לא, אבל בנתיים עוד חלופה..יצא למישהו לראות את הקווים החדשים בנתצ איילון
?
277 התחיל לפעול היום ו375 שכבר פועל משבוע שעבר...
מזמן אגד לא נראו בבאר יעקב.לא, אבל בנתיים עוד חלופה..
והפעם מבאר יעקב..
באר יעקב, קו 174 - חלופה חדשה מבאר יעקב לתל אביב דרך כביש 431 ואיילון צפון 03/09/2013
החל מיום ראשון 8.9.13, תופעל בימים ראשון עד חמישי בשעה 7:10 חלופה חדשה לקו 174 מבאר יעקב לתל אביב (מסוף רדינג), דרך כביש 431 ואיילון צפון (עד מחלף חיל השריון) על פי הפרוט הבא:
מסלול החלופה: יציאה מבית חולים "שמואל הרופא" לרחוב הבנים, שמאלה לרחוב דיזנגוף, המשך ישר לרחוב איילה, ימינה לרחוב ז'בוטינסקי, שמאלה (בכיכר) לרחוב הירדן, ימינה (בכיכר) לטיילת חתני פרס ישראל, סיבוב פרסה בכיכר השנייה וחזרה ברחוב טיילת חתני פרס ישראל, ימינה לרחוב נעמי שמר, שמאלה לרחוב אליהו, ימינה לרחוב הרב קוק, שמאלה לרחוב קרן היסוד, ישר לרחוב שא נס, ימינה לשדרות יצחק רבין, ימינה לשדרות האלונים, שמאלה לשדרות הרב שמואל שפירא, שמאלה (ברמזור) לכביש 4313, ימינה לכביש 431, המשך לכביש 20/ איילון צפון (בנתיב התחבורה הציבורית החדש), יציאה במחלף חיל השריון לצומת הולץ והמשך על פי מסלול קו 174 הרגיל עד מסוף רדינג.
תחנות איסוף בבאר יעקב: בית חולים "שמואל הרופא", הבנים/ דיזנגוף, האיילה – מל"מ, האיילה - מרכז מסחרי/ שחף, טיילת חתני פרס ישראל/ אהוד מנור (אחרי סיבוב הפרסה בכיכר), אליהו/ סביון, הרב קוק/ יהודה, קרן היסוד/ עוזיאל, שא נס - ישיבת באר יעקב, שא נס - מועצה מקומית/ שדרות יצחק רבין.
תחנות ההורדה בתל אביב: כל תחנות קו 174 מצומת הולץ ועד מסוף רדינג.
מזמן אגד לא נראו בבאר יעקב.
חדשות מעניינות ביותר.
אני חושב שיש מקום לחלופות נוספות לקו 174 באופן כללי שיסע דרך איילון, אבל מספור אחר בהחלט יעזור. לקווים בין רחובות-נס ציונה,ראשל"צ לת"א יש פשוט יותר מידי חלופות, כמעט לכל הקווים... זה דיי מתסכל להבין מי יוצא מאיפה ומתי.
הייתי היום בנסיעה הראשונה של 277.יצא למישהו לראות את הקווים החדשים בנתצ איילון
?
277 התחיל לפעול היום ו375 שכבר פועל משבוע שעבר...
זה זמן נסיעה לא רע ביחס לנסיעה ב222.הייתי היום בנסיעה הראשונה של 277.
היו סך הכל 11-12 נוסעים אחרי מחלף הראשונים. משום מה הייתה בקו מכונה עירונית, מה שכמובן גרם להזדחלות קצת מיותרת. הנסיעה בנת"צ הייתה די חלקה, פרט לכמה נהגי מוניות סוררים (אבל לא ישבתי קדימה אז יכול להיות שהיו כמה שפספסתי). הנת"צ נגמר בערך בצומת חולון ומשם האוטובוס מזדחל ביחד עם הרכבים הפרטיים במשך כמה מאות מטרים עד הירידה מנתיבי איילון בקיבוץ גלויות.
האוטובוס יצא מרחובות ב-7:00 ועצר בתחנה הראשונה בתל אביב בערך ב-7:45.
שוב הייתי ב-277 היום.זה זמן נסיעה לא רע ביחס לנסיעה ב222.
כמות הנוסעים היא משהו שישתנה כלל שאנשים יחשפו לקו החדש. אין סיבה שאנשים ימלאו את 222 כש277 פועל במקביל כשיעדן הוא אותו היעד. זה גם יוריד מהעומס של 222.
כמה שבועות והקווים האלו (קווי הנת"צ) יתחילו להתמלא.
במידה ותסע גם בימים הקרובים ותראה גם קווים אחרים בנת"צ, אשמח לשמוע דיווחים על מספר האוטובוסים שראית, אילו קווים ואם הצלחת לזהות אם האוטובוסים מלאים, חצי, רבע או ריקים.
תודה על המידע, המשך לעדכן...שוב הייתי ב-277 היום.
הפעם היה אוטובוס בינעירוני, אבל לא היה שיפור בזמן הנסיעה (אבל היה הרבה פחות רעש מן הסתם). הפעם ישבתי קדימה וראיתי למה: הקטע שבו האוטובוס נוסע ב-431 די עמוס וקשה לאוטובוס לצבור מהירות. בנת"צ הנהג כנראה חשש לנסוע ב-90 קמ"ש ליד מכוניות כמעט עומדות. למרבה הפלא היה רק מקרה אחד של אופנוע קטן שהחליט להזדחל על הנת"צ, אבל זה היה רק לקראת סוף הנסיעה. חוץ מזה- לא ראיתי אפילו מכונית אחת שנסעה על הנת"צ, ממש אירופה.
לדעתי זמן הנסיעה עוד יכול לרדת מעט- הפעם הנהג לא ממש הכיר את המסלול (הוא כמעט עלה על כביש 4 במקום על 431), עצר כמעט בכל תחנה כדי לצעוק לאנשים שהוא נוסע לתל אביב וכמה פעמים גם ניהל דיונים עם אנשים שלא בטוחים איפה זה רחוב המסגר ואיפה מסוף 2000.
לגבי ההבדל בין זמני הנסיעה בין 277 לבין 222- לדעתי אם 277 היה נוסע בדיוק כמו 222 אבל לא עוצר בתחנות במרכז ראשל"צ, זמן הנסיעה היה כמעט זהה למצב היום.
לא שיפור משמעותי, אם בכלל.תודה על המידע, המשך לעדכן...
אכן במידה ו277 היה נוסע דרך ראשל"צ אך ללא תחנות, זמן הנסיעה היה דומה למדיי. למרות זאת, נסיעה דרך 431 והנת"צ באיילון כשאנשים יותר יתרגלו לכך והאוטובוסים יסעו מהר יותר - יהיה מהיר יותר. גם אי הידיעה של אנשים על הקו והנהג שניהל דו שיח עם הנוסעים על מנת שיבחרו לנסוע איתו - מאריכים כעת את זמן הנסיעה.
דר"א, כמה נוסעים היו בנסיעה היום?
היום נסעתי סמוך לנת"צ בערך בשעה 8:15יצא למישהו לראות את הקווים החדשים בנתצ איילון
?
277 התחיל לפעול היום ו375 שכבר פועל משבוע שעבר...
גם אוטובוסים שאינם בשירות זה דבר מבורך.היום נסעתי סמוך לנת"צ בערך בשעה 8:15
מפעם לפעם נראו רכבים פרטיים שנסעו בו, אבל הם היו בודדים.
האוטובוס היחיד שראיתי והיה כנראה בשירות , היה בינעירוני, אם אני לא טועה של מטרופולין, כנראה 345 (או משהו דומה). בשלב כלשהו היה קטע משעשע שבו מכונית פרטית שנסעה לפניו עיכבה אותו, ונהג האוטובוס נתן צפירה עצבנית, שלאחריה נהג הרכב הפרטי ברח בבהלה ימינה לנתיבים הרגילים.
אם אני לא טועה עבר עוד אוטובוס (אולי אפילו 2) של אגד, ללא מספר, ולא בשירות.
319 מאשדוד מתחיל לפעול מחרגם אוטובוסים שאינם בשירות זה דבר מבורך.
אוטובוסים רבים, במיוחד של אגד יוצאים מהחניון בחולון למקומות שונים בגוש דן לשם תחילת מסלול. קיצור זמן הנסיעה של אותם אוטובוסים הוא מבורך.
לגבי אוטובוסים בשירות, צריכים להתחיל לפעול קווים נוספים מאשדוד, אשקלון, יבנה וגן יבנה.
בנתיים הופעלו 3 קווים חדשים: 345 מקרית מלאכי (פעיל כל היום בשני הכיוונים), 277 אגד מרחובות לת"א - 4 פעמים בבוקר בלבד וחלופה של 174 מבאר יעקב לת"א - נסיעה אחת ביום.
בתדירות של כל 20 דקות מ6:10 עד 8:50 - בהחלט319 מאשדוד מתחיל לפעול מחר
150,000 אנשים עומדים בפקק ובחצי שעה עוברהיום נסעתי סמוך לנת"צ בערך בשעה 8:15
מפעם לפעם נראו רכבים פרטיים שנסעו בו, אבל הם היו בודדים.
האוטובוס היחיד שראיתי והיה כנראה בשירות , היה בינעירוני, אם אני לא טועה של מטרופולין, כנראה 345 (או משהו דומה). בשלב כלשהו היה קטע משעשע שבו מכונית פרטית שנסעה לפניו עיכבה אותו, ונהג האוטובוס נתן צפירה עצבנית, שלאחריה נהג הרכב הפרטי ברח בבהלה ימינה לנתיבים הרגילים.
אם אני לא טועה עבר עוד אוטובוס (אולי אפילו 2) של אגד, ללא מספר, ולא בשירות.
אם הם לא רוצים לעמוד בפקק150,000 אנשים עומדים בפקק ובחצי שעה עובר
אוטובוס בודד בנת"צ...
באותו זמן בדיוק עשרות אוטובוסים אחרים, בצירי תנועה אחרים, תקועים בפקקים עם רכבים רגילים משום ששם אין נת"צ.
לתפארת מדינת ישראל...
אז אתה בכלל מאמין שלא צריכים להיות כבישיםאם הם לא רוצים לעמוד בפקק
שיסעו בתחבורה ציבורית.
גם אם היה עובר רק אוטובוס בודד בשעה, זה עדיף על חוסר בנת"צ.
אבל כמו שכבר נאמר, בימים הקרובים מיועדים להיפתח עוד קווי אוטובוס שינצלו את הנת"צ הזה
לא אמרתי את זהאז אתה בכלל מאמין שלא צריכים להיות כבישים
רק נת"צים בלעדיים לתחבורה ציבורית לא קיימת.
ומבחינתך שמי שרוצה להגיע לתל אביב ישכור חמור וילך דרך הים...
לא אמרתי את זה
אבל כן אני אומר שכל כביש שיש בו 3 נתיבים ומעלה, צריך להיות מוקצה לפחות נתיב אחד לתחבורה ציבורית.
וכבישים שיש בהם 2 נתיבים, צריכים לשקול הקצאת נתיב לתחבורה ציבורית בשעות העומס. בשילוב רכבים שמסיעים 3 נוסעים ומעלה בנתיב הזה.
ואם אתה מעדיף לשכור חמור, אז יש לי כמה חמורים לבנים באסם. ואפילו אני מוכן להשכיר כמה פילים לבנים.
רק 173 לבדו פועל בתדירות של כל 10-12-15 דקות150,000 אנשים עומדים בפקק ובחצי שעה עובר
אוטובוס בודד בנת"צ...
באותו זמן בדיוק עשרות אוטובוסים אחרים, בצירי תנועה אחרים, תקועים בפקקים עם רכבים רגילים משום ששם אין נת"צ.
לתפארת מדינת ישראל...
חברים שנוסעים בכביש כל יום טרם ראו את 173 בנתרק 173 לבדו פועל בתדירות של כל 10-12-15 דקות
בשעות הבוקר. עד השעה 7:00 הנסיעות שיוצאות ממרכזית ראשל"צ פועלות בתדיקות של כל 10 דקות (ועד שהוא מגיע למחלף משה דיין לוקח לו זמן...)
אח"כ התדירות היא פעם ב12 דקות עד השעה 8:00 (שוב 8 בבוקר זה זמן היציאה ממרכזית ראשל"צ).
רק אחרי 8 התדירות יורדת לכל רבע שעה.
אז איך כל חצי שעה עובר אוטובוס? פשוט מאד. התקשורת בוחרת לצלם מגשר משה דיין לכיוון דרומה ומשם מגיעים הכי פחות אוטובוסים. אז פלא שאומרים שפעם בחצי שעה עובר שם אוטובוס?
ועוד לא דיברתי על קו 140 שגם לו יש תדירות ממש לא רעה עד 7:30 בבוקר.
וכמובן הקווים האחרים שקיימים ומשתמשים בנת"צ בין אם וותיקים ובין אם חדשים.
אז מאד קשה לי לקבל את זה שפעם בחצי שעה עובר שם אוטובוס - זה פשוט לא הגיוני. אולי בקטע שבין חולות למשה דיין כן - אבל בהמשך ממש לא והפקק הרי גם ככה מתחיל ממשה דיין ולא מחולות.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.