יצפאן ופרנקופוביה

maorsh3

New member
יצפאן ופרנקופוביה

מספיק כבר, אי אפשר להבליג יותר. אתם יכולים לחשוב מה שאתם רוצים על הצרפתים, אולם אין שום הצדקה לכך שבדרן משמיע הערות גזעניות ופרנקופוביות כל ערב בתכניתו המשודרת בערוץ ציבורי. יצפאן אינו משתמש בהערות גזעניות לשם סאטירה כנגד הערות אלו אלא מאמץ אותם כעמדות המזוהות איתו. האם היינו מרשים שבדרן צרפתי יתבטא כך נגד יהודים? אני קורא להוריד את יצפאן מהמסך או לחייב אותו להפסיק זאת. אין לי שום דבר נגדו, לרוב הוא גם מצחיק אותי, אבל הקטע הזה בלתי-נסבל. למען הסר ספק, אני לא צרפתי. מאור.
 

dana6665

New member
וואלה, ואני קוראת לך לטוס מכאן.

למה לעזאזל את בא לפורום של יצפאן, איפה שאתה יודע (אלא אם אתה באמת אדיוט) שיש אנשים שאוהבים אותו, ואומר שצריך להוריד אותו מהמסך?
 

dana6665

New member
יודע מה? אולי כדאי שאני אתן תגובה

קצת יותר עניינית.. אתה באמת צודק, גם אני חושבת ש"מספיק כבר, אי אפשר להבליג יותר", ולכן יצפאן ימשיך להגיד את כל מה שהוא אומר, כי כמו שאמרת, אי אפשר להבליג יותר. אנחנו לא חושבים על הצרפתים סתם דברים מותק, אנחנו חושבים דברים שיש להם ביסוס במציאות, מה לעשות. הצרפתים הם חרא של עם, ככה זה. אל תתכחש לזה, אני בטוחה שגם אתה חושב כמוני, וכמו אלי.. וכמו כולם. אני דווקא חושבת שהגזענות המזעזעת שלהם דווקא כן מצדיקה את מה שיצפאן אומר עליהם. ויודע עוד משהו? חבל שהדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות זה להשמיע הערות "גזעניות" (עאלק) כלפיהם, כי אם היה אפשר היינו עושים דווקא יותר מזה. גם אם יצפאן לא משתמש בהערות ה"גזעניות" האלו לשם סאטירה, הוא משתמש בהן כי הוא מרשה לעצמו להביע דעה ועמדה בתוכנית שלו, וטוב שכך יקירי. אחרת, איך היו נראים המערכונים שלו? מה הוא היה יכול להגיד במערכונים? כלום. בקשר לשאלה הכ"כ חכמה שלך - "האם היינו מרשים שבדרן צרפתי יתבטא כך נגד יהודים?".. הרשה לי לצחקק. יודע מה? הרשה לי להקרע מצחוק. לא, לא היינו מרשים שבדרן צרפתי יתבטא ככה נגד יהודים, אנחנו יכולים לעשות משהו בעניין? - לא. ואני אגיד לך אפילו יותר מזה, אפילו הנשיא הנכבד שלהם מתבטא בדרך נ-ו-ר-א גזענית ואנטישמית, אבל- אנחנו לא מרשים. נכון? לא מרשים אז עכשיו ז'אק שיראק יפסיק. חחחח.. אתה חי בסרט. כדאי שתתחיל לראות את המציאות כמו שהיא. אני תמיד אוהבת את האנשים הכ"כ טהורים שבאים להגן על העולם, בלי להתבסס על המציאות. למען הסר ספק, אני לא שונאת צרפתים. נהפוך הוא.. אני רק רוצה שהם ימותו. והרשו לי לסיים בבדיחה נחמדה של יצפאן מתחילת העונה הרביעית: "מה ההבדל בין כלבלב קטן לז'אק שיראק? ההבדל הוא, שלראות כלבלב קטן נדרס, זה נורא עצוב.." :) וזה נכון.
 

gokussj2

New member
למדת מילה חדשה ורצית לעשות בה שימוש

זה כל העניין...
 
למעלה