יציבות ה-1043 של TP-LINK

cheif

Member
מנהל
יציבות ה-1043 של TP-LINK

ה-1043 של TP-LINK עובד אצלי תחת DD_WRT כבר 36 יום בחיבור HOT של 100M.
 

gabiss

New member
גם לי הוא היה יציב כמו סלע עם DDWRT אבל

לא עם הקושחת יצרן שמה היו לי הבעיות הידועות שיש בחלק לא מבוטל מהדגם הזה...
הסיבה היחידה שלא נשארתי עם הקושחת צד השלישי היא חוסר התמיכה בכונן חיצוני עם מערכת קבצים NTFS שהופך אותו ללא רלוונטי בשבילי.
אני רוצה לציין לטובה את התמיכה הטובה של בנדא שלא שיחקו משחקים ולקח להם בדיוק 10 שניות להגיד לי שיש בעיה בחלק מהנתבים בדגם הזה ושאחזור ל KSP לקחת אחד חדש.
מקווה שאקבל אחד ללא בעיות.
 

azaria

New member
מצטרף לשבחים לבנדא, היבואן. אחלה שירות

גם לי לקח כמה שניות ספורות בטלפון לקבל אישור שאכן יש בעיה בחלק מן הנתבים מהסדרה הזו - ולקבל אישור לגשת לKSP ופשוט לקבל חדש במקום התקול שלי.
גם בחדש היתה הבעיה ושוב, טלפון קצר והחלפה בלי בעיות.
הפעם אני עם הנתב השלישי, ובנתיים טפו טפו טפו, אין בעיות. אני בכוונה עדיין תחת הקושחה המקורית כמו שהנתב הגיע. אבל אחרי כחודש חודשיים נקיים אני מתכוון לעבור לDDWRT או דומיו כדי לאפשר רשת חופשית לאורחים תוך הפרדה טוטאלית מהרשת הבייתית המאובטחת, ועם הגבלת רוחב פס, משך החיבור, וכל מיני דברים כאלה בכדי לאפשר לאורחים לגלוש קצת ולקבל מיילים, אבל בלי לספק אינטרנט חופשי לכל השכנים.

בקיצור - לראשונה נתקלתי ביבואן חביב, רציני, אמין, עומד מאחורי מילתו, מוכוון שביעות רצון אמיתית של הלקוח ולא סתם כסיסמא או כיסוי מלאכותי מעל התמקדות בשורה התחתונה בלבד.

כל הכבוד בנדא!
 
אשמח לקבל קישור להסברים איך להתקין את זה

כי ההוראות באתר שלהם גרמו לי ללכת לאיבוד...
 

azaria

New member
יש קושחה ראשונית לצריבה, ואז מעדכנים אונליין

כי הקושחה לצריבה היא יחסית ישנה.
את כלהחידושים והשיכלולים (ותיקוני באגים וחורי אבטחה) מקבלים על ידי עידכון לגרסאות מתקדמות יותר. אבל הן בנויות כך שאפשר לצרוב אותן רק על גבי התקנה קיימת של DD-WRT
 
למעלה