ירדנה היפה. אני עדיין מחכה.

אבי351

New member
אם היית שמה לב היית רואה למעלה את הבוקר טוב

שכולם כאן אוהבים.ומה זה עניינך היכן קרן מבלה ומה היא עושה פשוט חוצפה מצידך ואני הייתי חוסם את חברותך כאן במיידי.יותר אני לא מתכוון להתייחס לדבר שקשור אליך כאן בפורום ולאחל לך חיים מאושרים וטובים וללא כעסים ומרירות כל הזמן
 
אבי, אצלי הדף נפתח בהודעה מאתמול לירדנה.

הודעתך משום מה נדחקה קצת למטה,לכן לא ראיתי.שום כוונת זדון לא הייתה מצידי. ומאחר ואנו נפרדים היום,אני חושבת שקרן וירדנה לא זקוקות להסברים שלך או לתמיכה שלך. רק אתה וליאת הגבתם במחיאות כפיים כאילו מנצחים פה באיזה תחרות,סליחה ששכחתי אותך אריאל. אתה רגל פה ורגל שם(בין השותקים ובין המקטרגים.

הסברתי לקרן את מה שכתבתי. לא כתבתי מתוך עויינות. להפך.שתראה לך במסרים. ובכלל, מי שכותב באינטרנט ,במדיה בכלל, מסיר את הפרטיות שלו אחרת היה כותב ביומן פרטי,או דף פרטי עם רשות קריאה רק לחברים טובים מאד. איני מוצאת שום רע במה שאמרתי לקרן.ושתעיד היא כשירגעו הרוחות כאן. בכלל,לא פעם שאלתי את קרן למתכונים....זה לא עוינות,ונראה לי שאם קרן פרסמה,הרי שאולי היה בכוונתה לשתף אחרים שיהנו גם הם?
ודי. אני עייפה. עיפה עיפה מכולכם. זה הזמן לחסימה קרן. תמסרי לירדנה שאני עדיין מחכה בשקט.בעיקר על הגב הדואב.

סוף
 
הגבתי לך היום בגלל ההערה האחרונה

הייתי מגיב ככה לכל איש ולא משנה מה מידת הקרבה שלי אליו .
בין המקטרגים והשותקים? כשיש לי מה להגיד תאמיני לי שאגיד - וב100% מהמקרים כאן זה לטובת הכלל ולא שינוי והצמדות איפה יותר נוח .

בעניין אחר לכל המאוחר בשבת ייחשף רוב הפרויקט של הלילה הראשון- כאן בפורום
 
יוספה

אמרתי לך שאני די רגילה לסגנון העוקצני שלך, ולרוב משתדלת להתעלם ממנו- לא הפעם.
הפעם רוצה להגיב, בכללי, גם על מה שראיתי בשרשורים לא נעימים הקודמים... ולהגיד לך שכולנו עוברים מכאובים ודרמות בחיים... לכולנו יש חיים, בעיות, אבידות... זה ממש לא מקנה לנו זכות, וגם לא לך, להתבטא כך כלפי אנשים ובטח לא כלפי ירדנה... בכל מקרה, יש כתובות אחרות, ודרכים אחרות להתמודד עם כאב ותסכולים- אני לא צריכה לספר לך...
לירדנה יש לה חיים, אמיתיים, מעבר לפורום, את יודעת... אז הציפיות שלך, כפי שאני רואה ממה שאת כותבת כאן, לא נכונות , מוגזמות וכך גם האכזבות.
בכלל, אני מציעה לך, במקום לפרש כל תגובה שלנו כקטילה וכדומה, לנסות הפעם באמת התבוננות עצמית אמיצה ואמיתית בהקשר התקשורת שלך עם האנשים פה, להתבטא בכבוד, בלי דרמות, בלי התמסכנויות... ותראי שאנשים יגיבו יותר. אני מדברת פה רק בשם עצמי, אבל משערת שהרבה אנשים שותקים בד"כ בוויכוחים כאן מסיבות דומות לשלי- כי לא רוצים לתת יד להארכת והעמקת שרשורים כאלה, שהם לא בדיוק דיונים מכבדים ומכובדים, אלא יותר התחשבנויות וירידות אישיות מיותרות... וגם באיזשהו מקום, מוותרים מראש כי יש רושם/תחושה שלא משנה מה נגיב, את תהיי בשלך. אז לא חבל על האנרגיות? ועל האווירה?
אני עכשיו מגיבה בהודעה הזאת כמקרה בודד, לא מתכוונת להיגרר לפינג-פונג אינסופי בנושא הזה. גם לא קוראת ולא עונה למסרים.
זהו. מקווה שהובנתי נכון.
שיהיה המשך יום טוב!
 
חאלס פורום יקר. לא תגררו אותי לדיונים ואח"כ

תכתבו שאני אשמה. תאשימו אותי באי השקט שבפורום. תראו כמה מכם כתבו היום.אני השתדלתי להתעלם-לא לענות. מחקתי את היוזרניים שלי אך חזרתי רק כדי לאמר שלום.
 

אמנוןB

New member
לא יפה מצידך לדבר כך על ירדנה היקרה,נא להתנהג

בהתאם כדברי "האח הגדול", אמנון
 
למעלה