יצחק קאול הוא ראש עיריית רמה"ש !

יצחק קאול הוא ראש עיריית רמה"ש !

מאיר דורון הודיע כי הוא נוטה לתמוך בו , ובכך כנראה אפסו סיכוייו של רוכברגר להבחר.
 
נראה מוזר מאד

אחרי מלחמת ההכפשות בין שני הצדדים, דורון וקאול, תמיכה של דורון בקאול אחרי פחות משבוע מהפסדו של דורון? ובניגוד לאווירה ששררה במטה דורון עד יום הבחירות עצמו? אם זה נכון, מעניין מה הבטיח קאול לדורון חוץ מסגנות ראשות העירייה.
 
קיבלתי אימות לשמועה ממקור אמין

בעיניי, מדובר על פגיעה קשה בדמוקרטיה המקומית. אפשר להבין שדורון לא רוצה להיות באופוזיציה עוד 5 שנים, מנותק מהכוח וההשפעה, ועדיין הריצה ישר לזרועות היריב שרק לפני כשבועיים היה האוייב, מעוררת תחושה לא נעימה. לו היו מצביעי דורון רוצים את קאול, הם היו מצביעים לו כבר בסיבוב הראשון.
 
זו לא שמועה

את ההתרחשויות במטה היה אפשר לשמוע בכל המושבה , ומאחר שלכל אחד במושבה יש שכן/דוד/מכר שפעיל במטות, כולם ידעו על כך תוך זמן קצר מאוד. לצערי קאול יבחר, והמושבה תהפוך לעיר כושלת.
 
הצבע לרוכברגר

העניין אינו אבוד מראש, ועד לנעילת הקלפיות ביום שלישי יש סיכוי לשנות את המצב! ההסכם בין קאול לדורון מאפשר ככל הנראה רוטציה בין שניהם, ואפשר לשער שב-2006, לקראת הבחירות לכנסת הבאות, יעזוב קאול את רמת השרון לטובת התמודדות במפלגת שינוי על תפקיד ח"כ, ומאיר דורון ימונה תחתיו, למרות שרוב מוחלט של הבוחרים לא תמך בו, ולמרות שבוחרי קאול מצפים בוודאי שהוא יכהן קדנציה שלמה, ובוחרי דורון לא מבינים את הריצה לזרועות קאול. אפשר עדיין למנוע זאת. הצביעו לרוכברגר ביום שלישי!
 
הדמוקרט האמיתי הוא יצחק קאול

בדיוק ההיפך הוא הנכון - בכל בחירות נוצרות קואליציות גם בין יריבים לשעבר ואני מזכיר לך אם שכחת את הקואליציה בין שמיר לפרס בממשלת האחדות שבטח שנאו אחד את השני הרבה יותר מיצחק קאול ומאיר דורון. ההתחברות בין שניהם היא דמוקרטית ואני מקווה שגם מנצחת
 

joni4u

New member
רוכברגר הוא עבריין קטן

בגלל זה הוא מנצח במורשה ויש לו שם תמיכה כמעט מלאה! הוא שיחד שם אנשים וחילק כספים חופשי, ואלו שלא רצו לקחת פשוט קיבלו איומים בכל מיני דרכים. אין לי מושג איך הוא הצליח להשתרבב פנימה אבל אין לו ניסיון ולא שום דבר שקשור לידע בניהול עיר ולדת מה טוב לה. אני מכיר את רוכברגר רק דרך כתבות שהיו מידי פעם במקומונים על זה שהוא מציק או עושה בלאגן או סתם יוצא נגד ראשי העיר. הוא אלוף בלעשות רעש ובלאגן . תעשו טובה ולעצמכם ולרמת השרון ואל תצביעו לרוכברגר הוא אחד שאין לו מושג בלנהל עיר והוא הגיעה לאן שהגיעה עד עכשיו רק בגלל שהיה לו משרד פרסום טוב ויועץ בחירות בעל ניסיון שפשוט עשה לו קמפיין טוב....חוץ מהקמפיין אין שום דבר מאחורי האיש ושנות חיו חוץ כמובן מלארגן שביתות במשק בתור עובד ההסתדרות וחבר קרוב של עמיר פרץ! היזהרו וצאו ביום שלישי להצביע לכאלה עם קבלות!!!!!!!!!!!!! והרבה
 
למעלה