יצא לי לראות קצת את השידור מהמעבורת והיה שם קטע בו הם צופים על ס"ר מתחתיהם (לא הצלחתי לזהות היכן זה), איזו נקודת מבט מהממת על מזג האוויר! אכן, טובים חייו של האסטרונאוט... איל