יצא לי לראות קצת את השידור מהמעבורת

איל פורת

New member
מנהל
יצא לי לראות קצת את השידור מהמעבורת

והיה שם קטע בו הם צופים על ס"ר מתחתיהם (לא הצלחתי לזהות היכן זה), איזו נקודת מבט מהממת על מזג האוויר! אכן, טובים חייו של האסטרונאוט...
איל
 
למעלה