ירוקה רוצה עוד כסף.. פרסום באתר - הכיצד?

pantherit

New member
ירוקה רוצה עוד כסף.. פרסום באתר - הכיצד?

שלום חברים, אשמח מאד אם תוכלו לכוון אותי בתחום, שמאד חדש לי ואין לי מושג איך להתחיל. יש לי את האתר Mit4Mit.co.il שהוא פלטפורמה של קהילת מתחתנים. הם כותבים שם חוות דעת מחירים על ספקי חתונה ,מתקשקשים, מתייעצים, משווים.. כל הדרך לחתונה וקצת אחרי. האתר קיים שנתיים~ מאד פפופלרי בקרב הקהילה. עכשיו החלטתי שהגיע הזמן לעשות כסף (מעבר להכנסה הקטנה של גוגל אדסנס). אני מעוניינת להכניס פרסומות שמתאימות לקהילה הזאת (שהיא ברובה נשים בגלאי 20-35~) כדוגמת חברות של הסרת שיער וכל מיני ניתוחי טיפולי קוסמטיקה, הלבשה תחתונה, נופשים, משכנתאות וכאלו.... עד כה פונים אליי בבקשות לפרסום באתר בעלי עסקים מתחום החתונות (כגון צלמים,גנים אולמות ..) אבל אני לא מעוניינת לאפשר למפרסמים מתחום החתונות לפרסם ישירות מולי (כדי לא לערער את האובייקטיביות באתר) ולכן הם יכולים לפרסם באתר רק דרך צד שלישי כדוגמת גוגל אדסנס ובהמשך שיטות נוספות. אבל לא פונים אליי מחברות שאינם קשורות באופן ישיר לענף החתונות. ושאלתי היא איך אני פונה אליהם? למשל: איך אני מסבירה ל"רונית רפאל" שיש לי כמות עצומה של נשים באתר שבמשך כמה חודשים ברובה מתעסקת\מתעניינת בטיפולי 10000. וגורמת לה להבין שכדאי לה מאד לפרסם באתר שלי ?
אשמח לכל מידע בנושא. תודה אורית
 

gesus

New member
תכיני פרזנטציה של טראפיק לאתר

הכי טוב זה לקבוע פגישה עם אנשי השיווק של אותה חברה ולהציג בפניהם פרזנטציה של טראפיק ופילוח כמה שיותר מדויק של הגולשים באתר שלך. חשוב לדבר במספר ולהראות גראפים, זה נקלט הכי מהר ומעביר את המסר.
 
יש לך יופי של אתר !

שלום אורית, נכנסתי לאתר ומאד מאד אהבתי. לבן, ברור, קריא.. נוח וכיף לשוטט ולהתעדכן ! אכן צריך להכין מצגת של תנועה ופילוח. כמות כניסות ביום/חודש, דפים נצפים, כמה יוניק-יוזרס (משתמשי קצה) ממוצע לחיצות על באנרים שלך (אם יש) אם יש הרשמה לאתר לציין את הפילח הדמוגרפי (מין, גיל, השכלה, הכנסה) נתונים על כמות תגובות (ככל שיש יותר כתיבה של גולשים באתר זה מראה על מעורבות גבוהה של גולשים ועל משך זמן ארוך יותר לצפיה פר דף) אין לך מה לחשוש מפרסום באנרים של בעלי מקצוע, אם הם מופיעים כמו גוגל בקוביה "מודעות" - זה ממש לגיטימי שהם יהיו שם, וגם משתלם להם ולך. להם - כי הקהל שלך רלוונטי לפרנסה שלהם.. ושווה להם לשלם כידי להופיע. ולך כי זה לתת שרות טוב לגולשים שלך.. למה לך לחפש מפרסמים פחות רלוונטים ? (בנק משכנתאות, או מוסד רפואי.. ) הם לרוב מרכזים את התקציב בידי חברות מדיה. אם כבר פני לחברות המדיה שידעו שאת קיימת (עם הנתונים שהזכרתי) המלצה שלי - תאפשרי לעסקי החתונות לפרסם אצלך. האתר מפולח ב 100% לצרכים שלהם - זה שווה לך הרבה כסף.
 
למעלה