יצא פרק 104

burhtk1

New member
פרק משעמם ../images/Emo58.gif

זה רק אני או שהם באמת רוצים להיתפטר כמה שיותר מהר מהבאונטים? ובשביל זה הם אפילו מנמיכים את הכוחות שלהם למינימום. \: כאילו, הפעם אפילו מכה קפואה משנקאי אחת השמידה את הבובה. טוב, נו. שבוע הבא סוף סוף נראה את הקרב ה"כנראה אחרון" (?)
 

Goggle Girl

New member
האמת זה מאוד הגיוני ../images/Emo58.gif

כי הם לוקחים יכולות של קפטנים שעובדות הכי טוב נגד יכולת של דול וגורמים להם להילחם. המתכת נשברה בגלל הקרח. סוי פונג שאבה את הרעל והייתה לוחמת פנים מול פנים טובה יותר. מאיורי הרעיל את באורה ולכן לא משנה שהוא שאב את זה, זה פעל עליו עדיין מבפנים. כן, הם רוצים להיפטר מהם, אבל מצד שני הם עושים את זה יחסית בסטייל. אתה באמת רוצה עכשיו קרבות של חמישה פרקים לפחות כל קרב? זה לא יעבוד. כואב לי אבל שלא נגעו שוב בקטע של קוגה עם איצ'יגו. כאילו, אני יודעת שהם תוקעים סתם קטעים... אבל לפחות תיגעו בהם שוב XD
 

Goggle Girl

New member
פרק נחמד ../images/Emo58.gif

קצת זמן מסך לשתי דמויות שיש מקום ללמוד עליהן יותר. מערכת היחסים בין קוגה ודאראקו מדהימה לפי דעתי. היא והדול של יושינו ז"ל בינתיים היו היחידות של הראו סימני בגידה כלפי הבאונט בהזדמנות הראשונה שהייתה להן. נפתרה סוף סוף התעלומה של "איך למען השם איצ'יגו שלף את החרב הראשונה שלו כשהיא הייתה בגובה שלו והנדן שלו היה על הגב!" XD הנדן פשוט נעלם ונוצר מחדש אחרי שהחרב יצאה. הידד לבאנקאי של היטסו~ האמת היא שהבאנקאי של היטסו ושל איצ'י לא שונים כל כך, וגם של היטסו האמת לא כל כך עצום וגדול (אולי כי הוא כל כך מוכשר והגיע לזה לפני שכולם טחנו לו ש"באנקאי = גדול" או שפשוט יש לו יותר שליטה בנושא), וגם הוא לוקח את הנשמה של הזאנפאקוטו ומלביש אותה על הגוף של השיניגאמי (רק ששל איצ'י מאגניב יותר). מה עוד ניראה שבדומה לאיצ'י גם הוא לא שולט לחלוטין בבאנקאי כי הדברים האלה על הגב שלו מתנפצים משמע - מגבלת זמן. פרק הבא ניראה טוב~ וזה מדהים איך קון יכול לגרום שלא יהיה לי אכפת משיניגאמיז קאפ. אולי בגלל זה שמו את יומיקאקו בפריוויו XD לפצות על זה
 

JeeChan

New member
WTF הלך שם @_@ ../images/Emo58.gif

למה הציור של הראשים נראה כמו משולש עם עיגול @_@ היו קטעים לשמחתי בקרב שהציור היה טוב ^^. עוד באונטו הלך >: ועוד דמות שאהבתי ;_; כשהדול שלו השתנתה לגרזן, מאוד אהבתי את זה :)
 

IchimaruGin

New member
משתמש חדש-ישן

תגידו, אני היחיד ששנא את הפרק הזה? לא כי הוא לא היה טוב אלא כי צריך להאשים אותו (את הפרק) ברצח אופי של היטסוגאיה. הרי בדיוק לפני שהבאונטו מת, שיחה קצרה בינו לבין היטסו: היטסוגאיה:" לאן התכוונת ללכת?" באונטו: "לעתיד בלי מלחמה" פאק, אני היחיד שחושב שהציגו פה את היטסוגאיה כנמהר ופזיז? כ"עושה קודם וחושב אחר כך"?. זאת אומרת, כל הכבוד על הניצחון, קוגה אוייב שקשה להביס, אבל אין גאווה בניצחון הזה. דווקא אותו היה צריך להשאיר בחיים, הוא יכול היה להיות בן ברית מצויין, הוא בעצמו הבין כמה מסוכן ג'ין. בקיצור:
פילרים מטומטים, הורסים ככה את הדמות האהובה עליי.
 

Goggle Girl

New member
../images/Emo58.gif ממש ממש לא

אתה בתור קורא, בתור מישהו שיודע את כל העלילה יודע שזו הייתה טעות להרוג את קוגה. היטגוסגאיה לא יודע את זה. רק אחרי שהוא הרג את קוגה קוגה אמר את מה שאמר, וגם אז אפשר לפרש את זה בתור משהו נגד סול סוסאייטי שכאילו בגלל שלא תהיה סול סוסאייטי לא יהיה טעם למלחמות מעין אלה. היטסוגאיה אמר בעצמו שקוגה למעשה חיכה לו - הביס את הפקודים שלו ואז חיכה שמה עדיין (עכשיו _זה_ טמטום מצד הפילרים, כן, אבל לא על זה הדיון כאן). ברגע שהיטסוגאיה והוא נפגשו לא הייתה אפשרות אחרת מאשר להילחם וזה מה שהם עשו. לשאול שאלות קודם? הם היו הרבה, הרבה מעבר לזה. זו חזרה על מה שקרה כשאיצ'יגו וכולם באו להציל את רוקיה. רוב האנשים ידעו שההוצאה להורג לא בסדר, ולכל הפחות רצו להציל את רוקיה בעצמם, אבל עדיין נלחמו בהם כי אלה הכללים של סול סוסאייטי. ריוקה בא, עם אי אילו כוונות, טובות, לא טובות, אבל בגלל שהוא ריוקה חייבים להילחם בו. כשזה הגיע לרמה שקפטן נלחם בו זה יגמר במוות של לפחות אחד מהם, וגם קוגה לא בדיוק ניראה לי שש לשתף פעולה אחרת למה לו להילחם בהם כשהוא יכל להגיד שהוא רוצה לשתף פעולה? (עוד פאק של הפילרים כנראה, אבל אם נגיד את זה על הכל נתאבד איפהשהו בדרך לעלילה של המנגה)
 

S.Riddle

New member
...can't...take...anymore...fillers

*מתחילה לקלל במגוון שפות וניבים את הכותבים של נארוטו, שבטוח היה להם קשר לזה*
 

Goggle Girl

New member
אני אסתכן ואשאל מה היה _כל_כך_

נורא בפרק הזה בצורה ספציפית וכמה שאפשר נטולת ספויילרים למנגה ^^;
 
למעלה