ירח דבש באיטליה

נועה810

New member
ירח דבש באיטליה

אנחנו זוג המתחתן באמצע אוקטובר והמעוניין בירח דבש בן כעשרה ימים באיטליה. הרעיון הכללי הוא שבוע טיול ושבוע בטן-גב עם מטרייה בכוס בחופים. לגבי חציו הראשון של המשפט אין ספק, השאלה נוגעת לחציו השני: האם ישנם חופים טובים באיטליה, העונים על הפנטזיה האולטימטיבית? מעבר לזאת, כיצד עלינו לצפות טווח מחירים כללי של טיול כזה? תודה!
 
מזל טוב !!!

המון המון מזל טוב. חופים באיטליה לא חסר בכלל. אבל יש 2 בעיות עיקריות : 1 ) התאריך ( אמצע אוקטובר/סוף אוקטובר ) זה כבר חורף באיטליה, וקר. זה לא הזמן האולטימטיבי ללכת לים כי המים קפואים, בחלק מהימים יכול לרדת גשם. 2 ) המחיר. אוקטובר מאוד יקר. וטיול של 14 יום בשביל שניכם יכול בשקט להגיע ל-20 אלף שקל. זה ידוע שהחופים הכי יפים הם באיים ( סיציליה וסרדניה ) ובדרום דרום איטליה ( פוליה, שהיא יחסית זולה ). בתאריך אוקטובר הכי טוב ליסוע לסרדניה שם נהנים מקצת ימים של חסד ושם גם נמצאים החופים "הקלאסים מהאגדות", עם ים משגע משגע, אבל גם המחירים בהתאם ( סרדניה יקרה ביותר ). הבעיה שבמקומום כמו סיציליה וסרדניה חייבים להשכיר רכב כדי להגיע לאותם חופים ( תחבורה ציבורית למי שאינו בן המקום זו בעיה ) וקל מאוד ללכת לאיבוד אם אתה זר. תשאלו בפורום צרפת על " קורסיקה" שזה אי צרפתי מדהים עם ים חלומי ומאוד רומנטי, ופחות יקר. רצוי להתייעץ עם סוכני נסיעות ולבדוק אופציות. בכל מקרה שיהיה לכם מזל יפה !
 

giogio

New member
קוסטיירה אמלפיטנה

אכן בעיה קצת בהיבט של מזג האויר, אבל- לפני שנה שלחתי את בן דודי לפוזיטנו בסוף אוקטובר והם עשו חיים. הקוסטיירה- רצועת החוף מסורנטו ועד לסאלרנו משובצת בחופים עוצרי נשימה. פוזיטנו- ללא שום ספק- אחד היפים שבהם, כפר קטן וציורי בצורה יוצאת דופן. ניתן להגיג באוטובוס מסורנטו (לסורנטו ברכבת מרומא/ נפולי) האזור אכן יקר באופן יחסי אבל בכפר ישנם הרבה חדרים לאירוח שאינם "מלון" ועל כן זולים יותר בכל מקרה מתי שלא יהיה זהו ביקור חובה! מזל טוב
 

תותי-בת

New member
אמלפי קוסט רולס!! כאחת ש"חרשה" את הרצועה :) אכן יש מה לעשות באמלפי קוסט ואכן ישנם מקומות יפיפיים :) ולא לשכוח את האי היוקרתי קפרי שנמצא שעת נסיעה במעבורת מ"אמלפי"... צ'או מאטרני, ליאת.
 

Aliti

New member
גם אנחנו (טוב, לא בדיוק)../images/Emo100.gif

חלפו 30 שנה מירח הדבש, ורעייתי מחליטה שלא נהיה בארץ בתאריך (שבוע הבא). חושבים לאן לשבוע או קצת יותר, ואחרי כמה רעיונות נפל הפור על צפון איטליה. נגיע לוורונה ונשהה יומיים באיזור (לינה לחוף לאגו די גארדה). בהמשך מטפסים לדולומיטים, בכפר סנטה מגדלנה ממתין לנו זוג חברים איטלקים במלון דרכים נחמד שהם מבקרים בו כל שנה. יחד איתם נהיה 3-4 ימים באיזור ונחגוג את יום הנישואין. ישארו לנו עוד כ-4 ימים, ואנו שכבר מכירים את איזור וונציה - מילנו - גנואה , חושבים לאן כדאי למשוך. אנחנו לגמרי גמישים, עם רכב צמוד. יש לאנשים רעיונות שישאירו אותנו מצפון לקוו אנקונה - פירנצה - לה ספציה ? תודה
 
למעלה