים (חומים/צהבהבים/עכורים) מעידים על איזושהי מצוקה, ולא הייתי מחכה במקרה כזה. אם המים צלולים, אני כן הייתי מתקלחת, משתדלת לחכות לבעלי ולנסוע יחד, אבל זה ממש שיקול שלך, ואת צריכה להגיע להחלטה שהכי מתאימה לך (לכם
).
 
שלום לכן - שאלה על ירידת מים.

שאלה לגבי מים מיקוניאלים... איף אפשר לדעת מה צבעם? הרי בכל זאת...אנחנו לבושות , ובעיקר עכשיו כשכבר נהיה קר אז הכל בטח ירד על הבגדים...וייספג או ש.... מיקוניאלים זה ממש מים מלוכלכים שגם על בגד יהיה אפשר להבחין בזה??? אני לא יודעת איך נראה ירידת מים , או איך יהיה כלומר טיפטוף או בבת אחת. זו כמות רצינית??? אז איך בכל זאת מבחינים במיוחד כמו שתיארתי שעכשיו כבר מתחיל חורף ולבושים בצורה אחרת...? תודה לעונות ושבת שלום לכולן.
 

תּמר

New member
אם זה טיפטוף

אפשר לראות את המים מטפטפים (במקלחת/בשרותים) אם זאת הצפה - רואים את זה במקום בו ירדו המים
 
תודה תמר

הבנתי שאם זה טיפטוף אז יהיה יותר קל לזהות אך אם זה בבת אחת - הכוונה שלי שכרגע בגלל שנהיה קר אנחנו לבושות יותר - נניח טריינינג אז אולי הכל ייספג בבגד ולא ניתן להבחין אם המים צלולים או מלוכלכים. ואצלי במקרה רוב הטריינינגים הם בצבעים כהים.
או שהתכוונת שבכל מיקרה אם המים מיקוניאליים יהיה אפשר להבחין בהם.
 

טוש3

New member
בלידה הראשונה היו לי מים מקוניאלים

והם היו בגוון ירקרק כזה, פשוט רואים קצת על התחתונים.
 
../images/Emo6.gif אם היה לי פטיש...

בטוח הייתי מנחיתה לעצמי עכשיו בראש....
מוכשרת שכמותי.... מרוב שהתעסקתי עם צבעי הבגד ואולי לא אראה כי הכל ייספג.........
שכחתי לרגע שיש תחתונים ותחתוניות .....
ה' יעזור לי .... חחחחחחחחחחחחחחחח תודה טוש3 שבת שלום ויום טוב
 
אצלי...

ילדתי בספטמבר. היתה לי ירידת מים ב 3 וחצי בלילה, התקלחתי, התגלחתי, אפילו שיפצתי את הלק ברגליים, בדקנו שוב שיש הכל ואז יצאנו לבית החולים.
 
בהחלט כן

במידה והמים צלולים (לא מקוניאלים) ניתן להתקלח (לא אמבטיה חלילה מחשש לזיהום) להתארגן וללכת לבי"ח.
 
החשש העיקרי פרט לזיהום

הוא צניחה של חבל הטבור, לכן יש לגשת לבית החולים אבל שעה של התארגנות היא סבירה בהחלט
 
למעלה