Doctor Shinobi
New member
יצא לכם שאיבדתם את המוטיבציה כשבניתם משחק?
זה נוראי,זה פשוט כל הזמן קורה לי. כימעט כל משחק שאני בונה אני ממש מתרגש בהתחלה ועובד קשה ומתישהוא אני מאבד מוטיבציה :\. לדוגמה יש משחק עכשיו תלת מימדי שאני עובד עליו,וכבר יצא שעבדתי לילות שלמים על לתכנת אותו ובחודש האחרון ממש אין לי כח לעבוד עליו. אני לא מתכוון לוותר עליו,כי השקעתי יותר מדי וכי אני ממש רוצה לסיים אותו,אבל פשוט אין לי מוטיבציה לעבוד עליו >< קרה לכם? איך מסתדרים עם זה?
זה נוראי,זה פשוט כל הזמן קורה לי. כימעט כל משחק שאני בונה אני ממש מתרגש בהתחלה ועובד קשה ומתישהוא אני מאבד מוטיבציה :\. לדוגמה יש משחק עכשיו תלת מימדי שאני עובד עליו,וכבר יצא שעבדתי לילות שלמים על לתכנת אותו ובחודש האחרון ממש אין לי כח לעבוד עליו. אני לא מתכוון לוותר עליו,כי השקעתי יותר מדי וכי אני ממש רוצה לסיים אותו,אבל פשוט אין לי מוטיבציה לעבוד עליו >< קרה לכם? איך מסתדרים עם זה?