אל תשלה את עצמך,
אוטובוסים מחוברים כמו ברכבת כאלה היו רק אחד, כמו בן זהוא האוטו המפרקי הראשון במדינה שעליו רק אביתר יכול להרחיב. הקו שמגיע מר"ג להר חוצבים זהו קו 402 כמובן, הקו משותף גם לאג וגם לדן אבל אני מציע לך שתיסע באגד, אין לדעת מה יהייה בדן. הנה לח הזמנים של קו 402 אגד כמובן: מר"ג לים-הר חוצבים קו 402, 15:20; 15:40; 16:00; מ-16:15 עד 22:18 בערך כל 13 דקות; 22:26; 22:34. ומי"ם 15:20; 15:40; 16:00; מ-16:12 עד 22:00 בערך כל 9 דקות. אם אתה מתכוון במקרה לאוטובוסים מפרקיים כמו בקו 42 ביום שבת בערב, צר לי לווסר לך אך לירושלים עולים רק אוטובוסים בין-עירוניים ואוטובוסים עם רלסים. סורי.